דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיברומיאלגיה - דאבת שרירים - איבחון וטיפול ברפואה הקונבנציונלית מול רפואה סינית 

מאת    [ 17/07/2010 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 3223 פעמים ]

מרבית הסובלים מתסמונות כמו CFS (תסמונת העייפות הכרונית) ופיברואמילגיה, פונים לרשת מרפאות הדיקור יאנג ין אחרי שהתייאשו ומאסו בשיטות האבחון, הטיפול והריפוי הקונבנציונליות. הם מגיעים אלי די מותשים ובעיקר חסרי אמונה ביכולת שלהם להתמודד עם המחלה. הם סובלים תכופות משינויי מצב רוח, מגרנות, בעיות עיכול ודכאונות האופיינים לסובלים מדאבת פיברומיאלגיה (שהגדרתה הרפואית - כאב רקמת השריר). תופעות אלו גורמות לרפואה הקונבנציונלית לסטות מטיפול בשורש הבעיה ומהאבחון החשוב של מכלול הסימפטומים המחייב התייחסות הולמת וטיפול מקיף.
אבחון לסובלים מתופעות פיברומיאלגיה, נעשה על ידי שלילת אופציות אחרות ובדיקות מקיפות. הרפואה הסינית אנחנו מוסיפה, מלבד בדיקת אזורי רגישות (אם נמצאו 11 רגישויות מתוך 18 אזורים רגישים בגוף, הדבר מצביע על קיומה של פיברומיאלגיה) גם בדיקה אנרגטית עמוקה שמטרתה לאבחן את מצב הכבד, הדם והכליות.
עם השנים למדנו במרפאות יאנג-ין כי יש לא מעט מצבים שנחשבים לזרזי הופעת פיברומיאלגיה ביניהם ניתן למצוא: מצבי סטרס מתמשך, טראומה או כעס מתמשך, עייפות ממושכת, אנמיה או טראומה פיזית, מחלה ויראלית, תאונה עם פגיעה בעמוד שדרה או צוואר ועוד.
ברפואה הקונבנציונלית, הטיפול התרופתי מכוון אל הסימפטומים המרכזיים ולעיתים אף נעשה שימוש בתרופות נוגדות דלקת, למרות שבתסמונת פיברומיאלגיה, בניגוד לדלקת השריר (Myositis), אין סימני דלקת בבדיקת דם שגרתית.מנקודת המבט של הרפואה הסינית, חולשה של דם, של אנרגיית הכבד והכליות ושל מרדיאן עמוק בשם 'ים הדם' (Chong) מאפיינים את הסובלים במחלה. הדבר מתבטא בשרירים ורקמות החיבור. בעזרת טיפולי דיקור סיני שמשולבים לעיתים עם פורמולות צמחים, מואץ תהליך ההירפאות. הטיפולים כוללים חיזוק מערכות, שיפור איכות השינה וריפוי במגע - שיאצו. המטופלים מדווחים על 'לידה מחדש' ורעננות שלא הורגשה תקופה ארוכה.
דוגמא למקרה מהקליניקה: נועה (43, נ' + 3) סבלה 8 חודשים מכאב כרוני לפני האבחון שהיא למעשה סובלת מפיברומיאלגיה. כאבי ראש חוזרים, עייפות ומחזור לא סדיר התלוו לכאבי מפרקים, השכמות והכתפיים בעיקר. לנועה הורכב תפריט בריא ומיוחד על ידי נטורופתית במרפאה שלנו וההמלצה שלי הייתה לעבור סידרה של 8 טיפולי דיקור ושיאצו. כעבור שלושה טיפולים בלבד, חלה מגמת שיפור שלא נפסקה והוכיחה כי חיזוק אנרגיית הכבד, תפריט מאוזן, חיזוק השרירים ובניית הדם הם הכלים הטובים ביותר לטיפול בפיברומיאלגיה.בהמשך הגיעה נועה לעוד סדרה של טיפולים פעם בחודש לצורך שימור וחיזוק.
אתם מוזמנים לעשות צעד חשוב לבריאות שלכם/ של יקירכם שסובלים מפיברומיאלגיה/דאבת שרירים ולפנות אלינו לקבלת ייעוץ ואבחון ראשוני. חשוב לדעת שזוהי מחלה שאחוזי ההצלחה של טיפולי דיקור, גבוהים מאד בה.
בברכת רפואה שלמה! עוז שבתיאלי,מומחה לדיקור סיני ורפואה סינית עתיקה. מנהל מרפאות רפואה משלימה יאנג-ין. בקרו באתר למידע נוסף:http://www.Yang-Yin.com



עוז שבתיאלי, מומחה דיקור סיני בשיטת גזעים וענפים, תלמידו של פטר ואן קרוול, בעל מרפאות לרפואה סינית עתיקה ברמת גן ובאבן יהודה. http://www.Yang-Yin.com טלפון לייעוץ וקביעת תורים: 054-2202721






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב