דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס פוטושופ 

מאת    [ 06/07/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2295 פעמים ]

 

סביר להניח שבמהלך עבודתך תצטרך לעשות שימוש נרחב בתוכנת פוטושופ, שהיא התוכנה המובילה בעולם כיום בכל הקשור לעיצוב גרפי. קורס המלמד על התוכנה הוא האופציה הטובה ביותר בכדי להכיר אותה כראוי.

החליטו מה המטרה לשמה אתם לומדים קורס פוטושופ

ראשית, לפני שאתם מתחילים לברר עלויות ומכתתים רגליכם בין בתי הספר והמכונים השונים של לימודי עיצוב, שבו עם עצמכם מספר דקות וחשבו: בדקו לאיזו מטרה אתם רוצים לקחת את הקורס? יש מגוון גדול של אפשרויות ולפני שאתם מחליטים לקחת קורס כזה, רצוי שתוודאו כי הוא מתאים לצרכים שלכם.

אם אתם צלמים בעלי רקע בעיצוב גרפי, חבל שתיקחו קורס עיצוב למתחילים, אשר יתמקד בדברים שאינם רלוונטיים לכם. חשוב לעבור על הסילבוסים של הקורסים השונים לפני שאתם בוחרים קורס פוטושופ ולוודא שאתם נכנסים לכיתה שתתאים לכם, הן מבחינת הרמה והן מבחינת החומר הנלמד.

רבות הדרכים אל קורס פוטושופ

קיימות אפשרויות רבות ומספר גדול של בתי ספר המעבירים קורס עיצוב גרפי באמצעות תוכנת פוטושופ. הקורסים בשוק נעים בטווח מחירים גדול מאוד, כשתוכלו לבחור בין קורסים בחינם לבין כאלו שיעלו לכם עשרת אלפים שקל ואפילו יותר. השאלה היא כמובן מה נקבל בסופו של דבר עבור הכסף שנשלם.

חינם זה טוב- אבל כנראה לא מספיק

ישנם אתרים לא מעטים אשר מציעים קורס פוטושופ חינמי באינטרנט. סביר להניח שאם אתם מעוניינים להכיר את הפוטושופ ברמה הבסיסית שלו ויש לכם ראש על הכתפיים, קורס עיצוב גרפי כזה יהיה מצוין עבורכם. מדובר במעין ספר הדרכה אינטרנטי שיגלה לכם את העולם המופלא של הפוטושופ. החיסרון הגדול הוא שאין את מי לשאול, אין הדגמות ובסופו של דבר הקורס יוכל להוביל אתכם רק עד רמה מסוימת.

מעט על קורס פוטושופ בתשלום- למי שרוצה להתחיל

הקורס למתחילים כשמו כן הוא: זהו קורס המיועד למי מאתנו שאין לו שום קשר לתוכנה,  מלבד אולי להסתכל על תמונות פוטושופ מרוטשות של דוגמניות. בקורס זה תעברו על כל הכלים הבסיסיים של התוכנה. למעשה מדובר בהיכרות בסיסית עם התוכנה ועם אפשרויות העיצוב השונות שלה.

והרמה הגבוהה- קורס פוטושופ למקצוענים

קורס פוטושופ למקצוענים הוא כבר דבר שונה: כאן מתבססים על כך שלתלמידים יש היכרות בסיסית עם התוכנה ולוקחים זאת עוד שלב קדימה. בקורס המקצועי עובדים על שיפור היכולת ולומדים דברים כגון שיפוץ תמונות ותיקוני צבע ברמה גבוהה, יצירת אובייקטים ומניפולציות שונות על האובייקטים שלנו.

כמו כן, קורסים מקצועיים יותר שמים דגש גם על איכות המקור בו אנו משתמשים. לומדים על ההבדל שבין תמונה מקובץ של מצלמה דיגיטלית לבין קובץ של תמונה סרוקה ואיך מטפלים בכל אחד מהם. בנוסף לכך מתעסקים גם בפלט, לומדים על איכות הדפסה ואיך החומר שעיבדנו על המחשב יבוא לידי ביטוי כאשר נדפיס אותו.

בשביל לדעת בדיוק איזה קורס עיצוב מתאים לכם, רצוי לעשות סקר שוק. בדקו המלצות מתלמידים שכבר עברו את הקורס במקומות שונים, השוו מחירים ובדקו מה בדיוק אתם מקבלים בתמורה. יש מקומות שייתנו לכם, יחד עם קורס פוטושופ, גם ספר הדרכה ותמיכה של אתר אינטרנט לתרגול חופשי במקביל לשעות הלימוד.

למידע נוסף אודות לימודי עיצוב וישמוש בתוכנות גרפיות

מכון קווים , מכון ללימוד עיצוב פנים ואדריכלות , מכינות לעיצוב , הנדסאי עיצוב , אוטוקאד, סדנת עיצוב הבית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב