דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת מערכות מיזוג אויר שחודרת לשוק הישראלי 

מאת    [ 13/07/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 3137 פעמים ]

השבוע הופיעה בתקשורת הישראלית ידיעה אודות חברת מערכות מיזוג אויר והתקנת מזגנים סינית, המוכרת בשמה אך ורק בסין, אשר מנסה לראשונה לפרוץ את גבולות התדמית הירודה של מוצרים המיוצרים בסין בעולם.

חברת מיזוג אוויר והתקנת מזגנים אותה הציגו בכתבה מייצרת מזגנים מזה 20 שנים עבור מותגים מוכרים ברחבי העולם ואף למספר מותגים בישראל. פחות משלושים אחוז ממערכות מיזוג אוויר המיוצרות על ידי החברה להתקנת מזגנים מגיעות לצרכן הסופי תחת שם החברה אך כעת עם חדירתה לשוק הסיני, מבצעת החברה תפנית באסטרטגיה ובוחרת למתג את עצמה כחברה מובילה בשוק מיזוג אוויר.

נציגת החברה הודיע כי הטכנולוגיה של מערכות מיזוג אוויר של החברה לייצור והתקנת מזגנים תשתפר ותשדרג אך יחד עם זאת לא יעלה המחיר ועלויות מערכות מיזוג אוויר של החברה יישארו תחרותיות כרגיל.

ישראל, מדינה חמה ובעלת מוניטין כמדינה המאמצת שינויים טכנולוגיים בעיקר בתחום מיזוג אויר והתקנת מזגנים, נבחרה כפיילוט ראשוני להחדרה של מערכות מיזוג אוויר של החברה. אמנם לא מדובר בשוק הפרטי אך היעד אותו החברה לייצור והתקנת מזגנים הציבה לעצמה הוא נתח שוק של קצת פחות מעשר אחוז מנתח שוק המזגנים בקרב השוק המוסדי- בתי מלון, פרויקטים יוקרתיים למגורים וקניונים.

לאחר שחתמה חברת מערכות מיזוג אוויר הסינית את החוזה עם הזכיין בישראל היא החלה בהקמה של מרכז תמיכה ומעבדות מיזוג אוויר עבור הקהל הישראלי. החברה מכשירה בסין עשרות טכנאים הכשרה בהתקנת מזגנים ומיזוג אוויר, תחזוקת מזגנים ושירות.

החברה למיזוג אוויר וכמו כן התקנת מזגנים מייצרת מספר שיא של כמעט 50 מזגנים בדקה, מה שמאפשר לה לצמצם עלויות לצרכנים ולמכור מערכות מיזוג אוויר בהיקף של שש וחצי מיליארד דולר בשנה. תאגיד החברה למיזוג אוויר והתקנת מזגנים מונה שישה מפעלים רחבי ידיים ברחבי סין כשהגדול ביניהם מעסיק לא פחות מעשרים ושלושה אלפי פועלים.

החברה למיזוג אוויר והתקנת מזגנים משקיעה כארבע מאות מיליון דולר מידי שנה על מחקר ופיתוח ומעסיקה במחלקות אלה כאלף וחמש מאות עובדים הפרוסים על יותר ממאתיים וחמישים מעבדות.

שוק מערכות מיזוג אוויר מעריך כי בישראל מבצעים 420 אלף התקנות מזגנים בשנה תוך גלגול סכומי עתק בשווי מיליארד וחצי שקלים חדשים. סקרים הוכיחו כי מעל לשמונים אחוזים מהישראלים מחזיקים בביתם מזגן אחד או יותר מה שהסיט סכומי כסף אדירים של המפרסמות אל שוק מערכות מיזוג אוויר והתקנת מזגנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב