דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות לנשים המשך 

מאת    [ 21/07/2010 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2055 פעמים ]

רעיונות למתנות לנשים המשך:

המאמר הזה הוא מאמר המשך למאמר הראשון בנושא רעיונות למתנות לנשים. רק להזכירכם על מה דיברנו במאמר הקודם, כדי שנוכל להתקדם הלאה: סקרנו את כל הנושא של מתנות לנשים שזה באמת נושא לא פשוט, דיברנו על העובדה שנשים לוקחות את כל נושא המתנות בצורה נורא רגשית ולא תועלתית, כך שאין טעם לנסות להבין את העובדה הזו אלא לחפש רעיונות למתנות שיתאימו לנשים.

הרעיונות למתנות שדיברנו עליהם הם: ביגוד ואופנה, מתנות רומנטיות וכל מה שקשור לרעיונות בתחום הקוסמטיקה. במאמר הנוכחי נמשיך לדבר על רעיונות למתנות נוספות, תיהנו מהסקירה:

1. רעיונות למתנות רוחניות. זוהי קטגוריה מאוד גדולה ומתאימה מאוד לימי הולדת ומסיבות רווקות. אבל כמו בכל קטגוריה אחרת צריך להיות זהירים ולהתאים את המתנות המתאימות לבחורות מתאימות, הרי לא תזמינו ארוחת ערב במסעדת בשרים לאישה צמחונית.

 המגוון הוא די רחב, מה דעתכם על ערב בנות שבו תהיה קוראת בקלפים או קוראת בקפה או קוראת בכל דבר אחר, הנקודה היא שהיא תעביר את הערב בצורה רוחנית מלאה בהסברים מיסטיים וכן הלאה. אם מדובר בקטע דתי יותר, אז אולי ערב או הליכה עם חברה קרובה או בן זוג לסיבוב קברי צדיקים או הרצאות בנושא דת ויהדות. דברים נוספים יכולים להיות סיורים וטיולים במקומות רוחניים וכדומה.

2. רעיונות למתנות מתחום הטיולים- נראה לי שכל הסבר יהיה מיותר בקטגוריה הזו, אם יש לכם חברה או אישה שאוהבת טיולים, אז כל דבר הקשור לטיול או סיור או אפילו ציוד הקשור לטיולים יהיה רעיון מעולה למתנות. רק תחשבו על זה: היא אוהבת לטייל, אתם מביאים לה מתנה שהיא טיול, מה יכול להתקלקל? האמת היא די הרבה, זה אזהרה, אל תשכחו שמדובר בבחורה, עם כל מתנה שאתם קונים לה לא משנה איזה סגנון וכמה היא עלתה, אל תשכחו לקחת פתק החלפה. תזכרו: הוראות בטיחות נכתבו בדם.

3. רעיונות למתנות מיוחדות- אם אתם לא בטוחים שחברה שלכם מתאימה לקטגוריה הזו, אל תתקרבו לכאן בכלל, יש כאן רעיונות שלא מתאימים לכל אחת: טיול רכיבה על סוסים לאורך החוף בשעת זריחה או שקיעה, צניחה חופשית, מסיבת הפתעה, טיפוס על הר, טיול אתגרי, טיול ג'יפים או כל דבר מוזר אחר העולה על דעתכם, אבל שוב תהיו זהירים עם רעיונות למתנות כאלו, זה עלול להתפוצץ לכם בפנים. תזכרו ש.... הוראות בטיחות נכתבו בדם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב