דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילומי הריון כל הטיפים וההמלצות מצלמת מקצועית 

מאת    [ 01/08/2010 ]

מילים במאמר: 686   [ נצפה 3484 פעמים ]

צילומי הריון - טיפים לפני יום הצילומים, מתי לצלם, איפה, אצל מי, מה ללבוש ועוד.

למה בוק הריון? צילומי בוק הריון הפכו לmust בתקופה זו בשל הצורך להנציח את התקופה הקצרה, הזוהר והמראה הייחודי של האשה בתקופה בה מתחולל בה הנס הגדול ביותר – יצירת חיים חדשים. בוק הריון, מלבד היותו חוויה ייחודית, הוא תיעוד מפואר שתוכלי להראות לילדייך ולנכדייך בעיקר כשהם עצמם יגיעו לשלב זה בחיים. בוק הריון הוא מזכרת לדורות.

 מתי מצלמים בוק הריון? רצוי לצלם את ההריון כשהוא כבר ברור, בולט ובלתי ניתן להכחשה – בין החודש השישי לשמיני. חודש תשיעי לא רצוי בשל הכבדות ואי הנוחות המאפיינים את  סוף ההריון. את יום הצילומים, כדאי לתאם מבעוד מועד.

איפה לצלם בוק הריון? הריון הוא לא מחלה אבל הוא גם לא שיא הנוחות והקלילות. אפשר לצלם בוק הריון בסטודיו או בביתך. לצילומי סטודיו יש את היתרונות שלהם, אולם כשמדובר בצילומי הריון, הסביבה הטבעית הביתית הפרטית מומלצת יותר.

למה כדאי בבית? בצילומי בוק הריון הכי חשוב לא לעשות מרתון אלא לשדר הבעה של רוגע ונינוחות. בקשי מהצלם להגיע  ולצלם אותך בביתך, בסביבה הטבעית שלך, גם שלא תצטרכי להתרוצץ וגם שתרגישי בנוח, תוכלי לנוח בין הצילומים, לשכב לכמה דקות על מיטתך, כל הבגדים שתרצי ללבוש לצילומים יהיו בהישג ידך, מי שיצטרך לסחוב את האביזרים והציוד הוא הצלם.

יתרון נוסף שיש לצילום בוק הריון  בביתך הוא שאפשר יהיה למלא לך אמבטיית קצף ולצלם אותך כשרק פנייך והבטן העגולה מציצים על פני הקצף.

איך מתכוננים לצילומי בוק הריון? מספר שעות לפני תחילת הצילומים אל תלבשי בגדים או תכשיטים הדוקים שישאירו עלייך סימנים כמו גרביים, מכנסי גומי, חזייה לוחצת,  וכדומה.

מה לובשים לצילומי בוק הריון? לפני הצילומים של בוק הריון, הכיני את הבגדים שתרצי ללבוש, חשבי על הבגדים שמדגישים את הבטן, כדאי ללכת על בדים רכים, קלילים, מתנפנפים ומלטפים שיספרו את הסיפור של הרוך המתחולל בתוכך. כדאי להכין גם בגדים צמודים שידגישו את קווי המתאר של הבטן.

 צילומי בוק הריון בבטן חשופה יוצאים מרהיבים ומרגשים. רצוי למרוח את הבטן בקרם עשיר או בשמן תינוקות לפני הצילומים כך הבטן תראה נעימה והעור יראה רך וזוהר ולא יתקבל מראה יבש עם סימני מתיחה.

מומלץ ורצוי לשלב אביזרי אופנה (תכשיטים, כובעים, משקפי שמש, צעיפים וכד') ואביזרי תינוקות (בגד קטנטן, מוצץ, בובה וכד') בצילומי בוק הריון. התענייני אצל הצלם אם ואיזה פריטי אופנה הוא מעמיד לרשותך, לפעמים הצלם מביא גם בגדי הריון מיוחדים ומחמיאים לצילום ולהריון.

אינטראקציה עם צלם בוק הריון - צילומי בוק הריון הם חוויה אישית נעימה ביותר, קחי את הזמן, אל תלחצי, אל תזדרזי, אל תתביישי לבקש הפסקה למנוחה או לשתיה.

 שתפי את הצלם ברעיונות שיש לגבי הצילומים שהיית רוצה בצילומי הריון שלך, אל תהססי לסרב לתנוחות שאינן נוחות לך או לזווית צילום שאינה מוצאת חן בעינייך. כדאי להקדיש מחשבה לתחושת הנוחות המקסימאלית שלך, יש נשים שירגישו נוח יותר להיחשף חשיפה אינטימית כזו לצילומי בוק הריון בפני צלמת יותר מאשר בפני צלם.

מי ילווה אותך בצילומי בוק הריון? בצילומי הריון החוויה היא אינטימית ופרטית, חשבי היטב לפני שאת מזמינה מישהו להצטרף אלייך, קרוב ככל שיהיה, את עלולה לחשוש מביקורת ולהיחסם בצילומים כשהמטרה היא ליצור פתיחות ולהביא לתצלום את מי שאת, בעיקר את ה state of mind  ההריוני שלך ללא קהל וביקורת.

חוץ מהריון, מה עוד בצילום בוק הריון? מלבד צילומים שלך, של הבטן ושל המצב המנטאלי שיהוו את העיקר של בוק ההריון כדאי להכניס בשוליים כמה צילומים לא פחות חשובים כגון תמונה שלך לפני ההריון או בתחילתו – לזכור את הגוף שהיה לך כך אפשר יהיה להעריך את כברת הדרך שעשית. מומלץ מאוד לשתף את בן זוגך וילדייך, אם יש לך, ולצלמם באינטראקציה איתך ועם הבטן. בסוף הבוק מאוד רצוי לשים תמונה של התוצאה הסופית – התינוק החדש שהגיח לעולם מתוך אותה בטן מופלאה המפארת את בוק ההריון שלך.                                                                                                                                            

המצלמה של מיכל בוק בת מצווה בוק הריון מקצועי. מיכל אלרן www.michalscamera.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב