דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסף באינטרנט - השינוי כבר כאן 

מאת    [ 24/07/2010 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 19680 פעמים ]

מאז האינטרנט יצא לדרך הוא עבר תהפוכות רבות, ושינויים רבים. בימנו האינטרנט הרבה יותר חברתי, עלייתן של הרשתות החברתיות לגדולה (בפייסבוק התבשרנו לאחרונה על הלקוח החצי מיליארד ) שינתה את  חוקי המשחק באינטרנט. טוויטר ומייספייס אף הן רשתות חברתיות, ועולים לרשת ללא הרף אתרים בעלי אוריינטציה חברתית כזו או אחרת. בנוסף לכך, נתח לא קטן באינטרנט תפסו הבלוגים.אז איך כל זה משפיע על אופיו של האינטרנט? גולשים רבים הבינו שניתן להשיג מידע איכותי בחינם מבלוגרים שכותבים על כל נושא ואינם שומרים לעצמם את מה שהם יודעים. ישנם בלוגים שאפשר להשיג בהם אינפורמציה בעלת ערך רב  בנושאים של כסף באינטרנט, או למשל איך לעשות כסף, שזה נושא חם, אשר במקרים רבים הגולש נדרש לרכוש ספרים ולשלם כדי להניח את ידו על האינפורמציה הזאת. לעומת זאת בבלוגים הוא מוצא את מבוקשו בחינם מבלי להשקיע כסף מכיסו. הבלוגרים מביסים את הגורואים השונים שמעוניינים למכור כמה שיותר ספרים באינטרנט בנושא של כסף באינטרנט ועשיית כסף. שיתוף המידע מתבצע גם באמצעות הרשתות החברתיות, שמונות כיום אינספור משתמשים.

הרשתות החברתיות והבלוגים הפכו  להיות סוג של רגולטור לגבי מה שקורה בשוק האינטרנט.  אם בעבר יזמים היו יכולים להפיק מוצרים שאינם מספיק טובים ולמכור אותם בכסף טוב הרי שכיום יזם כזה ייתקל ברשת חברתית ענפה אשר תפיץ את השמועה אודות איכות המוצר שהוא משווק, וכך מהר מאוד המוצר הזה יהפוך לדג מת במים. כמובן שזה יכול לעבוד גם הפוך, יזם שמפיק ומשווק מוצר מבריק יוצא מן הכלל, שבאמת עוזר לאנשים, יגלה שהשמועה עוברת במהירות הברק ברשתות החברתיות ובבלוגים, ויותר ויותר אנשים יהיו  מעוניינים לרכוש את המוצר שלו. איך השמועה תעבור? דרך רשתות כמו פייסבוק, טוויטר, בלוגים, ורשימות תפוצה באימייל. כמות הבלוגרים כיום היא מסיבית, הטכנולוגיה מאפשרת לכל אדם לפתוח בלוג בחינם, ללא כל השקעה כספית,  ולהתחיל לכתוב ולפרסם באינטרנט.

אופיו הכל כך שיתופי של האינטרנט כיום, הופך את כל העניין לשקוף. מי שמעניק מוצרים טובים בעלי ערך רב, ייזכה להכרה ולמכירות, למעשה הוא יזכה לפרסום חינם, מכיוון שהגולשים כבר יידאגו להעביר את האינפורמציה הזאת ביניהם, בכלים העומדים לרשותם. זוהי גם הסיבה שמשווקים רבים באינטרנט נותנים מוצרים בחינם (לרוב מוצרי אינפורמציה) הם מבינים שלתת דברים בחינם, עשוי בסופו של דבר להביא להם לרווחים נאים.

כסף באינטרנט - כסף באינטרנט ב 10 שיטות


איך לעשות כסף - מגוון שיטות לעשיית כסף  http://makekessef.blogspot.com טיפים רעיונות וטכניקות להרוויח כסף מהבית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב