דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטן לחתונה | פיאסטה | מוסיקה לאירועים | תקליטנים | חתונות | מתחתנים 

מאת    [ 08/07/2010 ]

מילים במאמר: 753   [ נצפה 1905 פעמים ]

תקליטן לחתונה - מוסיקה לאירועים תקליטן לחתונה מעולה הוא מרכיב חשוב בהצלחת החתונה שלכם.
תקליטן לחתונה מוצלח ידע להתאים את עצמו לאופי האירוע ולתת מענה מוסיקלי מקצועי לקהל המוזמנים ולדרישות הזוג. תקליטני חתונות בישראל טובים ומשתפרים עם השנים, ניתן לראות זאת על ידי הביצועים המרשימים אותם הם מציגים בחתונות המדוברות.

תקליטן לחתונה עם ניסיון יודע לנווט בזמן אמת, תקליטן לחתונה צריך להיות מעודכן במוסיקה ברמה המקצועית והיסודית ביותר. קיום, בעידן האינטרנט והמחשבים קל לתקליטנים להיות מעודכנים בכל נושא המוסיקה.

בעבר, היו התקליטנים ניזונים מחנויות הדיסקים, קלטות ותקליטנים, היו תחנות רדיו כמו היום כמובן והיה חשיפה למוסיקה חדשה, אך יכולות האיסוף המוסיקליים היו מתבצעות בחנויות מוסיקה מורשות ובתשלום יקר. קיום, בעידן האינטרנט אנו התקליטנים ניזונים מטכנולוגיה עשירה ומפותחת, אשר מספקת לנו אפשרויות רבות ומרובות. אם פעם בשביל שיר לכניסה לחופה היה צריך התקליטן לנסוע במיוחד ולקנות דיסק בחנות דיסקים ולשלם מחיר יקר היום הוא מוריד אותו בעשר שניות מהאינטרנט.

הנגישות הטובה למוסיקה ולאיסוף מוסיקלי עזרו לתקליטנים להיות יותר טובים, להיות עם מאגרי מוסיקה גדולים, שנותנים פתרונות יצירתיים בכל אירוע או הפקה. החוכמה היא לדעת לשלב את השיר הנכון בזמן הנכון ולא "לשפוך" את השירים כאילו אין משמעות. הסדר הכרונולוגי בהשמעת השירים מאוד חשוב ויכול להשפיע כמובן על הצלחת האירוע.

אנו מדברים על איכות השירים ולא על כמות השירים ביום החתונה. תקליטן לחתונה משמיעה בממוצע כ-120 שירים מתחילת החתונה. לאחר ניסיון של שנים בתחום האירועים והחתונות מצאנו וגילינו, שבממוצע מושמעת בחתונה כמאה ועשרים שירים. לכאורה זה נשמע מעט, אך הדבר תלוי בסוג המוסיקה המנוגנת באיכות התקליטן. לא ניתן להשמיע כל סגנון בכל מצב.

המוסיקה היא פרמטר הכי חשוב להצלחת החתונה והאירוע שלכם. אסור להתפשר בנושא המוסיקה ואין לסגור עם תקליטן חובבן !
לכו עם הטובים ביותר. חשוב להרגיש בידיים טובות עם התקליטן לחתונה, אחרי בחירת התקליטן תאפשרו לו להוביל אתכם בצורה מקצועית לחתונה המוצלחת. תתנו קרדית, בחרתם אומן, תנו לו לארגן את האירוע, תקליטן בעל ניסיון יודע את עבודתו וישמור על קור רוח גם במצבי לחץ.
תקליטנים לחתונות לעיתים חווים לחצים שונים במהלך האירוע. הדבר יכול להתבטא בבקשות פרטניות של קהל מסוים למוסיקה, אשר לא מתאימה לאופי האירוע. תקליטן לחתונות מקצועי צריך לדעת מתי יש להתייחס לבקשות קהל ומתי לו. עליו להיות בעל הבחירה הנכונה מה מתאים לכלל האוכלוסייה במקום והאם זה מתאים ומתחבר לדרישות הזוג. פעמיים רבות מגיע הדוד או קרוב אחר לזוג ומבקש מוסיקה, שלא מתאימה כלל לאופי האירוע וישנם תקליטנים רבים, שמתפתים ומשמעים את מבוקשם, גם אם הסגנון לא מתאים.

תקליטן לחתונות מקצועי חייב לדעת לכוון את האירוע/ חתונה לפי ניסיונו ומקצועיותו האישית ולא לתת לבודדים להשתלט על הקו המוסיקלי הקיים. המוסיקה לחתונה אומנם מתואמת מראש עם הזוג בתיאום המוסיקלי, אך לתקליטן יש את החופש המקצועי להחליט בזמן אמת בחתונה מה נכון ומה כדאי להשמיע בערב המרגש. תקליטן לחתונות חייב להיות עם בטחון עצמי וידע מוסיקלי, כדי שיוכל להוביל את הקהל למסיבה אמיתית וגדולה. מוסיקה לאירועים וחתונות הוא ללא ספק סוד ההצלחה בכל חתונה.

תסכימו איתנו ותראו שבסופה של כל חתונה הקהל נוהג לדבר על המוסיקה, על האוכל וכמובן על איך שהכלה נראתה. כל שאר הפרטים בדרך כלל לא יופיעו בשיחות של אחרי החתונה בין המוזמנים. מוסיקת חתונות היא מוסיקה שמחה, מוסיקה שמדברת לכולם. מוסיקה שכולם מכירים. חשוב לדעת מה התוכן של המוסיקה, כלומר, אין להשמיע שירי עצב ופרידות ביום מרגש ואוהב כמו חתונה.

תקליטני חתונות טובים צריכים לזהות שירי עצב ולא להשמיע אותם ביום האירוע. ישנם שירים מפורסמים ומקובלים בשפות שונות, אשר המלל בתוך השיר שלילי ולא מתאים להיות מושמע ביום החתונה. תקליטני חתונות מקצועיים ממיינים את המוסיקה ומשמיעים רק מוסיקה עם תוכן חיובי, תוכן של אהבה, תוכן של הרמוניה ומילות חיוב. תקליטן שדובר ומבין שפות זרות יהיה במקרה זה בעל עדיפות גבוהה מאשר תקליטן, שדובר רק שפה אחת. אחד הנושאים הרגישים ביותר בנושא המוסיקה הוא לא אחר מאשר הווליום ורמת הדציבלים, שמושמעים מהמערכת השמית של המקום.

חשוב להיות עם רגישות עליונה בנושא הווליום, חשוב לדעת מהו הווליום הדרוש באירוע, חשוב לדעת ולכוון מתי הווליום נמוך יותר ומתי הוא גבוה יותר. אסור להחריש את אוזני המוזמנים וחתונה היא לא מועדון אל תשכחו זאת ! תקליטנים לחתונות טובים משכנעים בסוג המוסיקה ולא בטון המוסיקה ... תקליטן עם ניסיון ובטחון להצלחה מושלמת של החתונה ידע לנווט את המוסיקה ולהשמיע אותה באיכות הגבוהה ביותר ועם הווליום הדרוש ביום החתונה.

סגנונות מוסיקליים שונים דורשים מהתקליטן רגישות וכיוונים בעוצמות הדציבלים. לדוגמא מוסיקה טראנס לא תנוגן באותה עוצמה ובאותו לבל של מוסיקת סלסה. לכן, חשוב לדעת מתי מרימים ומתי מורידים ווליום ומהו הווליום הגבוה אותו לא עוברים כדי לא לגרום נזק וסבל ומוזמנים בחתונה. דיגיי ארז בינדר - פיאסטה תקליטנים לחתונות ואירועים

דיג'יי ארז בינדר מוסיקאי, מפיק מוסיקלי, מעצב סאונד, מעצב תאורה, המייסד והבעלים של פיאסטה http://www.fiesta-music.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב