דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתחיל עם בחורה - השפעת הסטטוס החברתי 

מאת    [ 25/07/2010 ]

מילים במאמר: 826   [ נצפה 4127 פעמים ]

ב- אומנות הפיתוי, סטטוס חברתי הוא המעמד שלך ביחס לחברה מסביבך. בתרבות המערבית אחד הסממנים של סטטוס חברתי הוא העיסוק שלך – למנכ"ל יש סטטוס חברתי גבוה יותר מאשר למזכירה. למעשה אפשר לחשוב על סטטוס חברתי כ"ערך" של אדם מבחינה חברתית. למרות שברור לכולם שעצם המקצוע או העבודה לא באמת משנה את האדם, עדיין באופן אוטומטי אנחנו נשפוט אנשים אחרים לפיהם. אספקט חשוב נוסף של סטטוס חברתי הוא כוח – היכולת של אדם מסוים לגרום לתוצאות מסוימות. כאן נכנסים סודות הפיתוי – גם אם אתה לא מנכ"ל של חברה גדולה, הסטטוס החברתי שלך יכול להיות גבוה.

 

 

בדומה לשאר המאפיינים ב-אומנות הפיתוי, גם לסטטוס חברתי יש בסיס עתיק. בקבוצות בהן חי האדם הקדמון היו תפקידים – היה מנהיג, היו קרובים שלו, והיו את כל השאר. המנהיג נתפס מיידית כבעל ערך גבוה יותר – הוא לא צריך לצאת לצוד ולחפש אוכל – שאר חברי הקבוצה משיגים לו אוכל ואפילו מבשלים לו אותו. אם היית אישה, היית מעדיף להתחבר לצייד הפשוט שנמצא בסכנה להיטרף על ידי נמר בכל יום שהוא יוצא לצוד, או למנהיג שיושב במערה ומחליט החלטות?

 

יש שני סוגים של סטטוס חברתי – מוחלט ומקומי. סטטוס חברתי מוחלט הוא קשה יותר ליצירה, וכמות האנשים שמחזיקים בסטטוס כזה היא מועטה יותר. למשל, ברק אובאמה הוא בעל סטטוס חברתי מוחלט גבוה – הוא נחשב "שווה" יותר בהרבה מהאמריקני הממוצע. סטטוס חברתי מקומי לעומת זאת קל יותר ליצירה, אבל מוגבל יותר במקום ובזמן שבהם הוא קיים. לדוגמא, יכול להיות לך סטטוס מסוים בחברה שבה אתה עובד, אבל כשאתה יוצא ממנה וחוזר הביתה הסטטוס הזה בדרך כלל נעלם.

 

אפשר לבנות סטטוס בכל מיני דרכים. למשל, אם אתה יוצא הרבה לבר מסוים, אתה יכול להכיר שם את המלצריות, את הברמנים, את המאבטח ואת המנהל. זה מעניק לך סטטוס חברתי גבוה יותר מאשר סתם עוד לקוח כשאתה בא לשם. סטטוס חברתי הוא דבר מרשים – כשאתה מגיע לאותו הבר עם בחורה, אם היא תראה שהעובדים מכירים אותך, מכניסים אותך לאזור ה-VIP ומתייחסים אליך באופן שונה, הסטטוס שלך יעלה מבחינתה.

 

לדוגמא, יש לי חבר שהוא בעל מועדון קטן יחסית. הסטטוס שלו במועדון הזה הוא גבוה מאוד, מה שמאפשר לו לשכב עם כל הבחורות שעובדות שם, שנמשכת אליו בגלל הסטטוס הגבוה שלו מבחינתן (הוא לא צריך לחשוב על איך להתחיל עם בחורה). עם זאת, כשהוא יוצא למקום אחר, הרבה יותר קשה לו עם בחורות כי אין לו שם את הסטטוס שהוא נהנה ממנו במועדון שלו.

 

זה מתקשר לעובדות הבאות – ככל שאישה היא חלשה ופגיעה יותר (למשל פקידה אל מול עורכת דין) היא תיטה יותר לייחס חשיבות לסטטוס ולכוח של גבר. בהמשך לכך, ככל שלאישה יש סטטוס גבוה יותר, היא תדרוש שגם לגבר שלה יהיה יותר סטטוס. אפשר לראות את זה באגדות ילדים – כמעט תמיד הנסיך הוא זה שמכיר את הבחורה הענייה, ולא הנסיכה את הבחור העני. אפשר לראות את זה גם בדוגמת הסלבריטאים שהזכרתי מוקדם יותר – סלבריטאים ישכבו עם יותר מעריצות מאשר סלבריטאיות עם מעריצים.

 

לפי סודות הפיתוי, יש כמה דרכים בהן אתה יכול להעלות או להפגין סטטוס.

  • אם יש לך כישור או ידע, אתה יכול להציג אותם או להעביר אותם לאדם אחר. למשל, אם אתה יודע לתקן פנצ'ר ועושה את זה בשביל לעזור לבחורה שנתקעה בכביש, זה מעלה את הסטטוס החברתי שלך. באותו אופן, אם אתה יודע לנווט טוב בטיול (באוטו או ברגל), זה מעלה את הסטטוס שלך. מקרים כאלה יכולים לעזור גם כשאתה חושב על איך להתחיל עם בחורה.
  • אתה יכול להעלות את הסטטוס החברתי שלך על ידי הימצאות בקרבת אנשים בעלי סטטוס חברתי גבוה, או היכרות שלהם. סטטוס כזה אפשר להפגין בפשטות ובטבעיות יחסית באמצעות משפטים כמו "אני מכיר את בעל המקום, הוא ייתן לנו להיכנס חינם", או "תכירי, זה חבר שלי רונן, יש לו בית קפה בשינקין".
  • אתה יכול לבנות סטטוס על ידי היכרות עם אנשים ונותני שירות מסביבך, כמו למשל בדוגמת המלצרים והברמנים בבר שהצגתי מוקדם יותר (כבר בשלב שבו אתה חושב על איך להתחיל עם בחורה)
  • אם אתה מצליח יותר מאחרים בתחום מסוים, זה מעלה את הסטטוס שלך (אבל רק בתחום זה) – למשל אם אתה מצליח לרקוד הכי טוב בחוג הסלסה שאתה הולך אליו, או אם הציונים שלך הכי גבוהים בקורס שאתה לוקח באוניברסיטה – הסטטוס שלך בהקשרים אלו יעלה. עם זאת, כמו בדוגמת בעל המועדון – מחוץ לחוג הסלסה או לקורס באוניברסיטה ההישגים האלו לא ממש משמעותיים.
  • לבסוף, אל תהיה יהיר ותבליט את הסטטוס שלך בעצמך, אלא תן לבחורה להבין את זה לבד. גברים שיודעים את אומנות הפיתוי, לא צריכים להראות את זה בכוח. במקום לומר "היי, אני יגאל. אני עורך דין", חכה שהבחורה תשאל אותך לגבי המקצוע שלך. כאן חשוב לציין שאם אתה עם חבר, הוא יכול להבליט את הסטטוס שלך בלי שזה ייתפס כיהירות שלך (כי לא אתה אמרת את זה). לדוגמא, חבר שלך יכול להגיד לבחורה לידך "את יודעת שהוא יודע שבע שפות?", מה שיעלה את הסטטוס שלך בלי שתזכיר את זה. זהו רק אחד הביטויים לשימוש ב-סודות הפיתוי כדי לעזור לחבר.

 

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב