דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קח מקל קח תרמיל 

מאת    [ 05/07/2010 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 2806 פעמים ]

מחפשים אטרקציה מקורית לטיול משפחתי בשבת או בחג? רוצים להעניק לעובדיכם יום כיף מהנה שגם ישבור את שגרת העבודה וגם יגבש את הצוות? רוצים ליהנות מפעילות אתגרית תוך כדי הנאה מהטבע ומהנופים המשגעים של ארצנו? במאמר זה יוצגו שתי אפשרויות לבילויים שכאלו – סנפלינג וטיולי אופניים וגם רפסודות ופארק חבלים. אופציה מעולה גם בחיפוש ימי גיבוש לעובדים.

סנפלינג

סנפלינג היא פעילות אתגרית שמאפשרת לנו ליהנות מאדרנלין גבוה ומריגוש בעת גלישה בחבל במורד צוק, תוך כדי הנאה מנופים ואתרים קסומים בטבע הישראלי. כשמבצעים סנפלינג מתגברים על פחד גבהים שקיים בכולנו, במידה זו או אחרת. אבל יותר חשוב, בסנפלינג, כשתלויים בין שמיים לארץ יכולים ליהנות ממראות ונופים עוצרי נשימה. אם תעצרו לרגע באמצע הסנפלינג ותתבוננו בנוף סביבכם תגלו עד כמה צדקה יהודית רביץ ששרה "דברים שרואים משם לא רואים מכאן". ממרומי הסנפלינג נשקפים נופים מרהיבים שלא ניתן לחזות בהם מכל מקום אחר: נופי הרים, נופים מדבריים, נופי מפלים ונחלים, מערות וסלעים מיוחדים.

סנפלינג ניתן לבצע כפעילות בפני עצמה, אך ניתן ואף רצוי לשלב סנפלינג במסגרת טיול בטבע. ישנם אתרי טיולים רבים שהגישה היחידה אליהם היא באמצעות סנפלינג. סנפלינג בשילוב טיול רגלי יכול להיות בילוי מושלם למשפחות בימי שבת, לקבוצות עובדים, בני נוער או סתם קבוצת חברים שאוהבת לטייל יחדיו. אולם כמו כל ספורט אתגרי, גם סנפלינג דורש למידה של טכניקה ומיומנות נכונים לביצוע הסנפלינג בבטחה. לכן, אם אין לכם ניסיון מקצועי בסנפלינג, היעזרו בשירותיהם של מדריכי סנפלינג מקצועיים שיספקו לכם את הציוד הדרוש, את ההדרכה המתאימה, ילמדו אתכם טכניקות לביצוע סנפלינג בצורה נכונה ובטיחותית וילוו אתכם במהלך הסנפלינג.

טיולי אופניים

טיולי אופניים הם עוד אופציה מצוינת לטיול או בילוי שמשלב בין ספורט ובין חיבור לטבע. טיולי אופניים הם "דרך האמצע" לכל מי שרוצה לטייל בטבע אך מאס בטיולים רגליים ואינו מעוניין גם לחוות את הטבע דרך שמשת הג'יפ. טיולי אופניים מאפשרים לטייל באתרים ובנופים ייחודיים, להתחבר לטבע אך גם לשלב פעילות ספורט אתגרית. טיולי אופניים מתאימים לכל הגילאים ולכל קבוצות המטיילים, זאת משום שקיימים מסלולי טיולים שונים. ישנם טיולי אופניים בדרגות קושי שונות בהתאם לרמת הכושר של הרוכבים, ישנם טיולי אופניים קצרים של שעה או שעתיים וישנם טיולי אופניים ארוכים הנמשכים מספר ימים.

אם אינכם מנוסים בטיולי אופניים ואינכם מכירים מסלולים המיועדים לטיולי אופניים, אתם תמיד יכולים להיעזר בשירותיהם של מדריכי טיולי אופניים. מדובר במדריכים מנוסים ומקצועיים שילוו אתכם לכל אורך המסלול, יסיעו לכם בכל ההיבט הטכני הכרוך בטיולי אופניים וגם יקפידו על כל הפן הבטיחותי של טיולי אופניים. פרט לכך מדריכי טיולי אופניים ייקחו אתכם לאתרים מרהיבים ולמסלולי טיול מעניינים בטבע.

זו היתה סקירה על קצה המזלג בלבד למי שמעוניין בסנפלינג או טיולי אופניים כאופציה לטיול מעניין ומקורי. ישנן עוד אפשרויות רבות לטיולים לא שגרתיים נוספים, כמו פארק חבלים, מסלולי רפסודות, ראפטינג וכדומה, אך היריעה קצרה כאן מלהכיל את כולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב