דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חומרי אריזה - כיצד לעבור מבלי לשבור? 

מאת    [ 27/07/2010 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 3022 פעמים ]

מעבר לדירה חדשה כרוך בהעברת תכולת הדירה למקום חדש. תכולת דירה בדרך כלל כוללת חפצים אישיים רבים, ניירת, מוצרי חשמל, חומרים שבירים, ריהוט וציוד עדין. חשוב מאד בתהליך המעבר לארוז את תכולת הדירה באופן נכון כדי למנוע נזקים לרכוש העלולים לגרום לנזק כספי ולמפח נפש. כדי להוריד את דרגת הסיכון למינימום, בתהליך האריזה חשוב להשתמש חומרי אריזה איכותיים. שימוש בקרטונים לאריזה שאינם באיכות טובה יכולה להיגמר במצב ביש בו תחתית הקרטון נקרעת וכל תכולתה ניזוקה.

רבים מאלו שעוברים דירה מבקשים לארוז חלק מהציוד בעצמם . עבור משפחות עם ילדים תהליך האריזה מהווה חוויה משפחתית מגבשת שגם עוזרת לחסוך בעלות ההובלה. אם שכרתם חברת הובלות מקצועית תקבלו מחברת ההובלות קרטונים לאריזה ושאר חומרי אריזה שימושיים כמו נייר הדבקה ופצפצים (ניילון בועות). חלק מחומרי האריזה מסופקים על ידי חברת הובלות כחלק מהשירות וללא עלות נוספת. עם זאת כדאי להשקיע מעט יותר כסף עבור חומרי אריזה איכותיים כדי להבטיח שהציוד היקר שלכם לא יינזק. 

סוגים של חומרי אריזה

לפני שאתם מתחילים  לארוז כדאי שתתנו מבט מעמיק בתכולת הבית שלכם ובדקו כי יש ברשותכם חומרי אריזה מתאימים. ניתן למצוא בשוק מגוון של חומרי אריזה באיכות ובמחיר משתנים המיועדים לאריזת סוגים שונים של חפצים וציוד. חומרי אריזה בסיסיים כוללים קרטונים לאריזה בגדלים שונים, גלילי דבק לחתימת הקרטונים, פצפצים המסייעים להגנה על ריהוט וחפצים שבירים ועוד. 

קרטונים לאריזה

חברת הובלות מקצועית תספק לכם מספר גדול של קרטונים לאריזה בגדלים שונים כחלק מהשירות שהיא מספקת. בשימוש בקרטונים לאריזה חשוב למלא כל ארגז עד תום. באותו זמן, אין להכניס חפצים כבדי משקל שעלולים לקרוע את תחתית הקרטונים. לאחר סגירת קרטון מומלץ לבדוק את יציבות הקרטון.  בסוף האריזה סמנו את הקרטונים לאריזה בעזרת מדבקות צבעוניות כדי לשמור על הסדר.

בררו עם חברת ההובלות  לגבי אספקת סוגים של קרטונים לאריזה, חלק מחברות ההובלה לא ידרשו תמורה  נוספת גם עבור קרטונים מיוחדים.

קרטונים לאריזה צריכים לכלול סוגים שונים של קרטונים המתאימים לחפצים שלכם: ביניהם קרטון הקלסר – כאשר מדובר בהעברה עם חברת הובלות משרדים , קרטון עבה יותר מהרגיל מתאים לאריזת דברים כבדים או לחפצים העשויים מזכוכית. להגנה מקסימלית על כלי זכוכית , עטפו את החפצים בפצפצים – מוצר שאינו יקר כלל וכלל ובעל יעילות מדהימה בהגנה על חפצים שבירים.

פצפציםמהם ומדוע הם חשובים?

אתם בוודאי מכירים את הניילונים עם הבועות שכל ילד נהנה לשחק איתם. למעשה, לפצפצים יש תפקיד מאד חשוב בתהליך אריזה נכון. פצפצים מהווים פיתרון במעבר של ציוד וחפצים עדינים כגון כלי זכוכית, כלי חרס, מנורות ועוד. כאשר חפצים עדינים עטופים בפצפצים הם מוגנים מפני שריטות ופגיעות הנגרמות מטלטלה.  לכן כשאתם אורזים כל פריט שעלול להישבר או להישרט במהלך ההובלה חשוב לעטוף אותו באמצעות פצפצים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב