דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למשחקים במסיבת רווקות 

מאת    [ 22/07/2010 ]

מילים במאמר: 847   [ נצפה 6183 פעמים ]

משחקים למסיבת רווקות

זוכרת את הערב כיתה ביסודי, הייתם מסובבים בקבוק ושואלים "אמת או חובה"? או "האמת והשקר"?

או אולי הייתם עוטפים מתנה קטנה בהמון עיתונים, וסביב כל עיתון הודבק פתק עם משימה מצחיקה/ שובבית / רומנטית שהיה צריך לבצע?

זוכרת את הנייר המקופל בפעולה בצופים, בו כל אחד היה כותב שורה, מקפל ומעביר הלאה לבא אחריו שיכתוב ואח"כ, קוראים את הכל ויצאו סיפורים מצחיקים בטירוף?

אולי את זוכרת בשעת חינוך בכיתה ביום שישי, את המשחק שבו המורה היתה מחלקת את הכיתה לשתי קבוצות שכל אחת היתה מקבלת רשימת מושגים חדשים שלמדו והקבוצות היו צריכות להעביר אותו בפנטומימה לגלות כמה שיותר מושגים ?

את בטוח זוכרת את משחק הבינגו ביומולדת של החברה, כשכולם קיבלו קלפים עם מספרים ואמא של החברה הקריאה מספרים ומי שגילה שורה של מספרים צעק בינגו?

ואת משחק 21 שאלות מהשעשועון בטלוויזיה? זוכרת? נבחרה דמות מוכרת ומי שהתמודד היה צריך לזהות את הדמות ב21 שאלות בלבד שהתשובה עליהן היא רק כן או לא?

זוכרת את הנר שקשרו לך לחגורת המכנסיים והיית צריכה לשלשל אותו לפתח הבקבוק מהר יותר מהחברה הכי טובה שלך?

משחקי הילדות מעלים ניחוחות של נוסטלגיה גם במסיבת הרווקות. החברות והכלה נהנות מהם בדיוק כמו לפני 10-20 שנה. עדיין לא נס ליחם של משחקי החברה המשומשים והמוכרים. ההנאה והצחוק, הניצחונות כמו גם ההפסדים יכולים להפוך כל מסיבת בנות מפונקת למסיבת הרווקות הכי חמה בשכונה.

בקישורים ניתן למצוא הסברים ברורים לתפעול המשחקים - למי שכבר הספיקה לשכוח, או למי שרוצה לשדרג את המשחק ולהתאים אותו לאופי הבנות / הארוע.

 

הסברים למשחקים - למי ששכחה.

משחקי חברה למסיבות.   1. אמת או חובה:   כולם יושבים במעגל. באמצע המעגל מסובבים בקבוק. כשהבקבוק נעצר, הצד הצר (הפיה) שלו מצביע על משתתף שצריך לשאול את מי שהצד הרחב של הבקוק מצביע עליו "אמת או חובה". המשתתף בוחר אפשרות לענות על שאלות שהתשובה עליהן חייבת להיות אמת או חובה.   דוגמאות לשאלות למסיבת רווקות: "אמת שעשית את זה בפעם הראשונה עם החבר הנוכחי?"                                                                  "אמת שכדי להרגיש משוחררת את לא לובשת תחתונים?"                                                                                               "חובה עליך לספר מה חשבת על הכלה כשהכרתן לראשונה"                                                    " חובה עליך לשאת את הכלה על הגב ולצעוק - זו הכלה הכי קלה בעולם"   2. "משחק האמת והשקר"   כל אחת בתורה צריכה לספר שני סיפורים כשהאחד אמיתי לחלוטין והשני שקר מוחץ. על הבנות במסיבת הרווקות לגלות איזה משני הסיפורים הוא אמיתי. משחק זה מאפשר להכיר את הבנות שאינן מכירות כלל  וגם לגלות דברים חדשים על אלו שמכירות לא רע בכלל.   3. "החבילה הגיעה"   בוחרים במתנה קטנה - אותה עוטפים היטב (אפשר בעיתון). על העטיפה מדביקים משימה. מעל המשימה עוטפים בשכבה נוספת ועליה עוד משימה. כך עוטפים שכבות נוספות ומצרפים משימה לכל שכבה (בערך 10 משימות). רעיונות למשימות: העבירי לבעלת התחתונים הכי סקסיים.                             העבירי למי שטיילה בהכי הרבה מקומות בעולם.                             העבירי למי שיכולה לשתות 'שוט' של וודקה נקי הכי מהר.   4. "סיפור בהמשכים"   לקוחים דף חלק וכותבים עליו משפט בחלק העליון של הדף (ברוחב של שורה). מעבירים למשתתפת הבאה. היא רואה את המשפט וכותבת שורה נוספת מתחתיו. מקפלת את הדף בצורה כזו שלא ניתן לקרוא את המשפט הראשון, ומעבירה למשתתפת הבאה. המשתתפת הבאה, בעצם רואה רק את המשפט השני. קוראת וממשיכה במשפט משלה בשורה הבאה. מקפלת את המשפט הראשון שקראה ומעבירה למשתתפת הבאה שיכולה לקרוא רק משפט אחד, האחרון שנכתב. כך ממשיכים עד סוף הדף. כשמסיימים נותנים לכלה להקריא את הסיפור. הרעיון הוא ליצור סיפור שמתחבר למסיבה - סיפור על בחורה שעומדת להתחתן, סיפור על הכלה / חתן וכד'.   רעיונות למשפטי פתיחה - " ריקי הכלה, היתה מאושרת כשהכירה את שימי בבר השכונתי.."                                        " כשהייתי בת 29 וחצי כבר חשבתי שלא אתחתן לעולם..."                                        "אורי היה החבר הראשון שלי כשהייתי בכיתה א..."   5. משחק פנטומימה:   מחלקים את הבנות לשתי קבוצות - הכלה יכולה לשמש כשופטת או להשתתף. כל קבוצה מקבלת פתקיות עם מילים/ שמות / תמונות סקסיות / שמות של תנוחות - לנועזות שבינכן. אף אחד לא רואה את הפתקיות - הן עוברות לידי הכלה. כל קבוצה בתורה צריכה לגלות כמה שיותר פתקיות. מהלך המשחק - הכלה מראה כל פעם פתקית אחת למשתתפת. המשתתפת צריכה להעביר את מה שהיא רואה בפתקית לשאר הבנות בקבוצתה. הקבוצה שמסיימת את כל הפתקיות בזמן הקצר ביותר היא המנצחת.   6. בינגו:   מכינים כרטיסיות שעליהן תמונות, שמות, נושאים לארגון חתונה, או סתם מספרים. (אפשר 6X3). מכינים דף עם שאלות שהמילים על הכרטיסיות הן התשובות עליהן. מחלקים את הכרטיסיות לכל המשתתפות. הכלה מקריאה את השאלות. מי שמוצאת שורה של תשובות לאורך או לרוחב - צועקת בינגו.   דוגמאות לשאלות - " בתמונה הזו מופיעה אמא של הכלה".
                             " במקום הזה נפגשו בני הזוג לראשונה".                              "התנוחה הזו - היא המועדפת על החתן.."   7. "21 שאלות":   רושמים על מדבקות שמות של דמויות מוכרות. (משפחה, חברים, סלבריטיס). מדביקים על המצח של המשתתפת את המדבקה, כך שכולם רואים מה כתוב חוץ ממנה. למשתתפת יש 21 שאלות לזהות את השם שכתוב לה על המצח - ניתן לענות לה רק ב"כן" ו"לא".   8. בוחרים 2-4 משתתפות. קושרים לכל אחת חוט עם נר למתניים - כשהנר נמצא בצד הגב מתחת לטוסיק. כל אחת מקבלת בקבוק ריק פתוח וצריכה להשחיל את הנר לפתח הבקבוק. משחק ילדותי ועדיין משעשע בטירוף (אפשר לשדרג - אם במקום נרות רגילים מחברים לחוט נר בצורת איבר מינו של הגב

מסיבת רווקות פאנטזיה   http://sites.google.com/site/bananotparty/ 0524573398




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב