דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טכנאיות ציפורניים ופרסום באינטרנט 

מאת    [ 09/07/2010 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2228 פעמים ]

האינטרנט הפך להיות חלק חשוב גם מחיינו המקצועיים. זו עובדה. בעידן של היום, אחוז גבוה מהנשים שמבקשות למצוא נותנות שירותים מקצועיות בתחומי היופי, מחפשות אותן באינטרנט. אם תהיי נוכחת שם, יש סיכוי שיגיעו אלייך.
אז אם את רוצה לקדם את עצמך, להגדיל את סיכוייך להשיג לקוחות חדשות, להגיע לקהל גדול ובמיוחד לגולשות המתעניינות בתחום שבו את עוסקת, ישנן מספר דרכים פשוטות וקלות לעשות את זה. כל אחת יכולה לנצל את המשאבים הנהדרים שניתנים לה כמעט בחינם ולקדם את עצמה.
לא צריך להיות מומחית באינטרנט, צריך ידע בסיסי ומעט השקעה בזמן ותוכלי להנות מחשיפה, להגדיל את חוג לקוחותייך, אולי גם להתפרסם וכל זאת כמעט ללא השקעה כספית.

מה עלייך לעשות כדי לקדם את עצמך?

1. השתתפות בפורומים - קיימים באינטרנט פורומים מקצועיים ופורומים לקהל הרחב, העוסקים בתחומי היופי בכלל ובתחומים ספציפיים בפרט. כל מקצועית יכולה להשתתף בפורמים אלו, לכתוב, לייעץ, להעלות תמונות ועבודות שלה. בצורה זו, תחשפי לקהל לקוחות פרטיות הגולשות בפורום. נשים פרטיות רבות, האוהבות את תחומי היופי, גולשות גם בפורומים של המקצועיות, מתעניינות, מחפשות המלצות על מקצועית מתאימה ושואלות שאלות. תוכלי לענות, לייעץ, לפתור בעיות, לעזור ולקשור קשרים. השתתפות קבועה ולאורך זמן, יכולה להביא לך גם הכרה וגם לקוחות.

2. בניית אתר - ניתן לבנות אתר / דף אינטרנט לבד, או במחיר ממש נמוך. מומלץ לבנות דף אינטרנט שייצג אותך באופן מקצועי, מהימן ומושך. לאתר זה תפני לקוחות מתעניינות, גם כאלו שלא מגיעות מהאינטרנט. חשבי על האתר ככרטיס ביקור משכנע, בו תציגי מידע מפורט על השכלתך המקצועית, שנות נסיון, תחום ההתמחות, הטיפולים שאת מעניקה. תוכלי להעלות תמונות מפינת העבודה שלך, תמונות של טיפולים שבצעת לפני ואחרי כדי להראות ולהמחיש את התוצאות המקצועיות, תמונות של קישוטי ציפורניים ועוד... באינטרנט ניתן להעביר מידע מוחשי, מקצועי ואמין בעזרת תמונות וכתיבה נכונה. אינפורמציה זו תעזור לגולשות לבחור דווקא בך מתוך היצע גדול של מקצועיות.

3. כתיבת מאמרים - אם את מומחית בתחום מסויים, יש לך ידע וברצונך לחלוק אותו עם הגולשות, תוכלי לכתוב מאמרים באינטרנט, גם לקהל המקצועי וגם לקהל הפרטי. פרסמי את המאמרים באתר שלך, זו סיבה טובה למשוך גולשות לאתר. בנוסף כדאי לפרסם מאמרים נוספים גם באתרים המיועדים לכך. כם יש לך ידע שאת רוצה לחלוק עם הגולשות ולהפיץ ברבים, זו הדרך הטובה ביותר שתעשיר את הגולשות ותקדם אותך.

4. רישות חינם בפורטלים - ישנם אתרים גדולים באינטרנט, שנותנים אפשרות לעסקים שונים להרשם חינם באתר ולהציג אינפורמציה על עצמם. עבורך זה פרסום חינם. כמו לחלק אלפי כרטיסי ביקור או פליירים במטרה שחלק מהמקבלים יגיעו אלייך. באינטרנט האפשרות הזו לא עולה כסף ודורשת הרבה פחות מאמץ. נכון, צריך להקדיש לזה זמן, אבל אם תבחרי להרשם במספר אתרים כאלו המתמחים בתחום בו את עוסקת, יש סיכוי גבוה שכל מי שמתעניינת בתחום וגולשת באתרים אלו, תגיע גם אל האינפורנמציה שלך ואולי תגיע גם אלייך.

אלו פעולות פשוטות ובסיסיות שניתן לעשות לבד והן יכולות לתרום רבות לקידומך המקצועי ולהבאת לקוחות אלייך לפינת העבודה. לפעמים צריך עזרה קטנה, אותה תמצאי תמיד בסביבתך הקרובה. אם זה משפחה, או חברים, מישהו שיוכל לעזור לך בפעם הראשונה. אם את מאלו שגולשות וצברת כבר נסיון והתמצאות באינטרנט, תוכלי לקדם את עצמך בקלות, ללא השקעה כספית ואם תוצאות מוכחות.

בהצלחה, אילנה זהבי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב