דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון למשרדים ולבתים 

מאת    [ 26/07/2010 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 1701 פעמים ]

 

ניקיון

בשנים האחרונות קמות יותר ויותר חברות ניקיון. התחרות הרבה בענף הניקיון מובילה למצב שבו כל חברה מקדישה מאמצים רבים כדי לייעל את פעילותה, לבדל את עצמה מיתר מתחרותיה ולהגדיל את קהל לקוחותיה. יש חברות ניקיון שעושות זאת באמצעות שימוש בחומרי ניקיון מתקדמים וייחודיים. ויש חברות ניקיון שעושות זאת באמצעות שירותי הניקיון שהן מספקות. המאמר הבא יפרט את הסוגים השונים של שירותי ניקיון שמציעות חברות הניקיון כיום.

שירותי ניקיון שוטפים – למשרדים, בנייני מגורים ומרכזים מסחריים

שירותי הניקיון הבסיסיים ביותר הם שירותי הניקיון השוטפים. לכל מקום יש צרכי ניקיון ייחודיים לו, ולכן חברת הניקיון מתאימה עבור כל מקום את שירותי הניקיון המתאימים לצרכיו. כך למשל, ניקיון שוטף למשרדים מתבצע לרוב מדי יום ובסוף יום העבודה, וכולל: ריקון פחי אשפה ומאפרות, ניקיון מטבחונים וחדרי שירותים, שאיבת שטיחים, ניקיון רצפות, ניקוי חלונות וכדומה. גם ניקיון שוטף למרכזים מסחריים מתבצע מדי יום, ולעיתים קרובות גם מספר פעמים לאורך היום. ניקיון לבנייני מגורים משותפים מתבצע פעם או פעמיים בשבוע, וכולל: ניקיון הלובי וחדרי המדרגות, ניקוי חלונות אם יש, שטיפת רצפות, ניקיון המעלית, ניקוי והברקת המראות, ריקון פחי אשפה ועוד.

שירותי ניקיון תקופתיים -  לבתים פרטיים, משרדים ועוד

מלבד שירותי ניקיון שוטפים, מקומות רבים זקוקים לשירותי ניקיון תקופתיים, המתבצעים בדרך כלל אחת לחצי שנה, שנה או יותר. כך למשל לקוחות פרטיים ובעלי משרדים ועסקים רבים מזמינים שירותי ניקיון לקראת החגים: ראש השנה ובמיוחד פסח. שירותי ניקיון אלו כוללים ניקיון יסודי יותר משירותי הניקיון השוטפים. יש אף כאלו שמשלבים את עבודות הניקיון עם סיוד וצביעה מחדש של החלל, או אפילו עיצובו מחדש.

גם פוליש הוא שירות ניקיון תקופתי שמתבצע בדרך כלל אחת לשנה, שנתיים או שלוש. חברות ניקיון רבות מציעות גם שירותי פוליש תקופתיים למשרדים, בתים פרטיים, בתי עסק ומסחר ועוד. על חברת הניקיון להתאים את סוג הפוליש (פוליש וקס, אקרילי או קריסטל) לסוג הרצפה של כל לקוח, ולהשתמש במכונת פוליש ובחומרים ייעודיים לביצוע פוליש.

שירותי ניקיון מיוחדים – לאחר שיטפונות, שריפות או שיפוצים

לאחר מקרים יוצאי דופן, כמו שיטפונות, שריפות או אפילו שיפוצים כוללים במבנה, דרוש ניקיון יסודי במיוחד כדי להחזיר את המקום לקדמותו. שירותי ניקיון אלו ניתנים לבתים פרטיים, בנייני מגורים, משרדים, חניונים, מקלטים, מרכזים מסחריים או לכל מקום אחר שעבר שריפה, שיטפון או שיפוצים כוללים אחרים. במקרים אלו עבודות הניקיון הן ייחודיות, מורכבות ומרובות יותר, כמו למשל: ניקוי כתמים קשים מקירות, רצפות או שטיחים, ניקוי חלונות, הוצאת פסולת בנייה, ניקוי אבק בניין וניקיון כולל של כל פינה וחלק במבנה. הניקיון כולל גם הוצאת ריחות קשים, כמו ריחות של טחב ועובש או ריחות של שריפה.

 

 

 





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב