דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות דירה באמצעות חברת הובלות 

מאת    [ 14/07/2010 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2018 פעמים ]

הובלות דירה באמצעות חברת הובלות תמיד הופכת את מעבר הדירה לנוחות יותר. בין אם מדובר בדירה שכורה או בדירה חדשה שבבעלותכם, המעבר עצמו מסמל פתיחת דף חדש בחיינו. לכן, כמו כל דבר חדש בחיינו גם את מעבר הדירה אנו שואפים להתחיל ברגל ימין ובתחושה של שדרוג.

כידוע לכולנו הובלות דירה הינו תהליך לא פשוט ומורכב מאוד.  ימים, שבועות וחודשים רבים הושקעו בחיפוש אחר בית החלומות -  דירת שותפים במרכז תל אביב, וילה משפחתית במושב או דירה מרווחת בירושלים וכעת הגיע שלב הובלות הדירה. בחירת חברת הובלות הינו תהליך מורכב פחות ממה שרובנו מדמיינים ובחירת חברת הובלות מתאימה להובלות הדירה שלנו יכולה להיות פשוטה מאוד בעזרת תכנון מקדים והצמדות להוראות.

הטיפ הראשון הוא לזכור כי הובלות דירה באופן עצמאי קשה הרבה יותר מחברת הובלות והמחיר המושקע בחברת הובלות מתקזז עם הזמן המושקע בהובלות דירה עצמאיות ובטיפול רפואי חלילה, שלעיתים רבות בעלי דירה נזקקים לו לאחר שהובילו חפצים כבדים בכוחות עצמם.

וודאו כי חברות הובלות אותה בחרתם מאפשרת לכם לבצע ביטוח על ההובלה בעת הובלות הדירה. לעיתים, אפילו בקרב חברת הובלות מנוסה במיוחד, רהיטים ומוצרי חשמל נפגעים. חברת הובלות המציעה ביטוח , תאפשר לכם לבצע את ההובלה בראש שקט ללא חשש מפגיעה במקרר או קרע בספה.

חתימת חוזה טרם ההובלה חשובה גם היא. בקשו מנציג חברת הובלות אותה בחרתם להובלות דירה להגיע ולראות במו עיניו את כמות החפצים והריהוט שאמורים להיות מובלים, ואת תנאי ההובלה, חדר מדרגות, רוחב המעלית, מכשולים לא צפויים וכדומה. פעולה זו יחד עם חוזה חתום ימנעו הפתעות עם סיום העבודה במחיר אותו יבקש המוביל של חברת ההובלות.

אריזה היא חלק חשוב במעבר הדירה ואין לקחת אותה בקלות ראש. אריזה נכונה תמנע נזק לחפצים ולמכשירי חשמל בעת הובלות דירה על ידי חברת הובלות אך גם תחסוך מקום וכמות ארגזים מה שיוזיל בשורה התחתונה את עלויות הובלות הדירה של חברת ההובלות. בעת האריזה הקפידו להפטר מחפצים לא רצויים וריהוט עודף. כאמור מדובר בהזדמנות לפתיחת דף חדש ואם יש ברשותכם חפצים ישנים ותקולים שאין להם שימוש, הימנעו מלהוביל אותם לדירה החדשה  ולאגור אותם שם.

לסיכום, הובלות דירה על ידי חברת הובלות היא הדרך הפשוטה והקלה מעבר דירה אם אכן נצמדים למספר כללים פשוטים. צריך לזכור שבחירה נכונה של חברת הובלות כוללת גם המלצות מחברים, וותק וניסיון החברה וסעיפים נוספים, אך כשהבסיס הוא נכון ההחלטה קלה וברורה.

קידום אתרים, כתיבת מאמרים וניהול בלוגים ותוכן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב