דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אם זה לא יועיל - זה בטח לא יזיק... 

מאת    [ 12/07/2010 ]

מילים במאמר: 535   [ נצפה 2376 פעמים ]

כאשר מגזין בריאות קורא לנו להתעמל, לשתות קצת יותר מים, כדי להיות אנרגטיים ותוססים, אנחנו פועלים בעניין. אם זה לא יועיל – זה בטח לא יזיק...

כאשר צופים בטלויזיה בתוכנית בריאות ולומדים שאם יש לנו חוסר בויטמין זה או אחר- נוכל להשלים אותו בעזרת פירות וירקות מסוימים. נוכל להעזר בתוספי תזונה כאלו ואחרים.

א-ב-ל כשיש לי בעיה רפואית מסוימת, כאשר המצב הופך להיות בלתי נסבל, כאשר חוסר הנוחות פוגעת לי באורח חיים ובאיכות חיי, או-אז אני פונה לרופא, מבקש שיעשה לי בדיקות מקיפות, בודק באופן יסודי מה הבעיה ומקשיב לרופא במתן הטיפול. לעיתים יש צורך בצילום, לעיתים יש צורך בבדיקה פולשנית, לעיתים יש צורך בפנייה לרופא מומחה או מקצועי אחר. במקרים כאלו אני לא מזניח וגם לא נעזר במאמר שקראתי או בטיפ שקיבלתי במגזין טלוויזיה או עיתון מסוים. אני פונה למומחה בתחום.

כאשר אני צופה להנאתי בתכנית טלוויזיונית בנושא פנג שואי או קורא טיפים בכתבה במגזין יוקרתי, אני נהנה, מתעניין בבתים המיוחדים והיפים המוצגים שם, ומקבל בצמא את הטיפים. אם זה לא יועיל- זה בטח לא יזיק. אין זה נכון. הטיפים המוצגים הם כלליים מאוד , ומושתתים על עקרונות מאוד בסיסיים בפנג שואי. מדובר בטיפים נכונים, אך לא ספציפיים לבית שלך. נכון, יכול להיות שחסר לי ויטמין B12, אבל אולי הפתרון המוצג בתוכנית לא מתאים לי באופן אישי. אני יכול לקחת תוסף תזונה של B12, אבל יכול מאוד להיות שזה לא מה שיעזור לי, אולי החוסר המסוים בויטמין הזה מצביע בכלל על משהו אחר, ואם לא אלך לרופא מומחה – לא אוכל להירפא מהבעיה שלי. וגרוע מכך- אולי אפילו אחמיר את המצב.

נתקלתי לא אחת בבתים בהם הלקוחה (ברוב המקרים מדובר בלקוחה ולא לקוח...) ציינה בפני כי היא כבר יודעת המון מתורת הפנג שואי והיא קראה מגזינים, כתבות וספרים בנושא וצפתה באין ספור תוכניות טלויזיה בנושאים שונים הקשורים לפנג שואי. היא הזמינה אותי בכל זאת כי משהו לא עובד עם הילד, מה שלא ניסתה יש תקיעות קשה ואין לה מושג כיצד לפתור את הבעיה(לא אכנס כרגע לפרטים המדויקים של הבעיה עם הילד). וכמובן כאשר בדקתי את הבית הסתבר לי שאותה לקוחה מיקמה המון נרות באזור הכניסה לבית, שהוא עפ"י האנרגיה האישית של הבית אובחן כאזור מים. ובכל פעם שאותה לקוחה הדליקה את הנרות בכניסה לבית, התרחשה התנגשות אנרגטית של אש ומים – מצב רע ביותר. וזה קרה המון, כי זה מה שאמרו בטלויזיה ובמגזינים למיניהם. במקום להועיל היא הזיקה, כמובן לא במודע. גם את המזרקה, הפעלת מים חזקה ביותר, הפעילה הלקוחה באזור שאיננו מתאים. יש לצערי דוגמאות רבות כאלו ואחרות. אם אין לך את הכלים, פנה למומחה. אתה לא הרופא של עצמך, כך אל תהיה הרופא של ביתך, קח עזרה.

קחו מומחה לבית, השתדלו לא לעשות שינויים כאלו ואחרים לפני שהבית אובחן וקיבל טיפול ספציפי המתאים לו בלבד. כולנו יודעים שלכל אחד מאיתנו אנרגיה אישית לו ורק לו. המפה האנרגטית שלו (אם תרצו- המפה האסטרולוגית) היא יוניקית, ייחודית לו בלבד. באותו האופן לבית שלי ושל כל אחד מכם יש אופי מיוחד לו ואנרגיה אישית משלו. כל בית "נולד" בתאריך מסוים, פונה לכיוון מסוים, גרים בו אנשים עם אנרגיה אישית שלהם, הקומבינציה הזו היא ייחודית ואין זהה לה.

אז אם יש לכם בעיה, קושי, תקיעות או מקום לשיפור בחייכם, פנו למומחה ואל תסתפקו בטיפים, שאולי יהיו נכונים, אך בהכרח לא יהיו מותאמים לכם, לילדכם ולביתכם.

גלית רוטשילד- יש מצב לשינוי
מטפלת אלטרנטיבית:
דמיון מודרך
EFT-טיפול לשחרור מצבים רגשיים
פנג שואי
href="mailto:rot.galit@gmail.comrot.galit@gmail.com">">rot.galit@gmail.com
http://www.rotgalit.co.il
0528062404


אתר: www.rotgalit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב