דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לגבר, חלק 3 - המדריך המלא 

מאת    [ 08/07/2010 ]

מילים במאמר: 877   [ נצפה 3139 פעמים ]

בוא נעשה מבחן אינטואיציה קטן: מה קל יותר למצוא מתנה לגבר או, מתנה לאישה? סביר להניח, שרובכם השבתם, 'מתנה לגבר', באופן כמעט מידי. אבל, אם תבחנו את הצלחת הרכישה במדד של הכרת תודה- וההרגשה הטובה של נותן המתנה, שמתלווה עליה- ובמדד אורך החיים של המתנה, תגלו שדווקא בחירת מתנות לגבר היא אתגר מאד לא פשוט.

לא פשוט לבחור מתנות לגבר

כפי שהזכרנו במאמר הראשון בסדרה- איך לבחור מתנה, חלק 1- בחירת מתנה ככלל, היא עניין לא פשוט בכלל. במאמר הזכרנו את מכלול הקשיים שכרוכים בבחירת מתנות ובראשם המשמעות שהמתנה מסמלת על הקשר שבין הנותן למקבל. כמו כן למדנו, שערכה של מתנה לא נמדד בשווי הכספי שלה, אלא בהיקף ההשקעה והמחשבה שהשקענו בבחירתה ומציאתה, שמשקפים, למעשה, את ההשקעה והמחשבה שלנו במקבל המתנה.

בחלקו השני של המדריך, התמקדנו בבחירת מתנות לגבר, והתמקדנו בחשיבותו של הערך המוסף של המתנה, ומשמעותו של ערך זה אצל הגברים. כזכור, גילינו שבעוד שאצל נשים הערך המוסף הוא הערך הרגשי, אצל גברים, פרקטיות, היא מילת המפתח ולכן, כדי שהמתנה שלנו תאריך חיים, עליה להיות שימושית ויעילה עבורו, אחרת נזכה להכרת תודה מנומסת והמתנה, שעמלנו למצוא, תמצא זרוקה באיזו מגירה או, חלילה, בפח.

מכיוון שלא כל הגברים הם אותו דבר, ולא כל מתנה מתאימה לכל גבר, ננסה לאפיין מספר טיפוסים של גברים ולאתר את סוג המתנות שיכולות להתאים להם.

גאדג'טמן:

דבר ידוע הוא שבזמן ששיווק אופנה מיועד בעיקר לנשים, טכנולוגיה מיועדת בעיקר לגברים, וכפי שחלק מהנשים מכורות לביגוד ונעליים ישנם גברים שמכורים, לא פחות, לגאדג'טים ומחשוב. אצלם, ספורט נחשב להקלדה מהירה על המקלדת או הג'ויסטיק; הסלולארי הישן שזרוק בחדר, עדיין לא יצא למכירה בישראל; והאינטרנט המהיר, בקושי מצליח להדביק את מהירות הגלישה שלהם.

אל תתפתו לקנות מתנה מתחום הטכנולוגיה לגאדג'טמן, צפויה כאן אכזבה לשני הצדדים- החידוש הכי גדול שתוכלו למצוא, הוא מיושן ומגושם מבחינתם. כאן המקום לחשוב לכיוון ההפוך ולשלב את הטכנולוגיה בתוך גימיק משעשע, כזה שינסה להזכיר להם שקיימים חיים מחוץ לאיפון. שילוב מעניין יכול להיות מיני אקווריום עם חיבור מהיר למחשב (לא לדאוג, הדגים מפלסטיק) או, מפצל USB בצורה של בעל חיים. הכנסת צבע ועניין תשפר את חדר העבודה שבוודאי מלא בציוד אלקטרוני מפורק, מחשבים וערמות של חוטי חשמל מיותמים. כיוון נוסף יכול לבוא בצורת אמצעי עזר למחשב וסביבתו כמו שואב אבק למקלדת, או ערכה הכוללת בנוסף, גם מחמם כוסות ומכשיר מסאג', אבל קחו בחשבון שקיים סיכוי שבעל השמחה יעלם פתאום, באמצע האירוע.

אנשי ה-4X4:

רכבי שטח הם אביזר אופנה פופולארי מאד בקרב אנשים רבים אבל, יש כאלו שגם יודעים מהי מטרתם האמיתי של רכבי השטח ולעולם לא תמצאו את הג'יפ שלהם מצוחצח ומבריק, להפך. בארגז האחורי של ה-4X4 שלהם ניתן למצוא תיק גב ארוז ומוכן ליציאה, ערכת קפה מדוגמת וג'ריקן מים גדול ואילו אותם תוכלו למצוא, בסופי השבוע, רק באזורים ללא קליטה סלולרית.

לאנשי ה-4X4 אין מקום לדברים מיותרים. בשטח, כל דבר שוקל ותופס מקום ולכן, רק ציוד שימושי נכנס. מה נחשב שימושי? כל ציוד השטח האיכותי- לא "צעצועים"- ציוד תאורה, כמו עששית דינמו או, פנס צלילה- עדיף של חברה מוכרת, גם בשביל האיכות אבל, גם בשביל הסטייל- או, מטען סולארי (שמתאים גם לסלולארי, אבל לא רק). אפשר בהחלט להתייעץ עם חברים שחיים את השטח, כי מתנה שימושית לשטח, תזכה לאורך חיים ארוך במיוחד.

הגבר הספורטיבי:

הרומן בין גברים לספורט הוא דבר ידוע וגלוי לכולם, וידוע גם שהרבה גברים מעדיפים דווקא להסתכל על ספורט מאשר לעשות אותו. מקום הבילוי החביב על גברים חובבי ספורט הוא תחנת הטוטו הקרובה ובמקרים קיצוניים, אפילו אליפות הליגה למקומות עבודה יכולה להחשב אירוע חגיגי.

בבחירת מתנה לגבר הספורטיבי, אפשר לגלות מעט גמישות ולהעניק לו מתנה ספורטיבית. כמו למשל, משחק גולף לשרותים (כולל גומה, מקל וכדור) ויש גם עכבר למחשב בצורת כדורסל או, כדורגל. נכון, אולי לא מדובר במתנה הכי פרקטית, אבל הי, זה יגרום לו תמיד לחייך, יזכיר לו אתכם וסביר להניח שהוא גם ישתמש בה, ככה, בשביל הספורט.

איש העסקים:

אם יש לכם חבר שאתם מכירים את הלקוחות שלו יותר טוב מאשר את הילדים והאישה שלו, כנראה שמדובר בביזנסמן. אם הוא נמצא תמיד או בישיבה, או בממתינה ובדרך כלל, בשתיהן ביחד, מדובר בביזנסמן.

בחירת מתנה לאיש העסקים, היא אתגר לא פשוט. קודם כל, הוא צריך למצוא זמן פנוי כדי לקבל אותה. חוץ מזה, בכל יום הוא מקבל לפחות גאדג'ט אחד מספק, או לקוח, בשביל קידום מכירות. העניין הפרקטי הוא קיצוני אצלו ומה שהוא לא מוצא בו שימוש, נשכח- או מושלח לפח- במהירות.

לכן, נסו לחשוב על מתנה שבאמת תהיה שימושית עבורו, שיוכל לעשות בה שימוש יומי. מצלמות מעקב מוסתרות בתוך שלט של רכב, טייפ מנהלים זעיר שהוא גם דיסק און-קי, ואם הוא מעשן, אפשר לחשוב על מאפרה ששואבת את העשן. אבל, מתנה מקורית ומנצחת תהיה זאת שבה הוא יעזר לקבל את ההחלטות החשובות של העסק. חלק מהאנשים שאוהבים לבהות בחפצים מסתובבים בזמן שהם חושבים, כמו למשל, פרח סולארי רוקד או, מעמד מסתובב של עט. אחרים, מעדיפים להוציא קצת לחץ ועצבים על שק אגרוף שולחני או, לשגר טילים ממשגר שולחני ולפעמים, מסגרת תמונות דיגיטלית, עם תמונת המשפחה, תעשה את העבודה באופן המושלם. אם תמצאו את האביזר שעוזר לאיש העסקים שלכם להתרכז ולחשוב, אולי את העסקה הבאה הוא ירשום על שמכם.

אלו, על קצה המזלג כמה אפיונים של גברים, לא שכחנו את הגבר האינטלקטואלי, הרומנטי או האיש התחביבים וכמובן שישנן מגוון רחב של מתנות לגבר, כפי שסוגי הגברים רבים ומגוונים. נפגש במאמר הבא עם אפיונים נוספים, ובינתיים בהצלחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב