דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת 50 או 60 - חוגגים עם קליפסטורי! 

מאת    [ 11/07/2010 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 4810 פעמים ]

יום הולדת 50? יום הולדת 60? כיום מדובר בחג אמיתי, שלא עוברים עליו לסדר היום מבלי להפיק אירוע שמח, עשיר, ובעיקר מרגש מרגש! זה בדיוק הזמן המתאים להביע בפני בן זוג, הורה, אח או כל בן משפחה אחר – כמה אתם אוהבים ומעריכים אותו. זה בדיוק העיתוי לקחת פסק זמן כדי להפיק מעין "חיים שכאלה" במלוא החינניות - להביט בחיוך ובהתרגשות על כל מה שהיה, לתת ביטוי בתמונות ובמילים לחייהם המלאים של כוכב או כוכבת האירוע, לאפשר לחברים ובני משפחה לברך בצורה מיוחדת במינה, ולתת משמעות אמיתית למילים: עד 120!

אז איך עושים את זה נכון - הכי מרגש, מאוד מהנה, קצת מצחיק והרבה נוגע בנשמה? דרך נפלאה להניב את כל קשת הרגשות האלה ולשמח את החוגגים ואורחיהם הינה באמצעות הפקת סרט יום הולדת ייחודי (!), שערוך במלוא המקצועיות ומלווה בקריינות מיוחדת במינה. יש דברים כאלה! חברת "קליפ-סטורי" מספקת את 'הסחורה' ובגדול – הדמעות לא מפסיקות לזלוג, החל מקטעי העבר הנוסטלגיים, דרך קטעי ההומור האינטליגנטיים, המוסיקה שמנגנת על כל מיתר בלב, ועד לברכות המרגשות שמשאירות את כל הנוכחים ללא מילים...

ב"קליפ סטורי" מצאו את המינון המדויק בין התמונה, המילה והצליל, שמייצר סרט משובח – מזכרת בלתי נשכחת לחוגגים ולקרוביהם. זה לא סרט רגיל – זו יצירה אישית, מוחשית וקסומה. הפקת הסרט מתבצעת ע"י צוות מקצוענים – כותבים, גרפיקאים ועורכים מהשורה הראשונה בתחומם, אשר מלווים את מזמיני הסרט לאורך כל הדרך עם יחס אישי וסבלנות. שלבי ההפקה הינם חלק בלתי נפרד מההנאה, כאשר הכל נעשה בשיתוף עם מזמיני הסרט. כבר בפגישת ההיכרות מתחיל המסע המופלא אל תולדות החיים והאישיות של "הכוכב" או "הכוכבת". חומרי הגלם שנאספו (תמונות, קטעי וידיאו, מסמכים ועוד) עוברים עריכה ממוחשבת משוכללת, כולל אפקטים, כיתוב וקריינות. הכל נעשה ברגישות רבה ובהתאמה לסגנון הנדרש.

פסקול הקריינות, שנכתב בצורה מקצועית ויוצא לאור במקביל לאחר תהליך דומה, משתלב בסרט כחלק הומוגני ממנו ומספק לו ערך מוסף ייחודי. הקריינות כוללת בדרך כלל קטעי סיפור חביבים, היסטוריים ועכשוויים, אודות כוכב/ת הסרט, וכן ברכות מסוגננות מהקרובים, שנשמר בהן הפן האישי והחם. הקריינות נכתבת בכל סגנון בהתאם לדרישות מזמיני הסרט: פרוזה, חריזה, הומוריסטי, סולידי, רגשני או כל סגנון מבוקש אחר.

התוצר הסופי הופך את אירוע יום ההולדת לעונג אמיתי. בדרך כלל הסרט הינו האייטם המרכזי של האירוע, שהופך לשיחת היום, והיום שאחרי, והימים שאחריו... אז כל מה שנותר הוא רק ליצור קשר ולהתחיל לדמיין את פניהם המרותקות והנרגשות של בעלי השמחה ואורחיהם. כולם יתמוגגו מהחוויה שהופכת כל יום הולדת 50 או 60 לרגע נדיר בחיים!

http://www.clipstory.co.il/page-Effects.asp

קליפ סטורי
http://WWW.CLIPSTORY.CO.IL
לספר את הסיפור שלנו - לצלם את הרגעים
חיים בתמונות ומילים
עידית כהן - 054-3041062




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב