דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בתי דפוס 

מאת    [ 11/07/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2713 פעמים ]

 

על אף שהיום אופציית ההדפסה הביתית זמינה לנו יותר מאי פעם, עם המחשב הביתי והמדפסת הזולה שבצדו, בתי דפוס עודם הכרח חיוני בעולמנו. המהפכה הדיגיטלית חוללה שינוי אדיר בתחום ההדפסה, וכיום בתי דפוס רבים משתמשים בשיטות דפוס דיגיטלי, ההופך בתי דפוס ליעילים ומהירים יותר. המהירות והיעילות מושגים באמצעות המחשב, שמקצר תהליכים ורוב העבודה נעשית על ידו, ואחר כך מועברת ממנו ישירות להדפסה, ללא צורך בתשלילים. בעקבות התייעלות זו, הדפסה דרך בתי דפוס היא כיום זולה יותר מבעבר באופן משמעותי. שירותי בתי דפוס כבר אינם  נחלתם של גופים מסחריים ועיתונים בלבד, ועלותם הנוחה הופכת אותם לכלי גם בידי האדם הפרטי. כיום קל ופשוט מאי פעם לעצב את החומר שתרצו להדפיס על גבי המחשב הביתי בעזרת תוכנות שונות, באופן עצמאי. לחילופין, בתי דפוס מסוימים מספקים תוכנות עיצוב מיוחדות ליצירת פריטים ספציפיים, כגון: לוח שנה, כרטיסי ביקור, אלבום תמונות וכן הלאה. כאשר העיצוב מוכן ומספק לפי טעמכם, ניתן להעביר אותו בקלות אל בתי דפוס לצורך הדפסה, באמצעות שליחת הקובץ דרך המחשב.

 

אומנם המדפסת הביתית מספקת רבים מהצרכים שלנו, כמו למשל, הדפסת קבצי וורד של מסמכים שונים או מאמרים שכתבנו במסגרת הלימודים. המדפסות הביתיות הולכות ומשתכללות באיכות ההדפסה שלהן וביעילותן, כמו גם בעלות הנוחה לכל כיס. אולם לפעמים אנו זקוקים להדפסה מקצועית יותר, כזו שניתן למצוא רק בבתי דפוס. לעתים אנו רוצים להדפיס מוצר מתוחכם יותר, שייראה ייצוגי ומרשים יותר, באיכות הטובה ביותר – למשל, לוח שנה מעוצב. במקרים כאלו עלינו לפנות אל בתי דפוס מקצועיים, שידאגו לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

הדפסת לוח שנה

 

לוח שנה משמש אותנו כל הזמן בחיי היום-יום. אם זה לקביעת פגישות עבודה, או לבדיקת תאריכי חגים וחופשות, סידור לוח המבנים וזמני הלמידה הדרושים אליהם, וכהנה וכהנה. אך מעבר להיותו פריט שימושי ופונקציונלי הדרוש בכל בית ובכל משרד, לוח שנה יכול להיות גם פריט עיצובי ואמנותי. יעידו על כך הכמויות הגדולות של לוחות שנה מעוצבים הרואים אור מדי שנה, כשכל אחד מהם מתמקד בנושא ויזואלי אחר: לוח שנה של קבוצת כדורגל או כוכב קולנוע פופולרי, לוח שנה בנושא כלבים או נופים, לוחות שנה המורכבים מיצירות אמנות מפורסמות, לוח שנה מאויר של יוצרי קומיקס ומאיירים, ועוד ועוד. אפשר גם להדפיס לוח שנה מקצועי למראה אך אישי, הנושא את תמונות המשפחה, דרך בתי דפוס נבחרים. 

הדפסת לוח שנה מעוצב באמצעות בתי דפוס היא גם אמצעי פרסומי שכיח ויעיל. חברות רבות מחלקות ללקוחותיהן ולעובדיהן לקראת תחילת השנה העברית עותקים של לוח שנה מעוצב שהופק על ידה במיוחד, הנושא את לוגו החברה ופרטים נוספים אודותיה. היתרון של לוח שנה הוא בכך שהשימושיות שלו הופכת אותו לנוכח מול עינינו – תלוי על הקיר או עומד על השולחן. כך סמל החברה המוטבע עליו מתקבע בזיכרונו של בעליו, הנתקל בו יום אחרי יום במשך שנה שלמה. 

 

יערית, בתי דפוס ועיצוב כרטיסי ביקור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב