דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער - הגעת לגיל שאפשר להתחיל 

מאת    [ 22/07/2010 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 3534 פעמים ]

הסרת שיער היא נושא שנוגע באנשים רבים, גברים ונשים כאחד. כמעט לכל אדם יש סיבה להסיר שיער ממקומות שונים בגוף. בין אם מדובר בסיבות אסתטיות, דתיות או בריאותיות, רבים האנשים המחפשים דרכים להפטר מהשיער העודף.

גברים וטיפולי הסרת שיער

אומנם, כאשר מזכירים פעולות להסרת שיער, עולה בראשנו בראש ובראשונה דמותה של אישה - אבל לא רק נשים מסירות שיער. גם גברים מסירים שיער ואפילו באופן יותר קפדני מנשים. גילוח הוא הסרת שיער לכל דבר ורוב הגברים בימינו נוהגים להתגלח פעם ביום ולהוריד את שיער הפנים, הזקן והשפם.

נשים אוהבות להרגיש חלקות

נשים, כמו שהזכרנו נוהגות להוריד שיערות מאזורים שונים בגופן. לא פעם אנחנו נתקלים בבחורה המסרבת ללבוש חצאית או ללכת לים בטענה שלא "עשתה רגליים". מדובר בתהליך של הסרת שיער מסיבות אסתטיות לחלוטין, שכבר מזה שנים רבות נתפס כמוסכמה חברתית שיש לעמוד בה.

ההסתרה הגדולה - במקרים של קרחת

סיבה נוספת להסרת שיער שנפוצה אצל גברים, היא הצורך בהסתרה של התקרחות חלקית שנגרמת כחלק מתהליך טבעי של הגוף. כאן מדובר בפעולה שנעשית בעיקר בשיער הראש, בכדי להסתיר נקודות התקרחות בגיל צעיר או שיער דליל במיוחד. יש הנוהגים לגלח פשוט את כל שיער ראשם ובכך להעלים את המפרצים שהחלו להופיע.

צומת של שתי דרכים

ישנן דרכים שונות להסרת שיער, כשלכל אחת יתרונות וחסרונות: ישנה הסרת שיער על-עורית או תת-עורית. בהסרת שיער על-עורית מקבלים תוצאות מהירות והן לרוב זולות יותר, אך השיער צומח במהירות רבה מאוד. בהסרת שיער תת-עורית השיער צומח בצורה איטית יותר, משום ששורש השערה מומת, אבל זו שיטה יקרה יותר וכואבת יותר ברוב המקרים.

הסרת שיער באופן ידני או מכני?

הסרת שיער תת-עורית מאפשרת לבחור בין שימוש בחומרים טבעיים או שימוש במכשירים שונים. בשני המקרים, החומרים הנפוצים הם שעווה ותרכובות סוכר, אותן מורחים על אזור גדול בגוף ומורטים את השיער במהירות. התהליך כואב בדרך כלל ולא יהיה יעיל בטיפול בשערות קצרות מחצי סנטימטר.

אפשרות נוספת היא מכשיר להסרת שיער. קיימים מספר מכשירים מכניים כאלה בשוק, אבל כולם עובדים על אותו עיקרון: מנוע המסובב ראש מיוחד, עליו מותקנים זוגות רבים של רכיבים זעירים דמויי פינצטה, שעוקרים את השערות מהשורש. החיסרון הגדול של מכשיר להסרת שיער מסוג זה הוא עלותו הגבוהה יחסית, אך מדובר בהשקעה חד פעמית.

הסרת שיער בקרני אור או לייזר

טכניקה שהתפתחה בשנים האחרונות בתחום הסרת שיער היא שימוש בלייזר או קרני אור אחרות כמו אינפרא אדום. הטכניקות הללו מתיימרות להשיג הסרת שיער לצמיתות. כאן, הלייזר המחמם ושורף את שורשי השערות וכך מונע את צמיחתן בהמשך.

לרוב, מדובר בטיפולים יקרים שמצריכים מספר ביקורים במרפאה וזאת בשל שלבי גדילה שונים של שערות והיכולת של אותן קרני אור לטפל רק בסוגים מסוימים של שיער. כמו כן, לא כל אחד יכול להשתמש בטיפול כזה והדבר תלוי גם בגוון העור והשיער של המטופל.

מכשיר להסרת שיער Silk'n SensEpil

בדומה ללייזר, ישנה טכניקה של שימוש בפולסים של אור באורכי גל שונים. הטכניקה מאפשרת ליותר אנשים מהסרת שיער לתמיד. ניתן אף למצוא מכשירים ביתיים כדוגמת ה-Silk'n SensEpil, שחוסכים את הביקור במרפאה ומאפשרים לבצע הסרת שיער באופן עצמאי, בנוחות ובלי ביקורים במרפאה.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב