דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פאזלים 

מאת    [ 26/07/2010 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 4904 פעמים ]

משחק פאזל
מהו בעצם הפאזל? פאזל הוא משחק הרכבה הנועד לגיל הגילאים, למבוגרים, צעירים, ילדים ואף תינוקות. לוחות פאזלים מורכבים ממספר חלקים, שבסופו של דבר, כשמרכיבים את כל חלקי המשחק פאזלים אמורה להיות תמונה כלשהי של הפאזל. בדרך כלל את התמונה יש על גב האריזה של קופסאת הפאזל, שבעצם מקלה עליכם מעט ומסבירה לכם איזו תמונה צריכה להיווצר כדי למנוע ממכם לעשות טעויות או אי הבנה כלשהם. למרות שלעיתים התמונה יכולה להיות מעט מיותרת, פשוט אפשר להפעיל היגיון ולנסות להרכיב את הפאזל ידיעת התמונה, ובכך בזמן השלמת משחקי פאזלים תופתעו בתמונה שתשולם, על ידי חלקי הפאזל שהרכבת ולפי ההגיון שלכם.

פאזלים - למי נועדו
כמו שאמרתי, משחקי פאזלים נועדו לכל הגילאים, אך כמובן שלכל גיל יש את הרמת קושי שמתאימה לו, כי די הגיוני שילד בגן לא יצליח לפתור פאזל של 2,000 חלקים או משהו כזה. אמנם פאזלים זה דבר מאוד ידוע ונפוץ, אבל זה לא משהו שמתעסקים בו הרבה כמו למשל במחשב, אין הרבה אנשים שבאמת יושבים ומרכיבים פאזל בזמנם הפנוי, או בכלל. פאזל עוזר לנו בפיתוח יכולת הריכוז והמחשבה, בהעברת הזמן הפנוי שלנו וכמובן, ככל שאתם פותרים יותר פאזלים כך ניתן לעבור לרמת קושי יותר גדולה, ועם זאת נהיה לנו כבר יותר קל, תמיד מוצאים שיטות שונות שעוזרות לנו להרכיב את הפאזל במהירות ובקלות יותר, וכך זה עוזר גם ברמות קושי גדולות יותר.

מדוע כיום אנשים פחות מתעסקים בהרכבת פאזלים ?
אפשר לומר שבעבר, זה היה דבר מאוד נפוץ, ולא רק זה, כל המשחקי קופסא למינהם, היו הרבה יותר פופולארים ממה שהם כיום. היום, בני הנוער בעיקר וגם אנשים מבוגרים ורוב הגילאים, עוסקים יותר בטכנולוגיה שלנו, רובם במחשב, צופים בטלויזיה, משחקים בפלייסטישן, ועוד. כמובן שלא חסר עדיין אנשים שמשחקים במשחקי קופסא כגון הפאזלים, וגם זה דבר שנמכר בהמון חנויות, אבל אפשר לומר שעם הזמן זה הופך לדבר פחות נחוץ ומבוקש. בנוסף, זה גם לא כל כך דבר חיובי. רוב ההורים בהחלט היו רוצים שהילד שלהם ישב ויפתור פאזלים, או ישחק במשחקי קופסא שיפתחו לו את המחשבה, יכולת הריכוז ועוד, במקום שישב מול המחשב. אבל ככה זה, זה לא בדיוק משהו שניתן לשנות, כל אחד עושה מה שנוח לו, והרוב בוחרים לעסוק כמה שפחות בפתירת פאזלים, במשחקי קופסא וכאלה.

פאזלים לסיכום
ניתן בהחלט לומר כי פאזלים זה דבר שמאוד עוזר לנו לפתח תכונות שונות, ואפשר גם בהחלט לומר שלמרות זאת זה לא הדבר המבוקש ביותר, אך בהחלט אפשר לנסות ולהנות.

פאזל - משחקי קופסא הנמכרים בחנויות רבות למשחקים, המפתחים לנו את המחשבה והריכוז שלנו. רמות קושי שונות, פאזלים המתאימים לגילאים שונים ובעיקר לילדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב