דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיסק קשיח חזק במיוחד מסוגו 

מאת    [ 11/07/2010 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 2240 פעמים ]

חברת Seagate שוברת את הקיבולת המקסימלית לכוננים חיצוניים לשולחן העבודה על ידי ייצור דיסק קשיח חיצוני בעל קיבולת של 3 טרה-בייט

 

דיסק קשיח חיצוני FreeAgent® GoFlex? מספק קיבולת אחסון חסרת תקדים הן למחשבי Mac והן למחשבי PC

 

SCOTTS VALLEY, Calif.--(BUSINESS WIRE)?

 

Seagate, החברה המובילה ביצור דיסקים קשיחים ופתרונות אחסון, הודיעה היום על השקת כונן שולחני הראשון בעולם שהינו בעל קיבולת של 3 טרה-בייט. בכך, מאפשרת Seagate לצרכנים להשתמש ביותר שטח איחסון. כעת ניתן להשיג את הדיסק הקשיח החיצוני FreeAgent® GoFlex? בעל קיבולת של 3 טרה-בייט. קיבולת זו מאפשרת לאחסן עד לכ- 120 סרטי HD, כ - 1,500 משחקי וידאו, אלפי תמונות או שעות אין סופיות של מוסיקה דיגיטלית.

 

"דרישות הצרכנים להגדלת הקיבולת עוקפות במהירות את צורכי החברות העסקיות, מכיוון שאנשים ממשיכים לאסוף סרטים בטכנולוגיית HD, כמו גם תמונות ומוזיקה"

 

תוספת חשובה לדיסקים הקשיחים המיוצרים ע"י Seagate אשר הוצגה לאחרונה, הינה הדיסק הקשיח החיצוני של Go Flex?, המכיל 3 טרה-בייט, בעל תשתית USB2.0, USB3.0 ואו חיבור 800 FireWire®, היכול להתאים לרמות תפקוד שונות ולצורכי עבודה שונים. זוהי תוספת חשובה לדיסקים הקשיחים המשתייכים למשפחת ה- Go Flex?, אשר הוצגה לאחרונה. התוספת מאפשרת לצרכנים ליצור, לאחסן ולשלוף תכנים ממחשב ה- Windows®  או MAC OS X בקלות, באמצעות השימוש בכונן החיצוני של Go Flex?, וזאת, הודות לשימוש במערכת הקבצים NTFS, גם במחשבי Mac®.

 

דו"ח שפורסם לאחרונה על ידי חברת Parks Associates מצביע על כך שעד סוף שנת 2014, צורכי אחסנת המדיה הדיגיטלית במשק הבית הממוצע יגדלו לכ 900 ג'יגה-בייט. זאת, כתוצאה מהורדות סרטים, ניהול הקבצים של ה- Blu-ray Disc, ושימוש שיילך ויגדל ביכולות ההקלטה של מכשירי ה-DVR. הכונן החיצוני של Go Flex? מספק מקום אחסנה רב וכמעט לא מוגבל, שטח אחסון זה מאפשר שמירת גיבוים אוטומטים רבים באמצעות תוכנות המיועדות לכן וזאת על מנת שכל הנתונים החשובים יהיו שמורים בביטחה.

ניתן לשדרג את תשתית ה-USB הסטנדרטית (2.0) ל-תשתית 3.0USB או ל- 800 FireWire® באמצעות חיבור הכונן  למארז חיצוני מתאים ממשפחת Go Flex?. הדבר יאפשר להגדיל את מהירות העברת הקבצים עד פי עשרה, ובכך יקל על העברת קבצים ושיתופם.

 

"ככל שאיכותן של המצלמות הדיגיטליות עולה, השימוש באינטרנט להורדת מוזיקה וסרטים אף הוא גובר, וכך נצברים בבית יותר ויותר קבצים," אומר קורט שרף, סגן הנשיא ומנתח השוק הראשי של חברת Parks Associates. "הצרכנים הפעילים ביצירת המדיה הדיגיטלית ובצריכתה יהיו עדים למצב, שבו עד שנת 2014, צורכי איחסון המדיה הדיגיטלית שלהם יגדלו פי תשעה. לפיכך, יתעורר הצורך בפתרונות נוחים, אשר יאפשרו קיבולת גבוהה יותר."

 

הדיסק הקשיח החיצוני של Go Flex? תואם את מערכות ההפעלה של מחשבי Windows® ו- Mac®. כל כונן מכיל מנהל התקן (Driver) עבור מערכת הקבצים מסוג NTFS עבור מחשבי Mac®. הוא מאפשר למנהל ההתקן לאחסן ולאתר קבצים ממחשבי Windows® ו- MAC OS X ללא פירמוט. מנהל ההתקן (Driver) NTFS מותקן בקלות במחשבי Mac® ומאפשר לקרוא ולכתוב קבצים על כונן המותאם לWindows . הכונן בגודל 3.5 אינץ' והוא מעוצב בצבע שחור מבריק. נתונים אלה מאפשרים לו להתאים את עצמו לכל סביבת שולחן עבודה.

 

ניתן לרכוש את הדיסק הקשיח החיצוני בעל קיבולת של 3 טרה-בייט, ממשפחת מוצרי Go Flex?, באמצעות אתר http://www.recover.co.il וכן באמצעות קמעונאים נבחרים במחיר 249.99$ (בארה"ב).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב