דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משקפיים 

מאת    [ 16/07/2010 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2664 פעמים ]

אני זוכר כשגדלתי, משקפיים היו למבוכה בקרב ילדים שנאלצו להרכיב אותן. אולי זה נשמר לי כך בזיכרון כי הייתי וזה טבעם של ילדים לגרום לכל מי ששונה להרגיש שונה אבל משהוא השתנה בתעשיית המשקפיים והם הפכו למותג אופנתי עם מגוון אפשרויות עיצוב.

בעשורים האחרון זיהו חברות אופנה ענקיות את נתח השוק הזמין בפניהם בעולם המשקפיים והחלו לייצר סדרות שלמות של משקפיים מעוצבים בין אם משקפי שמש ובין אם משקפי ראייה ניתן למצוא היום מגוון רחב של מסגרות אלגנטיות בגוונים צורות ועיצובים שונים.

זה נכון שגם בעבר היו משקפי שמש מעוצבים לבחור מתוכם אך המגוון היה דל ולרוב הגיעו לישראל דגמים של משקפי שמש מבית ריי-בן (Ray Ban) או משקפי שמש לגולשים שנועדו לרוב עבור ספורטאים... למשקפי ראייה לא היה פתרון טוב לפני ההתפתחויות הטכנולוגיות אשר שחררו את אלה בינינו אשר מרכיבים משקפיים מהמוגבלות שיצרה סוג העדשה של המשקפיים בהתאם לסוג בעיית הראייה שקיימת אצלנו.

היום ניתן למצוא בכל חנות משקפיים איכותית מגוון רחב וכמעט בלתי יאמן של אפשרויות עיצוב הן למשקפי ראייה והן למשקפי שמש וזאת לפני שהזכרנו חנויות שלמות שעוסקות רק במכירה של משקפי שמש מעוצבים.

זה נכון שמשקפי שמש תמיד הגיעו בעיצובים מדליקים ובשנים האחרונות המגוון גדל בצורה משמעותית רבות הודות לעובדה כי נדמה שחלק טבעי מהמוצרים שחברות / מעצבי אופנה מוכרות כוללים בתוכם סדרה של משקפי שמש מעוצבים... עידן המחשב בו קל לעצב את המשקפיים ולשלוח ישר למספעל אשר מייצר אותם בהחלט עזר בתהליך זה.

בכל אופן הבעיה תמיד הייתה עם משקפי ראייה. כיוון שיש מגוון בעיות ראייה יש גם מגוון סוגי עדשות. עדשות אלו הגבילו בצורה משמעותית עד לאחרונה את מבנה המשקפיים ומבנה המסגרת אשר עוטפת אותם.

קיימים סוגי עדשות רבים לראייה מרחוק, ראייה מקרוב, עדשות עם מספר מרכזי ראייה אשר נקראות מולטיפוקל וככל שאנו מזדקנים העדשה גודלת אך חידושים טכנולוגים או יותר נכון הבאת הטכנולוגיה אל האופטומטריסט בעיר שלנו יצרו גמישות רבה יותר בעיצוב העדשה, עובי העדשה וקביעת עוד מגוון מאפיינים כמו קוטר העדשה ועוד.

זה הוביל למהפכה בעולם משקפי ראייה וכיום ניתן לרכוש משקפי ראייה מעוצבים אלגנטים, דקים וקלי משקל אשר מספקים איכות ראייה גבוהה וטובה יותר מבעבר. אז אל תתביישו, חשוב לראות טוב ולא לחסום את אחד החושים החשובים שיש לנו.

להתראות..

www.sagive.co.il - שגיב SEO קידום אתרים מקצועי ומנוסה עם חברת שגיב SEO שירות פרסום ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית עם עדכון הלקוח על מצב הקידום ודוחות מסודרים. עושים את ההבדל ומביאים אותך אל קהל הגולשים קידום אתרים ששוה תנועה וחשיפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב