דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים - כיצד לבחור מעצבי פנים 

מאת    [ 16/07/2010 ]

מילים במאמר: 599   [ נצפה 1874 פעמים ]

אנשים רבים מוטרדים במידה מסוימת מעצם המחשבה על מציאת מעצב פנים שיתאים לדרישותיהם. הם חוששים שמא יאבדו שליטה על תהליך העיצוב או על קביעת התקציב. דבר נוסף שעשוי להטריד את מנוחתם של הלקוחות הוא כי התוצר הסופי עשוי להיות "לא שלהם" או לא לפי טעמם. הנה כמה עצות שימושיות בדרך  למציאת מעצב הפנים שיתאים לכם.

1. בצעו מחקר קצר

כדי להרגיע את הפחדים כדאי לערוך סקר שוק קצר באינטרנט. ניתן למצוא מידע רב ושימושי שיסייע לך, הצרכן, למצוא את מירב האינפורמציה אודות מעצבים שונים הפועלים בשוק המקומי. אחת הדרכים הטובות ביותר למציאת מעצבי פנים המתאימים לביצוע העבודה היא לאתר חללים שמוצאים חן בעיניך (בבתיהם של מכרים או עמיתים לעבודה או במגזינים שונים וחנויות לעיצוב הבית) ולברר מי עיצב את אותם חללים. מקור מצוין נוסף הם אתרי אינטרנט הפונים לקהל האדריכלים ומעצבי הפנים בארץ. באתרים מסוג זה ניתן למצוא המלצות, דוגמאות לעבודות וקישורים לאתרי אינטרנט ומספרי טלפון של מעצבי פנים רבים בארץ.

2. חפשו מקורות השראה

יהיה קשה מאד להבין מה אתה באמת רוצה מבלי לאתר דוגמאות רבות ככל האפשר של חללי עיצוב פנים שהם לטעמך. באמצעות תמונות תוכל להסביר בקלות רבה יותר מה היית רוצה שיהיה בביתך וכיצד תרצה שייראה. בדרך כלל מומלץ להתחיל לצבור תמונות של רהיטים וחללים אהובים וכמו כן דוגמאות צבע ובדים מתוך מגזינים וחנויות שונות. ניתן ליצור קלסר השראה שיגלם בתוכו את הפנטזיה שלכם- של בית חלומותיכם. קלסר זה ייתן למעצב את נקודת הפתיחה ממנה יוכל להתחיל בתהליך יצירת התכנון לפי מידותיך. תאר את החזון שלך והייה מסוגל להסביר למעצב בדיוק מה אתה מחפש, מה תהייה האווירה הרצויה ואילו פעילויות יתקיימו בחדרים השונים בבית. כדאי גם להכין רשימה של רהיטים שבבעלותך ושברצונך להשאיר בבית. לבסוף הכן רשימה של חנויות שבהן תרצה לרכוש פריטים חדשים לבית.

 3. תקשורת טובה

 היום מקובל מאד לשכור את שירותיו של מעצב מוכשר ובעל ניסיון שיתכנן וייעל את החלל בו תגורו. דרך תקשורת נכונה וסבלנות ניתן להפוך את תהליך העיצוב  לחוויה טובה ונעימה. המעצב ייצור בית נעים ואסתטי אך חשוב מכך- גם פונקציונאלי. עבודה עם מעצב יכולה לחסוך לך כסף ומאמצים רבים. המעצב יידע להקצות משאבים בתבונה ויעבוד עם אנשי מקצוע אמינים עימם עבד בעבר. מעצב טוב יידע להקשיב ללקוח, לקחת את בקשותיו ולהפוך אותן למציאות בכישרון ובמקצועיות.

4. ניהול כספים נכון

חשוב מאד להיות מסודרים ולדבוק בתקציב שנקבע מראש. קל מאד להתחיל להשתולל ויש להימנע מכך ככל האפשר. יש לקבוע מטרות ספציפיות מראש. ודא שאתה ברור מאוד לגבי הדרישות הכספיות ושהמעצב מבין שלא תהייה חריגה מהתקציב. יש לקבוע את הכללים מראש כדי שבהמשך הדרך לא יהיו אי הבנות שיגרמו לעוגמת נפש. על המעצב לספק דו"ח ברור של כל ההוצאות ולעדכן אותך לכל אורך תהליך העבודה המשותף. יש להיכנס לכל הפרטים הקטנים של התקציב כולל פירוט שעות עבודה של כל אנשי המקצוע ועלויות החומרים.

5. קורסי עיצוב פנים

אפשרות נוספת היא ללמוד בעצמכם באחד מ קורסי עיצוב פנים הקיימים בשוק. קיימים קורסים קצרים של מספר מפגשים וקורסים הנמשכים כ 8-10 חודשים. קיימים גם מסלולים ארוכים של מספר שנים ולימודי תואר בעיצוב פנים הנמשכים 4 שנים.
קורס עיצוב פנים של ארכיג'וב סטודיו נמשך כ 8 חודשים. מדובר בקורס מרתק ויצירתי המיועד לאנשים ללא ידע מקצועי המעונינים לעשות הכרות עם עולם העיצוב.
הקורס כולל תרגילי עיצוב רבים, סיורים מקצועיים, הרצאות תאורטיות, לימוד תוכנת עיצוב תלת ממדי ומפגשים עם אנשי מקצוע מהתחומים הרלונטיים.
עם סיום הקורס תוכלו לעצב בעצמכם בתים / דירות ועסקים קטנים.

עיצוב הבית הוא תהליך ארוך ולעיתים מייגע הדורש אנשי מקצוע איכותיים ואמינים. אם תבחר במעצב הנכון לעבודה תזכה לחוויה מהנה ובסופו של דבר תוכל לגור בבית חלומותיך.

קורס עיצוב פנים  |  Archijob-Studio   |  המרכז ללימודי מקצועות העיצוב והאדריכלות  |    1-800-100-995  |  www.archijob-studio.co.il 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב