דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערוץ החדשות הישראלי באינטרנט 

מאת    [ 20/07/2010 ]

מילים במאמר: 874   [ נצפה 2433 פעמים ]

סי-אן-אן מגיע לישראל במהדורה מתקדמת ובלתי מוגבלת, טוב, לא מדובר בסי אן אן באמת, אלא ואולי דווקא, בהרבה יותר מזה, והכל בעברית – "חדשות ישראל". כנסו, כנסו!

הטלוויזיה בישראל, נכון להיום, תלויה בגורמים בעלי אינטרסים זרים, וזאת לצערם ולצערנו כצופים, מרגולטור שמושל ביד רמה בתכני שידור ועד התערבות של פסיקים מבית מועצת הרשות השנייה, לא עוד! משב רוח של טולרנטיות ופלורליזם מגוון שעושה את דרכו אלינו, מבטיח להעניק לנו, סוג של טלוויזיה חופשית, כזאת שמשוחררת משלל עכבות אפשריים.

היום, כשאוטוסטראדת המידע, להלן אינטרנט, משייטת במרחבי הכפר הגלובלי ללא מגבלות מעיקות ומזרימה עבורנו מידעים תוך רגעים ספורים, ובו בעת, מעלה הטלוויזיה הילוך, ומשדרגת את מעמדה מסתם "מדורת שבט" למעצבת תרבות של ממש, הגיעה העת לשלב בין השניים וליצוק תוכן טלוויזיוני לאינטרנט!

"חדשות ישראל", ערוץ חדשות אינטראקטיבי, בו הצופה הוא חלק מהעניין, הרים את הכפפה והקדים להוביל מדיית חדשות חסרת תקדים מסוגה בארץ, ערוץ אינטראקטיבי, שמכיל מגוון תכנים חדשותיים, ובחינם!

מה שונה בעצם או במילים אחרות, 'מה יהיה שם'?

טלוויזיה אינטראקטיבית ראשונה מסוגה בישראל, טלוויזיה שקשובה לצרכי הצופה, משלבת את דעתו וערה לתחומי התעניינותו. זוכרים את עצמכם (או את הוריכם) מתרעמים בצעקות היסטריות מול מסך הטלוויזיה? כן? לא? ברור שכן! צעקתם וזעקתם עד עמקי נשמתכם, ואיש לא שמע, כמה עצוב! מעתה, ערוץ החדשות יאפשר לצעקותיכם לא ללכת לאיבוד בדרך וישתף, למעשה, את קולכם האישי כחלק אינטגראלי מהשידור.

באמצעות שיחה מקוונת, צ'ט בעגה האינטרנטית, יאפשר לכם הערוץ, להביע את דעתכם על תוכן השידור, להציג "שאילתות" לאורחי התכניות ומגישיהם, ובכלל, לשתף בכל העולה על רוחכם. כן, מטבע ההירקמות החדשה, תוכלו להפוך גם למבקרי אופנה, תסרוקות וסתם להלין על גבות לא מסודרות, אבל אתם לא תעשו את זה, נכון?!

ערוץ החדשות או בשמו המדויק, "חדשות ישראל", מציג תכני שידור שונים מאלה שהכרתם עד כה, מחינוך, אמנות, תרבות, אופנה ואוכל דרך נדל"ן, חוק ומשפט, מדע וטכנולוגיה, רכב ותעופה, ועד איכות הסביבה (הכי 2010!), ספורט מוטורי ואקסטרים, בע"ח, גינון ובית או בית ומשפחה.

נעשה קפיצה קטנה לחו"ל, באמצעות "מטוסי", 'חדשות תיירות', 'חדשות אירופה', 'חדשות אסיה' ו'חדשות (בכלל) מהעולם'. 

תהום כלכלית או מצב אידיאלי? ננסה להבין את גבולות מציאות המספרים, נאתר פתרונות תעסוקה או קריירה באמצעות חדשות 'עבודה וקריירה', נפתח בדרך כלכלית ייחודית או שבלונית באמצעות מדור 'יזמות ועסקים' ונמנף הזדמנויות השקעה תוך מעקב אחר חדשות 'שוק ההון' או 'ביטוח וחסכון'.

חכם מהעבר אמר פעם כי "עם שאינו יודע את עברו ההווה שלו דל ועתידו..", אי לכך, ובהתאם לעצתו, נסייר בפנתאוני העבר באמצעות מדור ה'נוסטלגיה', ניזהר ונישמר באמצעות טיפים חדישים מ'בטיחות בדרכים' ונתעדכן בחדשות מעולם ה'בריאות והרפואה'.

גוף הוא ראי הנפש ו"חדשות ישראל" הם הראי שלכם, נאזין לנפשנו או סתם נשרה מרגוע ושלווה על אורח חיינו באמצעות מדורים כמו, 'רוחניות והחיים הטובים' או 'יהדות ורוח'.

'חשבון נפש' הוא עניין למומחים, ומומחים אמרתם, אמרתם: הרב ישראל מאיר לאו!

כן, הרב הכי פרגמאטי והכי ליבראלי בישראל יהיה, גם כן, שם! מגה-אישיות של עניין וטעם, רוחב לב ורגישות, מעין גשר יציב ואיתן המרוח בכל צבעי הקשת, כזה שמקרב בין מזרח למערב, אלף לתו ואחמדניג'אדיזם לליברמניזם!   

הרב לאו, פעם רבה הראשי של ישראל והיום (שוב), רבה של העיר תל-אביב – יפו, יוביל אותנו לאורך דמותנו-אנו ויסייע לנו לתקן ולטהר את נפשנו.

וכן, הרי אי אפשר בלי חדשות 'יופי וטיפוח', כאלה שיסייעו לנו, באמצעות חשיפת הגילויים האחרונים בעולם היופי, לשדרג את מראנו ואולי אפילו, מי יודע, להיות יפים יותר?!

ארוטיקה וזוגיות, הרי אחרי הכל, תמיד זה מגיע לשם, וזאת במידה ואנחנו לא משמשים כנזירות או כמרים בכנסייה המקומית, כמובן.

לא, אל דאגה, לא נזניח את הנושאים המוכרים כמו, אקטואליה, פוליטיקה, ספורט, כלכלה, צרכנות, חברה וקהילה, רווחה או פלילי, ניתן להם את הבמה המכובדת שלהם גם כן, ונציגם בהרחבה.

מבזק חדשות בן 15 דק', ישודר אחת לשעה ויעדכן אותנו בכל ההתרחשויות המובילות, עדכוני זמן אמת יגיעו כל הזמן מהשטח, כמובן שנחשוף תחקירים מובילים, סקופים בלעדיים והכל 365 ימים בשנה, שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה!

מבט אחר? מציאות שמאלנית או ימנית? הגדרות זה הכי פאסה!

אנחנו מבטיחים להציג חדשות אחרות, חדשות שקופצות גם לחצר האחורית של המיינסטרים, מבדילות בין תכני מידע לתעמולת מידע, לא מהססות לשחוט "פרות קדושות" (ולאו דווקא במהדורת 'בעלי חיים') ושואפות לשנות ולתקן כשהמציאות משוועת לכך, או לכל הפחות, האנשים שפוסעים לאורכה!

כן, הרבה מהכל, והכל מהרבה, מינונים נכונים ואמת עיתונאית, הם שיהיו לאבן הבוחן של הערוץ הנרקם, וכעת, חברו את הכבל בין המחשב למסך הטלוויזיה, שבו לכם (עדיף בנינוחות) על כורסת הטלוויזיה ותיהנו מחדשות מובילות, חדשות בטכנולוגיה מתקדמת ופורצת דרך! (ואל תשכחו להקליד את ה"צעקות" שלכם בצ'ט שמופיע, כל העת, לאורך המשדרים!!!).

"חדשות ישראל", מקום בו החדשות נשמעות ונראות, לגמרי אחרת! באחד לאוגוסט, מוצ"ש, בשעה 21:00, זה מתחיל!!!

חדשות היום חדשות ישראל בשידור חי באינטרנט 24/7




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב