דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיסונים 

מאת    [ 04/07/2010 ]

מילים במאמר: 927   [ נצפה 3859 פעמים ]

חיסונים ממשיכים להיות נושא שנוי במחלוקת. אלה הדוגלים ברפואה טבעית מצטטים מחקרים שונים האומרים שחיסונים הם סכנה בריאותית; אבל רופאים קונבנציונאליים עדיין עומדים על כך להמשיך עם החיסונים למרות הסכנות הכרוכות בהם. כיום מכריחים הורים לחסן את ילדיהם בגלל שכך קובע החוק. בארה"ב, בחלק מהמדינות, ילדים שלא חוסנו לא יכולים ללמוד בבית הספר.

במרכז לבקרת מחלות, בארה"ב, נוצר "טופס הסכמה" שמשתמשים בו הרופאים, האומר, שהוסבר להורים את המעלות והסכנות של החיסונים שעומדים להינתן, הייתה להם הזדמנות לשאול שאלות ולקבל תשובות משביעי-רצון. הטופס גם מציין שהאדם שחותם אישר ובקש את החיסון והוא לא מחזיק את הרופא אחראי על תוצאות שליליות של החיסון. אם ההורים מסרבים לחתום, הרופא לא יחסן והילד לא יוכל ללכת לבית הספר.

עדיין, ישנם הרבה רופאים שהם נגד חיסונים ומדקלמים מספר סיבות מדוע. ד"ר רוברט ס. מנדלסון, ז"ל, (רופא ילדים ואונקולוג ידוע), היה נגד חיסונים. הוא התווכח ואמר שאף אחד לא יודע את הנזק שהזריקה עם כל החומרים הזרים יכולה לגרום לגוף הילד במשך תקופת חייו. הוא ציין, "אלה שעושים את החוקים לא יזמו את חובת חוקי החיסונים אלא קבוצה קטנה של רופאים שהפעילו לחץ על בית המחוקקים של כל מדינה; וקבוצה גדולה יותר של רופאים, שלא הודיעו להם על כך והרבה פעמים היו  אדישים לחיסונים, גרמו להעברת חוקים אלה ע"י אי-פעולה". הוא ציין שהחיסון נגד שעלת היה "הכי פחות אפקטיבי בחיסון המשולש והכי מסוכן, עם תגובות כגון חום גבוה ופירקוסים. הוא בספק מתמיד אם החיסון נגד שעלת  גרם לירידה במחלה ואם החיסון היה מוצג היום האם היה עובר את הסטנדרטים של ה-FDA =  Food & Drug Administration" (רשות המזון והתרופות). (בעיתון למחקר מוטאציות, 1980, דווח שילדים שקבלו חיסון חוזר נגד אבעבועות ניזוקו הכרומוזומים בכדוריות הדם הלבנות שלהם).

ד"ר רוברט אורנשטיין וד"ר דויד סובל, ציינו ש"מוות ומחלות מדלקות רגילות התחילו לרדת בצורה דרסטית הרבה לפני האנטיביוטיקה, הרבה לפני החיסונים, והרבה לפני התערבות רפואית יעילה".
הם דיווחו שב-1945, מחלת השחפת צומצמה ב-97% לפני שסטרפטומיצין נכנס לשימוש! כנ"ל קרה בדלקת ריאות, שעלת, אדמת וסקרלטינה. כאשר החיסון לשעלת הוצג, מקרי המוות ירדו כבר ב-90%!
הסיבה לירידה זו בתחלואה לא הייתה בגלל התערבות רפואית אלא בגלל שיטות מתקדמות בחקלאות, שיפור המזון ששיפר את החוסן הטבעי, טיהור המים, שיפור מערכת הביוב והיגיינה טובה יותר של המזון.

ב-30 בספטמבר 1989, בעיתון סן-דיאגו טריביון, הופיע דו"ח של העיתון "השערות רפואיות" שציין שחוקרים קשרו את הווירוס אבשטיין באר, לווירוס החלש אבל חי, של הרובלה הנמצא בחיסון נגד אדמת. כאשר ניתן החיסון לילדים קטנים הוא יכול לשהות במערכת שלהם שנים ויכול לעבור למבוגרים ע"י מגע מקרי.  ד"ר. ה. פודנברג, פרופסור לאימונולוגיה באוניברסיטה לרפואה של צארלסטון, חקר מחקרים דומים ומצא את אותם הקשרים. 

ד"ר וויליאם ה. היי מציין שבתקופת מלחמת העולם הראשונה חיסונים נגד טיפוס, מנינגיטיס (דלקת קרום המוח), דלקת ריאות ושפעת לא עשו דבר אלא גרמו לעליה במקרי המוות ממחלות שבהם חוסנו! אם רק נבדוק את תיקי הממשלה על חיסונים נגד אבעבועות בפיליפינים, שגרמו ל-60% מקרי מוות (יותר משישים אלף מקרי מוות), זה היה מחסל את מדיניות החיסונים בכל המדינה.

הגיע הזמן שהורים יהיו מודעים לסכנות בחיסונים ושתינתן להם הבחירה לבחור בחיסון הטבעי. העובדה שלחיסונים יש את "הפוטנציאל" לגרום נזק מקנה להורים את הזכות הזו. הטיפול הכירופרקטי מקדם את החיסון הטבעי ע"י שימור גוף בריא מבפנים כלפי חוץ.

מכיוון שלרופאים יהיו דעות שונות לגבי חיסונים, עדיף לשאול אותם על מה הם מבססים את דעותיהם.
ספרים אודות חיסונים המציינים מחקרים סטטיסטיים ניתן למצוא בספריות ובחנויות ספרים.
האלטרנטיבה הטובה ביותר לכל חיסון הוא להגדיל את פוטנציאל הבריאות שלנו שאתו נולדנו כך שמערכת החיסונית שלנו תעבוד ברמה האופטימאלית. הצעד הראשון להשיג מטרה זו הוא לשמור על דיאטה נכונה, התעמלות, וגישה נכונה. הדבר החשוב ביותר הוא, מכיוון שהמערכת העצבית קשורה ישירות למערכת החיסונית, שימור עמוד-שדרה בריא כדי למנוע הפרעה עצבית, הוא דבר חיוני ביותר.  בגלל זה טיפול כירופרקטי צריך להתחיל בלידה ולהמשיכו במשך כל חייכם. עמוד-שדרה בריא
משמעותו מערכת עצבית בריאה יותר וגוף בריא יותר ללא תרופות.

"החיסון הבטוח ביותר הוא החיסון שלעולם לא ניתן" – ד"ר ג'יימס א. שאנון (Dr. James A. Shannon, M. D.) המוסד הלאומי לבריאות (ממשלת ארצות הברית).

מומחה ידוע לסרטן מבית חולים הבריטי לסרטן אמר, "הסיבה העיקרית, אם לא היחידה להעלאה המפלצתית של מחלת הסרטן היא החיסונים" - ד"ר רוברט בל Dr. Robert Bell, M.D.)).

"חובת החיסונים בבני אדם מדורגת כעבדות וככפיה דתית, שערורייה חמורה לזכויות האדם" –
ד"ר ג'. וו. הודג' Dr. J.W. Hodge, M.D.)).

האמונות התפלות של החיסונים  -  "אבל הזריקות האלה מסוכנות. הוכח שהן גורמות לקשת רחבה של בעיות איומות, מסקלרוזה, שיתוק,  סרטן ונזק במוח עד להיפר-אקטיביות ובעיות בלמידה" - ד"ר
וויליאם קמבל דוגלס Dr. William Campbell Douglass, M.D.)).

מהספר: חיסונים הם סכנה לחופש האישי: "חיסונים הם עלבון שערורייתי הגדול ביותר שאפשר להציע לאדם בר דעת. זאת תעוזה וניסיון לכפור בעבודת הבורא כדי להשחיתה. השגיאה הטיפשה של אומנות הרפואה הביאה את כל הרוע שרק ניתן לחשוב עליו והגיע הזמן שאזרחים יתקוממו ויבטלו את הרעלת הדם הזו". ד"ר ג'. מ. פיבלס  M.D., PhD.) Dr.  J.M. Peebles,).


אפילוBechamp  (ביצ'מפ), שגילה את החיידקים, כתב: "חיידקים לא גורמים למחלות, ולכן נסיובים או חיסונים אינם יכולים למנוע או לרפא מחלה". ד"ר אנטואן ביצ'מפ(Dr. Antoine Bechamp, M.D.)

בספר: האמונות התפלות של החיסונים  מאת ד"ר ג'. וו. הודג' (Dr. J.W. Hodge, M.D.),  הוא מסכם את הנקודות הבאות:

1. חיסונים הם לא רק חסרי תועלת אלא באופן מוחלט גורמים נזק; במקום להגן על האדם מהידבקות, הם עלולים לגרום להדבקות מכיוון שהם מחלישים את הכוח החיוני שלנו ומורידים
את הרמה הטבעית של ההתנגדות בגוף.

2. הרבה ילדים בריאים מתו מהתוצאות שגרמו החיסונים.

3. מחלות רציניות הגורמות מוות כמו: סרטן, עגבת, בעיות לב, שיתוק, שחפת, וכו', מעולם לא יחוסלו אם נמשיך לזהם את הדם ע"י חיסונים.

כאשר חיסונים הורגים את קורבנותיהם, משתיקים את העובדות ועל תעודות הפטירה כותבים מחלות אחרות שגרמו למוות.

ד"ר תלחמי, בעל תואר ד"ר לכירופרקטיקה מ- West Life Chiropractic College בקליפורניה. התמחותו הממוקדת של ד"ר תלחמי לאורך כ- 15 שנה בבריאות עמוד השדרה, ביציבה ובמערכת העצבים, לצד חזונו העצמתי לשינוי מודעות המטופל לחייו ולבריאותו, מביאים את מרכז הכירופרקטיקה לבריאות מושלמת מיסודו, למרכז הכירופרקטיקה המתקדם ביותר במזרח התיכון. http://www.spinalcare.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב