בתור חובב מכוניות מושבע, ולאו דווקא של מכוניות מפוארות, הייתי חייב לבדוק את שלושת המכוניות טויוטה קורולה, סקודה פאביה ופולקסווגן גולף שתמיד משכו את עיניי מסיבה כלשהי
לאחרונה אחי קיבל מהעבודה טויוטה קורולה חדשה ומיד ביקשתי ממנו לקחת אותה לסיבוב.
כמו שרובכם יודעים, או לא, טויוטה קורולה היא מהמכוניות המשפחתיות הנמכרות ביותר בעולם בכל הזמנים, וזה כמובן משהו שמצביע כנראה על איכות המוצר.
איך שנכנסתי לטויוטה קורולה מיד שמתי לב לשינוי העיקרי והוא החזרה לתיבת הילוכים אוטומטית קלאסית ולא התיבה הרובוטית שהייתה נפוצה בדגם בשנים האחרונות וידועה כלא נוחה ומסורבלת.
אין ספק שהחבר'ה מטיוטה ניסו להשקיע הרבה יותר מחשבה בנוחיות של הנהג והנוסע מבחינת מרווח וגיוון.
את הפולקסווגן גולף לקחתי לסיבוב מחבר טוב שאבא שלו קנה לו לאחרונה.
לפולקסווגן גולף תמיד הייתה פינה חמה אצלי בלב מסיבה שאני לא יודע להסביר. היא תמיד משכה לי את העין בעיצוב ובעוצמה שהיא משדרת.
פולקסווגן גולף עברה גלגולים רבים ושונים בחייה ועל אף מתיחות הפנים הרבות שעברה הגיעה כבר לעשרות מיליונים יחידות שנרכשו על ידי הציבור הרחב.
הפולקסווגן גולף תמיד ידעה לתת הרגשה של מיליון דולר למי שנוהג בה, גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת עוצמה.
אין ספק שהפולקסווגן גולף החדשה ממשיכה במסורת של קודמותיה ונותנת תחושת הנאה מקסימלית מלנהוג בה.
לצערי על סקודה פאביה עוד לא יצא לי לנהוג, אך ביליתי בה בתור נוסע והחוויה היא מהנה למדי, אולי בגלל הסיבה שהיא בעצם בנויה על השלדה של פולקסווגן.
סקודה פאביה עשתה מתיחת פנים בעיצוב החיצוני אולי בכדי להראות ולהדגיש את השינוי שהיא עברה.
בנסיעה שעשיתי בסקודה פאביה יצא לי להיות בתוך העיר ומחוץ לה ואין ספק שהביצועים בתוך בעיר מרשימים למדי, ולכן אולי תתאים למי שמרבה בנסיעות תוך עירוניות.