דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע נדרשים לוחות דרושים? 

מאת    [ 05/07/2010 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 2581 פעמים ]

אומרים שהיה כאן פשוט לפני שגענו

עד לפני כמה מאות שנים, ענייני דרושים כלל לא היו רלוונטיים. כל שהיה צריך האדם הממוצע לעשות הוא לדעת במה עוסק אביו. אם לדוגמה היה אביך נפח, כנראה שמקום העבודה שלך יהיה על יד הכבשן. אם נולדת למגדל בהמות, עדיף שתתרגל לריח. אם היית בנו של נגר, סיכוי סביר שתהיה כל היום בסביבת עצים.

עם הזמן נעלמו הגילדות המקצועיות ואנשים קיבלו את החופש לבחור היכן לעבוד ובמה. בנוסף, החל היצע המקצועות להתרחב וחברות (שהתפתחו גם הן במקביל) גילו כי הן צריכות לבצע גיוס עובדים בעלי כישורים מגוונים, לכל תפקיד ומלאכה.

דרושים חברים

החופש לבחור היכן לעבוד הביא עמו את הצורך לחפש אחר מקום מתאים. אז וגם היום, הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא לחפש עבודה בעזרת הקרובים שלנו. שואלים את החבר האם נתקל במודעת דרושים כלשהי, את ההורים או את האחים.

אבל, שיטת חיפוש העבודה בעזרת מכרים מוגבלת כמובן, בהתאם למספר החברים שיש לנו. גם הגידול בהיצע המקצועות שחק בהדרגה את יעילותה של השיטה, משום שלאדם הפשוט אין נגישות לכל המודעות הקיימות. ובמקביל לקשיים בהם נתקלו המחפשים, גם המעסיקים גילו שעליהם להשקיע משאבים בגיוס עובדים. בשביל זה קיים לוח דרושים.

חיפוש דרושים למשרות בכירות הוא עניין לא פשוט

אחת הבעיות הקשות שנוצרו לחברות בעידן החדש, היא איוש המשרות הבכירות. בעוד שעובדים 'פשוטים' לרוב זמינים ונפוצים, אנשים בעלי הכשרה ורקע של ניהול קשים יותר להשגה. לכן, חיפוש דרושים עבור תפקידים בכירים יהיה במרבית הפעמים קשה יותר עבור החברה המחפשת. לא כל אחד יכול לנהל ולהיות בראש הפירמידה.

וכאן מגיע היתרון הראשון של לוח דרושים: הלוחות הקיימים היום באינטרנט – וזוהי הגרסה הנפוצה ביותר שלהם – יכולים לאתר משרות עבור כל מחפש עבודה או עבור כל חברה בה דרושים עובדים על פי קריטריונים ברורים. ואם החברה מחפשת עובדים למשרה בכירה, בעזרת לוח דרושים היא תאתר אותם בקלות.

...ובשיטה הזו כל חיפוש אחר דרושים הופך לפשוט

לא רק מודעות דרושים של בכירים אפשר לחפש בלוחות השונים. במיוחד היום, בעידן האינטרנט, אפשר לפרסם כל מודעת דרושים שתרצו ובמקרים רבים גם בחינם. גם מהצד השני של המתרס, עבור אלו המחפשים אחר מודעות דרושים, העניין פשוט. רק לשבת מול המחשב ולאתר אילו פרסומים מתאימים לכם.

איתור משרות מתאימות בכמה לחיצות כפתור

לא צריך יותר לסרוק את מדורי הדרשים בעיתון ולהקיף בעיגול כל מודעה שנראית רלוונטית. לוח דרושים באינטרנט מאפשר לכם למצוא דרושים לעבודה בתחום שמתאים לכם. רוצים עבודה מהבית? מחפשים משרות שמתאימות לסטודנטים? תמצאו הכל בקלות. יש לכם את הכלי היעיל ביותר, המאפשר חיפוש מתקדם וסינון של המשרות לפי מה שאתם רוצים.

...וחיפוש אחר כל מודעת דרושים בכל שעה

אינכם תלויים באיש. לוחות הדרושים פתוחים ופועלים כל השנה, בכל שעה ולאורך כל שעות היממה. תוכלו לעיין במודעות דרושים מתי שמתחשק לכם, בלי הגבלה. הכל נתון לשליטתכם ואתם מחליטים מתי לחפש והיכן.

לוח דרושים: המקום המתאים ביותר לכולם

לחברות המחפשות דרושים לעבודה או לדרושים עצמם, לוח דרושים הוא המקום המומלץ. שני הצדדים יוכלו למצוא במקום הזה את מבוקשם בצורה הטובה, היעילה והמהירה ביותר. העולם של חיפוש דרושים אינו פשוט. הלוחות המקוונים מקלים משמעותית על המלאכה.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב