דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש לימודים - הנדסה 

מאת    [ 26/07/2010 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 1704 פעמים ]

בעידן של תעשייה עתירת טכנולוגיות וידע, לימודי הנדסה זוכים לביקוש רב ומאפשרים להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה. חיפוש לימודים יכול להיות משימה מורכבת ולעתים אף מבלבלת, עקב ההיצע הרב של מוסדות לימוד ומסלולי התמחות בהנדסה. מאמר זה מספק את כל המידע על לימודי הנדסה, ומספק טיפים חשובים המסייעים לתהליך חיפוש לימודים יעיל ומהיר.

 

לימודי הנדסה מוצעים במגוון רחב של התמחויות, ומספרם של המסלולים והמוסדות האקדמיים המציעים לימודים בתחום ההנדסה רק עולה עם הזמן. תחומים מרכזיים של לימודי הנדסה כוללים הנדסה אזרחית או הנדסת בניין, הנדסת ביוטכנולוגיה, הנדסה כימית, הנדסת מזון, הנדסה חקלאית, הנדסת חשמל, הנדסת חומרים, הנדסת תחבורה, הנדסת מכונות, הנדסה גנטית, הנדסת מערכות תקשורת, הנדסת תוכנה, הנדסת סביבה ועוד.

 

חיפוש לימודים מתחיל בבחירת המסלול המבוקש, על פי עניין אישי, תוך התחשבות באפשרויות התעסוקה המוצעות לבוגרים. לימודי הנדסה כוללים נושאים רבים מתחום מדעי החיים ומדעים מדויקים, ולכן מתאימים יותר לבעלי מחשבה ריאלית. ישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע איכותיים ומקצועיים בתחומי ההנדסה, אך ישנם מקצועות בהם הביקוש רב יותר, דוגמת הנדסת חשמל או הנדסה אזרחית. לעומת זאת, הנדסה גרעינית הינה תחום לימודים מרתק במיוחד, אך בוגרי תואר ראשון במסלול זה אינם זוכים לביקוש רב יחסית לבוגרי לימודי הנדסה בתחומים אחרים.

 

תנאי קבלה ללימודי הנדסה הינם בדרך כלל גבוהים יחסית למקצועות אחרים, דבר המשפיע בצורה מהותית על תהליך חיפוש לימודים. דרישות הקבלה משתנות בין מוסדות הלימוד, מסלולי הלימוד עצמם, ולעתים אף מדי שנה, ועל כן מומלץ להיות עם היד על הדופק ולברר את הדרישות העדכניות.  באופן כללי, תנאי קבלה גבוהים נובעים מביקוש גבוה למסלול לימוד מסוים, ולכן דרישות הקבלה של לימודי הנדסה תעשייה וניהול יהיו בדרך כלל גבוהות יותר מאשר אלו של הנדסה מכאנית, לדוגמה. מועמדים המעוניינים במסלול ספציפי אך אינם עומדים בחלק מתנאי הקבלה יכולים להשתלב בלימודי מכינה קדם אקדמית, המאפשרת לשפר את הציונים ולהגדיל את הסיכוי להתקבל.

 

פרמטר חשוב נוסף בתהליך חיפוש לימודים הוא, כמובן, מוסד הלימודים עצמו. גורמים מרכזיים שכדאי לבדוק בעת תהליך חיפוש לימודים לתואר בהנדסה הינם רמת צוות ההוראה, יוקרת התעודה המתקבלת, ומידת הסיוע הניתן לבוגרים. דברים נוספים שמומלץ לבחון בקפידה הינם גובה שכר הלימוד ומלגות שונות המוצעות לסטודנטים, כמות הסטודנטים בכיתות, מידת התרגול המעשי במהלך הלימודים, והמיקום הפיזי של מוסד הלימודים ומידת הנגישות שלו.

 

רוצים לדעת עוד על לימודי הנדסה? אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מלא ועדכני, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם מוסדות הלימוד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב