דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לפסל את העור ולהביא למראה צעיר בעזרת הזרקת שומן 

מאת    [ 29/07/2010 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 3206 פעמים ]

ידועה האמרה שהגיל עושה את שלו. לצערנו,היא גם נכונה - הטבע עושה את שלו.עם השנים הפנים מצטמקות ומזדקנות באופן טבעי, רקמת השומן העוטפת אותן הולכת ומתנוונת – וכך קמטים נוצרים. קיימים לשמחתנו מגוון פתרונות ברפואה האסתטית למילוי קמטים בעזרתם ניתן לשפר באופן משמעותי את מראה הפנים ולהצעיר אותו. בטכניקה פשוטה ובהרדמה מקומית ניתן להפוך שפתיים קמוצות לחושניות ופנים נפולות לפנים מפוסלות.


הצערת עור הפנים  - טכניקות חדשות


הטכניקות החדשות של ניתוחי מתיחות הפנים קצרות, זאת כמעט ללא חבורות ותופעות לוואי וההחלמה מהירה. בניגוד למתיחת פנים מסורתית, בה מבוצע חתך מקו האוזן למאחורי האפרכסת ולאורך קו השיער האחורי לשם  הרמת שכבת העור העליונה, שמנותקת מאספקת דם שוטפת, בהליך החדש העור ממשיך לקבל הזנה ואספקת דם במשך כל הניתוח. אחת הטכניקות המובילות והחדשניות בתחום זה, היא טכניקת הזרקת שומן על פי שיטתו של  סיד קולמן - בה אני מתמחה ומטפל בעזרתה במירב מטופליי המעוניינים בהליך להצערת פנים ולשיפור קמטים.טכניקה זו מדהימה מבחינת מגוון האפשרויות שלה לעיצוב הפנים כך שאילו תיראנה צעירות יותר בשנים רבות. כיום ניתן לבצע הזרקת שומן בכל גיל, מין, ותוצאותיה ארוכות טווח שמחזיקות שנים.


פרוצדורה פשוטה


פרוצדורת הזרקת שומן איננה מכאיבה, אורכת מס' שעות ומתבצעת בהרדמה מקומית. לתאי השומן שמוצאים מהגוף אין זמן חיים ארוך ולפיכך יש להזריק אותם במהירות  לאיבר אותו מעוניינים לעצב. מסיבה זו , נטילת השומן מהגוף והחזרתו מתבצעות בפרוצדורה אחת ומהירה. מדובר על נטילת שומן ממקום אחד והעברה שלו למקום אחר בגוף בו חסר השומן.

הזרקת השומן יכולה להתבצע בכל מקום בגוף, ושכיחה בעיקר באזורים כמו השפתיים, העפעפיים והלחיים. בפעולה זריזה, פשוטה ומהירה מתאפשר להפוך שפתיים דקות וקמוצות לחושניות ויפות, עיניים עצובות וכבויות למלאות ושמחות. ניתן אף  למלא את קווי ההבעה מצידי האף ובצידי הפה, את הרכות, את העפעפיים, את קו הלסת ועוד.

ההליך פשוט ביותר – לוקחים שומן ממקום כלשהו בגוף ומזריקים אותו לפנים. את השומן מוציאים בצורה עדינה ממקומות שיש בהם שומן עודף בגוף כמו למשל דופן הבטן או הירכיים. את השומן מזככים ואת תאי  השומן החיים מחזירים למקומות הרצויים בפנים או בכל מקום אחר ע"י הזרקה עדינה מאד. הזרקת השומן מתבצעת פעם אחת בכל מקום, זאת מכיוון שתאי השומן בצורה זו לא יכולים להחזיק זמן רב מחוץ לגוף.


התאמה אישית לכל מצב ולכל מטופל


הרמת הפנים והזרקת השומן מותאמות באופן אישי לכל מטופל ע"י הרופא בהתאם לגילו, מצבו הרפואי, ציפיותיו מהניתוח ומצב עורו. כך אף משתנה אינטנסיביות העבודה הנדרשת במהלך הניתוח וזאת בהתאם לגיל, למצב העור ולתוצאה. ההליך קצר יחסית ואורך בין שעה לשלוש שעות. משך הזמן תלוי בדרך כלל במקום שדורש עיצוב. בעיצוב הפנים מושקעת עבודה אומנותית רבה (כמו פיסול) ומוקפדת הדורשת סבלנות ודיוק רב.

במקרים של צורך בשחזורים שונים באברים שונים של הגוף, עקב הפרעה בהתפתחותם או כתוצאה מנזק שנגרם להם מתאונה, ניתן גם לתת מענה על ידי הזרקת שומן ולמלא למלא את החסר עלידי הזרקתו או הסננתו וחיקוי הצד התקין. ההירתמות של הזרקת השומן לצרכים קוסמטיים הביאה להצלחות מדהימות באיברים שונים, אולם עיקר ההתרכזות נכון להיום, נעוץ בעיצוב ובהצערת פנים.


לסיכום


זוהי פרוצדורת הצערת פנים חד פעמית ופשוטה עם תוצאות מיידיות ובולטות, השימוש הוא בחומרים טבעיים, זמן התאוששות קצר מאוד ללא צורך באשפוז וההנאה ארוכת טווח.

דר' אבישי וינברגר, יליד חיפה סיים את לימודיו בביה"ס לרפואה באונ' העברית בירושלים. ניתח בבית החולים הציבור במשך 20 שנה ועסק במגוון התחומים של כירורגיה פלסטית, רפוי כוויות ושיחזור. מזה עשרים שנה מפעיל דר' אבישי וינברגר גם בתחום התיקונים האסתטים והקוסמטים. והוא היה מחלוצי הרופאים שהקימו מרכזים רפואיים פרטיים ומנהל את מרפאת המומחים "ארט קליניק" במרכז ויצמן בתל אביב. אתר: http://dr-weinberger.com בלוג: http://www.avishaiweinberger.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב