דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לגלות אם המועמד מתאים לשיווק רשתי ב20 שניות? 

מאת    [ 04/07/2010 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2785 פעמים ]

 


שפע מהטבע

 

מיצירותיה של רגינה לקט

היום אני רוצה לשתף אותך בפטנט הייחודי שלי שהוכיח את עצמו אלפי פעמים.

פגשת אדם חדש התחלת לשוחח איתו על הא ועל דא, כמובן על נושאים שמעניינים רק אותו.היות ואתה מגלה עניין ומתעניין במה שיש לו לספר לך, הוא בד"כ מדבר ומספר בלי סוף כי:

אנשים אוהבים אנשים שמקשיבים!

גם אם הסיפורים לא מעניינים אותך, חשוב מאד להקשיב ולהביע התעניינות.זה חלק מהתפקיד בשיווק רשתי.

תוך כדי שיחה רצוי מידי פעם לתת איזושהי תגובה על מנת להבהיר שאתה מקשיב ובמטרה לעודד אותו להמשיך לספר.

באיזשהו שלב בשיחה לפי שיקול דעתך התחל להפנות אליו שאלות על מנת לבחון מה הדבר שחשוב לו ביותר שהיה רוצה לטפל בו. צריך להיות קצת חטטן אבל עם חוש מידה, על מנת שלא תיצור תחושה כבדה של חטטנות. במידה ואתה מקבל תשובות רלוונטית ויש באפשרותך להציע לו פתרון עשה זאת , אבל רק לאחר שתקבל ממנו רשות . ז"א אך ורק במידה והוא מעוניין לקבל ממך הצעה ועזרה.

שים לה שאתה כל הזמן בשליטה על מהלך השיחה, גם כשאתה מקשיב!

אתה ורק אתה מוביל את מהלך השיחה.

במידה ותשובתו חיובית והוא מעוניין לשמוע ולקבל  עזרה,המשך לעניין אותו בדיוק במה שמעניין אותו.דבר רק על מה שהוא רוצה לשמוע.

ברוב המקרים תקבל תשובות חיוביות בנוסח הבא:

"כן זה מאד מעניין", "אני רוצה", ראית פעם מישהו שלא רוצה?"

אך הרושם שיתקבל אינו בהכרח הרושם שנדמה שקיבלת .האם אתה מתרשם שמאחורי תגובות אלה יש כנות ונכונות? לפעמים כן ולפעמים לא. אז איך אפשר לדעת אם המועמד שעומד מולנו אכן מתכוון לכל מילה?

 כיצד תבדוק אם האדם העומד מולך אכן מתאים ורוצה להיות השותף שלך בעסק במיוחד עסק מהבית.

 

שים לב זו נקודה מאד חשובה שתשפיע על הזמן שלך,ההתקדמות שלך, ההצלחה שלך וההתפתחות האישית שלך.

אז הנה הפטנט הקטן שלי שבעזרתו אתה מגלה את הרצון האמיתי:

אתה פותח את היומן ואומר:"אז מתי אתה רוצה להיפגש?"

לפי התגובה אתה יכול לדעת בביטחון אם יש לך שותף חדש או שאותו אדם אינו מתאים לעסק שלך.

1.      אם הוא באמת מעוניין הוא יקבע איתך פגישה וירשום ביומן. (ייתכן ויש לך שותף חדש בעסק)

2.       במידה והרצון שהביע אינו ממש אמיתי, תקבל תשובות כגון:"אני צריך לחשוב על זה",

"אין לי ת'יומן עלי", "אני צריך לבדוק מתי החתונה של...." ועוד כל מיני תירוצים בוריאציות רבות ומגוונות.

 

אך למעשה איך הוא יכול לחשוב על כל דבר מבלי לקבל נתונים? אדם יכול לחשוב על נושא מסוים רק לאחר שיש לו נתונים שבעזרתם הוא מחשב ובודק אם העסק מתאים לו. הגיוני שאדם ירצה לחשוב לאחר פגישה או לאחר מצגת כאשר קיבל נתונים והוא צריך לעבד אותם אבל לא לפני הפגישה ולפני שקיבל נתונים על העסק.

אדם זה אינו מתאים לעסק בשיווק רשתי. אדם שלא קיבל נתונים, מנסה להתחמק מפגישה וגם רוצה לחשוב, אינו מתאים לשיווק רשתי! למעשה הפרוש של כל התירוצים הוא מאד פשוט: "אני לא מעוניין".

בודדים הם האנשים האומרים לך את מה שהם חושבים וחשים. רוב האנשים אינם מסוגלים לומר זאת. מה שעוצר אותם זה פשוט הקושי להתמודד!

 

 

זהו תהליך סינון שיחסוך לך זמן רב ועגמת נפש.

צא לדרך תרגל את הפטנט ואשמח לקבל תגובות

כדי ללמוד פטנטים נוספים הירשם כאן ועכשיו!

בחיוך

רגינה לקט


 

 

 

 

שמי רגינה לקט. גיליתי את הפוטנציאל האדיר של השיווק הרשתי ממש במקרה. הגעתי דרך מוצר שהקל על בעיות גב. בעקבות כך הקמתי את התכנית "משאלה-שפע מהטבע" שפע כלכלי ושפע בריאות.על מנת לעזור לאחרים למצוא דרך נעימה המובילה לחופש כלכלי בצורה מאד ידידותית. בניתי תכנית עסקית שכל ההולכים בה מצליחים. על מנת לקבל טיפים וייעוץ פשוט הירשמו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב