מעוניינים להעניק שובר מתנה ללקוח/ עובד?כיצד תדעו לבחור את חברת השוברים המתאימה עבורכם ?
כיצד תבחרו את השובר שיענה על הצורך שלכם וילהיב את מקבל השובר?
תחום שוברי מתנה בישראל פועל בישראל משנת 1987. במרוצת השנים הוקמו ונסגרו לא מעט חברות שעסקו בתחום.
כיום פעילות בשוק זה כ 10 חברות שונות כשמתוכן 3 חברות פעילות בתחום למעלה מעשור, וכל השאר פועלות בתחום זה פחות מ 5 שנים .
חשוב מאד לבחור חברת שוברים ותיקה.
לוותק של חברת השוברים יש משמעות רבה מכיוון שכאשר הנכם רוכשים שוברים (להבדיל מרכישת מתנות אחרות) הנכם למעשה קונים זכות עתידית למימוש חוויה כלשהי לדוגמה ארוחה במסעדה.
מכיוון שחברת השוברים מנהלת אקטואריה בדומה לחברות ביטוח ,חשוב לבחור בחברה ותיקה שמוכיחה לאורך שנים התנהלות אקטוארית זהירה המבטיחה שביכולת החברה לספק את המובטח בשוברים לטווח ארוך.
החברות הותיקות בתחום נהנות מאיתנות פיננסית שבחלקה הגדול נבנתה בשנים הראשונות לפעילותן כאשר השוק נשלט על ידי 3 חברות בלבד, מרשימת לקוחות וספקים מרשימה ומניסיון בניהול אקטוארי.
בבחירה של שובר מתנה מתאים חשוב מאד להקדיש תשומת לב מיוחדת לפרמטרים הבאים:
1. ספקית השובר הינה חברה מוכרת וותיקה.
מומלץ לבקש רשימת לקוחות ממליצים. מומלץ לבדוק אצל הספקים השונים האם הם אכן עובדים עם החברה, מה מוסר התשלומים שלה ופרטים נוספים האמורים לתת מידע כלכלי על החברה.
2. שובר המתנה מגוון ומאפשר בחירה בין מספר רב של אפשרויות.
בעבר שוברי המתנה היו ממוקדים לתחום מסוים, כגון שובר לארוחה במסעדה, שובר לספא ועוד.
כיום הטרנד השולט הינו הפקת שוברי מתנה המאפשרים בחירה בין מספר רב של אפשרויות בשובר אחד.
לדוגמה תו מתנה המאפשר זיכוי כספי ב :מסעדות,ספא , קולנוע, תיאטרון, אטרקציות,לינה כפרית, בתי מלון, חנויות ועוד. יש לעשות השוואה בין השוברים השונים הקיימים בשוק.
3. מדיניות החלפה/הארכת תוקף שוברים.
שוברי המתנה השונים מוגבלים בד.כ לשנה. חשוב לבדוק עם חברת השוברים מה מדיניותה לגבי הארכת תוקף שוברים שפג תוקפם. ישנן חברות המאריכות תוקף שוברים ללא חיוב כספי, ישנו כאלה הדורשות תוספת כספית וישנן כאלה שמסרבות להאריך תוקף שובר.
מאחל לכם בילוי נעים.
תמריץ לעסקים משווקת מאז 1999 שוברים, מתנות ומוצרי פרסום. כולל,שוברי מתנה, תווי שי ומתנות לעובדים וללקוחות. הנכם מוזמנים להצטרף לאלפי לקוחותינו המרוצים מקרב החברות והארגונים המובילים בישראל.