דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנהל עסקים - קורסים 

מאת    [ 22/07/2010 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 1931 פעמים ]

מנהל עסקים הינו תחום מבוקש במיוחד, ורבים שואפים להשתלב במשרות ניהוליות ובתפקידים בכירים. כיום ישנם קורסים רבים ללימודי מנהל עסקים, המאפשרים לרכוש ידע תיאורטי מעמיק לצד כלים פרקטיים מתקדמים, ובזמן קצר יחסית. מנהלים המבקשים להתקדם מבחינה מקצועית, או עובדים בתחומים אחרים אשר רוצים להתפתח מבחינה אישית יכולים להשתלב בלימודי מנהל עסקים ממוקדים בהתאם לתחום ההתמחות הרלוונטי להם, ולזכות בקרש מקפצה מקצועי.

 

רבים מבקשים להשתלב בעולם העסקים, אולם אינם מעוניינים בלימודי תואר אקדמי אשר אורכים זמן רב. לימודי תואר ראשון במנהל עסקים אורכים שלוש שנים, בעוד שלימודי תואר שני במינהל עסקים אורכים שנתיים אך מצריכים מעבר של בחינת ג'ימט הנחשבת לקשה במיוחד. משום כך, פותחו בשנים האחרונות מספר רב של קורסים ולימודי תעודה בתחום מינהל עסקים, בהתמחויות מרתקות דוגמת יזמות למנהלים, ניהול חשבונות למנהלים, ניהול אירועים, ועוד.

 

קורסים בתחום מינהל עסקים מוצעים כיום בקשת רחבה של תחומים, ומאפשרים לכל אדם למצוא את הנישה אשר תעשיר אותו ותתרום לו מבחינה אישית ומקצועית. גם מי שאינו שואף להגיע למשרות ניהול בכירות יפיק תועלת רבה מלימודי מינהל עסקים, מאחר ואלו מסייעים לרכישת כלים מקצועיים חשובים דוגמת ניהול זמן נכון, שיפור התקשורת הבין אישית, הבנה בסיסית בעולם העסקים הסובב אותנו, כישורי משא ומתן, ועוד.

 

כיום ישנם מוסדות לימוד רבים המציעים קורסים במינהל עסקים, ובמגוון רחב של התמחויות. בעת הבחירה במסלול הלימודים הספציפי מומלץ לבדוק את רמת סגל המרצים ואת איכות המוסד, וכן את יוקרת התעודה המתקבלת. גורם חשוב נוסף הינו עדכנות תוכנית הלימודים והרלוונטיות שלה לתחום המבוקש, מאחר וניהול עסקים הינו תחום דינאמי הזוכה לעדכונים ושינויים ללא הרף. כדאי לבחון גם את מידת התרגול המעשי במהלך לימודי מינהל עסקים, כמו גם כמות הסטודנטים בכיתה, שעות הלימוד ותדירות המפגשים, וכמובן את גובה שכר הלימוד.

 

לימודי מינהל עסקים מוצעים כיום במגוון רחב של קורסים, וכל אדם יכול למצוא את המסלול אשר יסייע למנף אותו בצורה הטובה ביותר. לימודי ניהול משאבי אנוש, ניהול והפקת אירועים, ניהול רכש ולוגיסטיקה, ייעוץ ארגוני, ניהול סיכונים פיננסיים, ניהול ושיווק פרסום ומכירות, גיוס כספים, ניהול פרויקטים, ניהול אבטחת איכות, יזמות עסקית, הכשרת דירקטורים, ניהול שירות לקוחות, ניהול סיכונים תפעולי וניהול תיקי השקעות הינם התחומים המבוקשים ביותר בתחום מנהל עסקים.

 

כאמור, גם מי שאינו מבקש להתברג בעמדות ניהול מרכזיות ולעסוק בתפקידים בעלי אחריות רבה ימצא עניין רב בלימודי מנהל עסקים, אם כי בתחומים שונים במקצת. יזמות עסקית, ניהול פנאי, מנהלי אבטחה, מיון וגיוס עובדים, ניהול ושיווק, קידום אתרים, קופירייטינג וכתיבה שיווקית, לימודי אומנות השכנוע ומשא ומתן, ניהול מוקד טלפוני או אמנות הפרזנטציה הינם תחומי עניין אשר כל אדם יפיק מהם תועלת רבה, בתחום האישי והמקצועי גם יחד.

 

רוצים לקרוא עוד על לימודי מנהל עסקים? אתר NERD  חיפוש לימודים מספק את כל המידע בנושא, ומאפשר ליצור קשר ישירות עם מוסדות הלימוד המעניינים אתכם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב