דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי מפחד מדלת עץ בכניסה לבית 

מאת    [ 13/07/2010 ]

מילים במאמר: 604   [ נצפה 2236 פעמים ]

"מה פתאום דלת עץ"  אמר לי בעלי כשהצהרתי על כוונתי להתקין אחת כזו בכניסה לבית. "זה מתכון בטוח למזיקים ובכלל לדעתך זה לא קצת מיושן?"

כמה מסכנה את דלת עץ, חשבתי לעצמי באותו הרגע, כל כך מיוחדת ואם זאת עדיין לא מובנת עד הסוף.  כן, יש בעולמנו מי שעוד לא מבינים למה דלת עץ, בייחוד בכניסה לבית. בחדרים, בחלל הפנימי, הם עוד מסוגלים לראות דלת עץ משתלבת, אבל בכניסה ?

דלת עץ היא מבחינתי הצהרה של עיצוב, הדלת הכבדה והמאסיבית, עם הידיות הגדולות וצבעי העץ השונים, אומרת לכל מי שנכנס, הנה הגעת למקום קצת שונה. לא עוד דלת כניסה סטנדרטית, ניטראלית חסרת אופי.

בכלל דלת עץ היא עולם ומלואו ולא פעם, כשאני מסתכלת על דלתות מעץ, אני מרגישה שהנה, כבר בפתח הדלת, מספרים לי סיפור שלם. זו יכולה להיות דלת עם תבליטים וגילופי עץ, זו יכולה להיות דלת עץ המשלבת אלמנטים של זכוכית, חופש העיצוב בדלתות עץ רב מאוד ויכול להתאים עצמו לאופי האנשים ולא פחות חשוב, לאופי הבית, כך שכל דלת יכולה להיות קצת אחרת.

דלת עץ, הסיבות שאתם מפחדים ממנה

אנשים נרתעים מהתקנת דלת עץ בכניסה לבית, בעיקר בגלל שהם חושבים שמדובר בדלת לא בטיחותית מספיק בפני פורצים. "זו דלת עץ"  אמר לי פעם מישהו, איך אפשר להשוות אותה לדלת מפלדה, אובחן, היום ניתן לשלב בדלת עץ מנעולים מתקדמים ומתוחכמים, כולל מנעול מולטילוק בעל מספר זרועות פנימיות, החודר למשקוף ממש כמו בכל דלת אחרת ומספק הגנה מלאה, כך שלא תצטרכו להתפשר לא על העיצוב ולא על הביטחון.

"ומה לגבי טיפול בדלת עץ", אמרה לי חברה אחרת "זה דורש ממך עבודה, לנקות, לטפל" זו הסיבה שחשוב לבוא לדלת עץ מוכנים, עם כמה שיותר מידע והכי חשוב, לא להתפשר על החברה שהולכת לייצר ולהתקין לכם את הדלת. חשוב לוודא שדלת העץ שבחרתם אטומה למטה ובצדדים, כך שלא יכנסו מזיקים שיכולים לאכול את העץ, וכן, חשוב להקפיד על ניקיון בחומרים מתאימים לעץ.

עץ סופג חום ונרטב בגשם. כן, גם את זה שמעתי. כנראה שאותם אנשים לא שמעו שהיום דלת עץ עמידה בפני שמש, גשם או כל מזג אוויר אחר. חשוב לזכור שדלת עץ היא דלת מאסיבית, המיועדת לספוג את שינויי מזג האוויר. אם תבחרו נכון, דלת העץ לא תיהרס

דלת עץ מעבירה מסר מאוד מיושן. אנשים, כשמדובר על דלת עץ, אתם חייבים לאהוב ולהתחבר אליה. לא הייתי משלבת דלת עץ בבית שמעוצב כולו בקו מודרני, אבל מי שכן מתחבר לניחוח העתיק, יראה איך ברגע אחד הוא משדרג את הבית.

לסיכום: דלת עץ היא דלת עם אופי שאינה נופלת משום דלת אחרת. אם אתם אנשים עם אופי, שרוצים לתת לבית שלכם לוק קצת אחר, כבר מפתח הדלת, רצוי שתבדקו את האופציה של דלת עץ.

 

 

 

 

 

 

 

  חרש עץ, מעצבים בעץ.  דלתות כניסה, דלתות עץ, דלתות מעוצבות,  איכות ברמה אחרת http://www.h-e.co.il/ בואו לבקר באולם התצוגה שלנו 8722333-04 04-8722333




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב