דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות רומנטיות לגבר 

מאת    [ 25/07/2010 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 3359 פעמים ]

מתנות רומנטיות לגבר

 

טוב..אז צריך להודות שישנם גם כמה גברים רומנטיים בינינו. והמתנות המוענקות לגברים הרומנטיים צריכות להיות מתנות רומנטיות, עם דגש על זוגיות וביחד. מתנה רומנטית היא כמובן מתנה שגם נותן המתנה נהנה ממנה. ריכזנו עבורכם מתנות שלדעתנו שמות דגש על הרומנטיות הזוגית

 

 

עיסוי זוגי – עיסוי זוגי היא חוויה של מגע מפנק בו זמנית עבור שניכם. את העיסוי הזוגי אתם יכולים להזמין ננש עד אליכם הביתה. ואז מגיעים אליכם מטפלת ומטפלת מקצועיים. הם מארגנים לכם אווירה נחמדה. פותחים שתי מיטות עיסוי אחת לצד השנייה. ואתם מקבלים מסאג' זוגי יחדיו, באווירה רומנטית כשמוסיקה נעימה מתנגנת ברקע.

 

 

צימר רומנטי – חופשה בצימר כולם מכירים ובטח כולם אוהבים. אך מתנה רומנטית לגבר צימר רומנטי צריכה להיות מעט שונה. ישנם צימרים רבים בארצנו הקטנטונת, חלקם מתאימים למשפחות עם ילדים וחלק מתאימים לזוגות. אנו מעוניינים לברור כמובן מתוך הרשימה הענקית של הצימרים השונים את הצימרים הרומנטיים ביותר. צימר רומנטי, חייב לכלול בתוכו ג'קוזי עם נוף. חייב לכלול בתוכו מיטה זוגית ענקית. בנוסף לכך את האווירה הרומנטית תשלים ארוחה רומנטית ולכן בררו האם בעל הצימר מספק שירות זה. כמו כן ודאו שבצימר יחכה לכם כבר בקבוק יין עם שתי כוסות

 

ארוחה במסעדה רומנטית –מתנה רומנטית לגבר נוספת היא כמובן המתנה המסורתית של ארוחה רומנטית במסעדה.  הפעם היינו ממליצים לכם לנסות מסעדה רומנטית אמיתית. כזו עם תא נפרד ואורות עמומים. אתם יכולים גם לבקר במספר מסעדות באזור מגוריכם בשעות הערב ולראות את האווירה הרומנטית במו עיניכם.

 

שייט רומנטי – מתנה רומנטית לגבר שייט רומנטי היא חוויה ימית זוגית ומיוחדת. רצוי כמובן לקחת את השייט בשקיעה. ניתן לשדרג את החוויה ולהביא דיסק עם שירים רומנטיים שהוא אוהב וזאת בכדי להשמיע במהלך ההפלגה. במהלך השייט הרומנטי תוכלו לשבת בסיפון הקידמי להנות משקיעה משגעת בגוונים של כתום.

 

טיסה רומנטית – מתנה רומנטית זו תיקח את האהבה שלכם לשמיים. את הטיסה הרומנטית תתחילו כמובן בשדה התעופה. שם יפגוש אתכם הטייס הפרטי שלכם ויוביל את כם למטוס. תעלו יחדיו למושב האחורי שם תחכה לכם שמפנייה עם כוסות ושוקולד משובח.

 

טיסה רומנטית בכדור פורח –  מתנה רומנטית לגבר טיסה בכדור פורח, היא מתנה שבה אתם משייטים לכם יחדיו במרחבי השמיים ומתחתיכם נוף משגע. הזרימה האיטית של הכדור, השקט השלווה והנוף יתרמו רבות לתחושה הרומנטית.

 

טיול סוסים רומנטי – בטוח כבר עשיתם טיול סוסים, אך טיול סוסים זוגי היא חווית רכיבה מדליקה ורומנטית.  את טיול סוסים הזה, תעשו כמובן בשקיעה ובחוף. בסיום הטיול תוכלו להנות מאחת הפינות המקסימות ולהמשיך לחווית פיקניק נהדרת

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב