דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איתור אנשים 

מאת    [ 26/07/2010 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 4907 פעמים ]

האם קרה לכם פעם, מסיבה עסקית או אישית שאדם מסוים, שוכר למשל, נעלם? אתם מגלים שהאיש השאיר אחריו חוב או נזק וברגע שאתם מחפשים אותו כדי לבוא איתו בדין ודברים אתם נוכחים לדעת שהוא פשוט אינו? לא עונה, לא זמין ולא נוכח וכמו שנהוג לומר "התנדף"?

לא רק חוקרים במשטרת ישראל, או אנשי המודיעין בצה"ל מתמודדים עם אנשים חמקמקים, אלא גם אזרחים מן השורה מוצאים עצמם מתוסכלים. למשל היעלמותם של בעלי חוב: חבר שהלוואתם לו כסף והוא בתמורה נעלם, דייר שלא שילם שכר דירה מספר חודשים ונטש במפתיע, גרוש המתחמק מדמי מזונות.

לפעמים ישנם מניעים נעימים יותר לאתר אדם, יורש עלום שהיינו שמחים לבשר לו על ירושתו, חברי ילדות שאיתם אבד הקשר וחשוב לנו לשוב ולראותם, אחים לנשק מתקופת הצבא ועוד.  אלו רק דוגמאות ספורות לסיטואציות נפוצות במיוחד בהם אנו, אזרחים רגילים  מן השורה, זקוקים בדחיפות לאדם מסוים והוא, כאילו בלעה אותו האדמה. 

מה הן האפשריות העומדות לפנינו? אנחנו יכולים לנסות לאתר את האדם בכוחות עצמנו, דרך מודיעין טלפוני או רשתות חברתיות באינטרנט או אולי תשאול קרובים וידידים. לפעמים ניסיונות האיתור הבסיסיים הללו מצליחים ואולי נצליח לשוחח עם אותו אדם (בתקווה שאינו עוין…) אולם,  אם האדם אכן מתחמק ומסתתר ומתכונן להמשיך להתחמק ולברוח, או שעברו שנים רבות מאז נותק הקשר ואין איש יודע מה עלה בגורלו, סיכויי ההצלחה שלנו נמוכים. לעיתים קרובות פשוט אין זמן לניסיונות העצמיים הללו ואם מדובר בנותני שירותים, כגון יועצים ועורכי דין, אין זה חלק מתפקידם.

לכן, איתור הוא תחום מקצועי בפני עצמו וצריך לפנות לחברות המתמחות במתן שירותים מסוג זה. חברות המתמחות באיתורים מצוידות באמצעים מתקדמים, גישה למאגרי מידע רגישים וקשרים בארץ ובחו"ל המאפשרים להן איתור גם במקרים הנראים אבודים, או כאלה שלא יזכו לשיתוף פעולה. כמובן, שפעילות מסוג זה הינה מורכבת ועדינה בכל הקשור לשאלת זכויות פרט ולכן אנחנו חייבים לפנות לחברות המורשות לספק שירות זה. נקודה שחשוב לתת עליה את הדעת היא, שמלבד סיפוק האינפורמציה ותהליך האיתור, תזדקקו, קרוב לוודאי לעוד מספר שירותים משלימים. למשל, ביצוע מסירה משפטית לידי האדם. עורכי דין משופשפים יוכלו לספר לכם, כמה מסמכים רגישים עוברים מיד ליד, מצולמים, נמסרים ומטופלים באמצעות שליחים משפטיים. לכן מומלץ מאוד להתחיל במלאכת האיתור אצל חברה המתמחה בכל קשת הנושאים הקשורים לשליחויות משפטיות. שימו לב, לא כל חברת שליחויות מתמחה בתחום רגיש זה ולא תרצו לשתף פעולה עם חובבנים בעניינים קריטיים כל כך. לסיכום, אם אתם מעוניינים לאתר באופן מיומן ומהיר בעל חוב או כל אדם אחר, חשוב שתפנו לחברה מקצועית המתמחה באיתורים ובשאר תחומים משפטיים נלווים. חברת רצרצ הינה חברה מיומנת וותיקה בתחום האיתורים ובה תקבלו שירות מקצועי, מהיר ואיכותי ברמה ללא תחרות.

רצרצ שירותיים משפטיים, שירותי עזר לעורכי דין, המומחים לביצוע איתורים ושליחויות משפטיות לאנשים פרטיים וכן עבור עורכי דין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב