דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בשר באירועים 

מאת    [ 15/07/2010 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2464 פעמים ]

מתכננים חתונה או מפיקים בר מצווה, אירוע חברה או יום הולדת לאמא, בתרבות הישראלית כשאנו מזמינים לאירוע אנחנו יוצרים את הציפייה לארוחה של בשרים או גבינות העיקר שלא יוצאים רעבים.

לא ברור באיזה שלב בתרבות שלנו חגיגת אירוע נקשרה לבשר בצלחת או לקייטרינג בשרים משובח של אסאדו ופרגיות אבל חגיגה ללא בשר אינה חגיגה. השקעה בפרטים הקטנים של מפיות, חופה, הפעלות לילדים, סידורי פרחים ושלל אטרקציות מרגשות לא יהפכו לנושא השיחה לאחר האירוע. בשורה התחתונה האורחים תמיד ידברו על מנת הבשר שהוגשה להם והאם הסינטה הייתה מוצלחת.

כמו שבכל מסעדת בשרים, מלבד בשר משובח מוגשים סלטים ומאפים, כך גם באירועים חשוב להקפיד על גיוון באבות המזון. לצד סטייק בשר עסיסי הקפידו להניח כף של פירה תפוחי אדמה וגבעולי אספרגוס מאודים, לצד נקניקיות מרגז ממולאים בשרים איכותיים הניחו רצועות צ'יפס ארוכות ולצד נתח בשר האנטריקוט צלוחית עם רוטב צ'ימיצ'נגה ועלים ירוקים לקישוט יעשו את העבודה. צריך לזכור שבשר אוכלים גם עם העיניים ולא משנה כמה הבשרים טעימים, הם עולים מדרגה כאשר הם מלווים בניחוחות מגרים וצבעים מפתים.

אופי הבשר המוגש או הבשרים המחכים לאורחים בבופה נקבע על פי אופי האירוע והמסר אותו רוצים להעביר. קהל היעד של האירוע יקבע את סוג הבשר שיוגש ואת דרך הגשת הבשרים. אירוע של קהל יעד צעיר כמו חגיגת בר מצווה ילווה בבשרים המתאימים יותר לחיך הילדים כדוגמת המבורגרים וקציצות בשר טחון שילדים כל כך אוהבים. אפשר באירועים כאלה להגיש בשר חזה עוף או בשר טחון בנקניקיות אך אסור לשכוח את התוספות שילדים כל כך אוהבים – צ'יפס, קטשופ ואפונים. קהל יעד מובגר יותר כמו בחתונה יבקש מנות בשר יוקרתיות יותר כמו בשר בקר, נתחי בשר אנטריקוט או סינטה וכדומה. סוג אחר של אירוע הדורש סוג אחר של בשר הוא אירוע עיסקי בו הבשרים שיוגשו יבחרו על פי מטרות האירוע והמסר אותו רוצים להעביר. אירוע ללקוחות של חברה חדשנית יגיש בשר חדשני עם טוויסטים לא מוכרים – סטייק בשר בחלבה, סלט ירקות עם נגיעות בשר אנטריקוט ועוד ואילו אירוע עסקי שנועד לשדר יוקרה ועושר יגיש בשר של עגל חלב במנות גורמה קטנות בליווי בשר של פירות ים.

לסיכום, כשאתם מתכננים אירוע, השקיעו זמן ומחשבה בבשר אותו אתם בוחרים להציע לאורחים. בשרים נכונים ישאירו את טעם הנכון לחגיגה משמחת שתהפוך לנושא שיחה לשנים רבות. 

קידום אתרים, כתיבת מאמרים וניהול בלוגים ותוכן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב