דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם גברים או בנים אוהבים נשים שמנות? 

מאת    [ 04/07/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 5249 פעמים ]

אז האם גברים ו/או בנים אוהבים נשים שמנות?

לשאלה זו אענה בכן ולא, אך אם לשים את התשובה על מאזניים, הצד של ה"לא" יטה יותר מאשר של ה"כן". מסקנה: גברים/בנים אוהבים אותנו רזות. נקודה.

אחת הסיבות העיקריות שחיפשתי דיאטה מהירה, מלבד כמובן להיראות רזה, הייתה למצוא לי מישהו שיאהב אותי ואני אותו, כי אם ארזה - חשבתי - בטוח שאמצא.

אז, קודם כל, מאז שרזיתי לא ממש מצאתי, אך גברים החלו להבחין בי, ואני במלוא הביטחון הראיתי את עצמי.
זה מה שקורה כאשר מרזים, הביטחון העצמי שלך חוזר, את נראית טוב ואת רוצה שכולם יראו.

אך, בהיותי שמנה במשך 36 שנים, הגעתי למסקנה, שגברים/בנים לא אוהבים נשים שמנות! הם כמובן, יעדיפו שנשים דקות גזרה ילכו לידם, מטעמים אישיים שלהם, שלא ניכנס אליהם כאן.

כשמנה תמיד קיוויתי שמישהו ישכיל ויחפש את מה שיש לי להציע כאדם, שלא יסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, ויש לי, למרות כל שומניי, להציע.

לא העזתי לצאת לבליינד דייטים מחשש לתגובות לא נעימות שעלולות היו להגיע, העדפתי לחכות שתגיע הדיאטה המהירה המיוחדת שבעזרתה אוכל להשתנות. וכאשר אזרתי אומץ ויצאתי לבליינד דייט שסידרה לי חברה, למחרת הוטחה האמת בפניי "הוא כעס שלא סיפרתי לו איך את נראית" - סיפרה לי אותה חברה "טובה" לאחר ששוחחה איתו - "הוא שאל למה לא אמרתי לו לפני הפגישה?". אני אדם מאד רגיש באופיו וכאחת שסחבה בייסורים על גופה משקל לא קטן, הייתי יותר רגישה מהרגיל ונפגעתי עד עמקי נשמתי, הייתי נבוכה אל מול חברתי ששמעה את הדברים אשר נאמרו מפיו. אז בליינד דייטים כבר לא באו בחשבון.

כאשר התוודעתי לעולם האינטרנט המופלא, בו אפשר לשבת בבית, בפיג'מה, אנונימית ולשוחח עם כל העולם מבלי שיוכלו גם לראותך, התחברתי מייד למדיה הזו והחילותי לשוחח בצ'טים עם כל המי ומי, השיחה גלשה בנעימות כל עוד לא שאלו "אז, איך את נראית?", ברגע שנשאלה, כי היא תמיד נשאלת, לא הסתרתי את האמת, ומייד נעלמו להם המשוחחים, יכולת לשקר, ודאי תגידו, אך מה הטעם? אם אשקר ואסכים להיפגש איתו, הוא לא יראה שהבחורה שסיפרה שהיא נראית נהדר דומה לפיל שהוא ראה בנשיונל ג'אוגרפיק? - גם סיפורים כאלו שמעתי, אך אני לא מאלו, בעיניי, עדיפה תמיד האמת מן השקר. גם כאשר שאלו אותי "יש לך תמונה?" - והייתי עונה שלא, השיחה הסתיימה בתשובה כמו "טוב, את בטח שמנה". האם יש יותר מעליב מזה? - בעיקר, כי הם צדקו?

לאחר שמצאתי את תפריט הדיאטה האידיאלי עבורי לדיאטה מהירה, חיי השתנו מן הקצה אל הקצה, יצאתי לבליינד דייטים, חיזרו אחריי, החמיאו לי, רצו בקירבתי, אך אני מודה, שעדיין לא מצאתי את זה שגם ישאר לצידי. אולם, מכל אותם דייטים שאבתי המון כוח וביטחון רב והתחלתי לאהוב את עצמי קצת יותר.

לסיכום, גברים אשר לא אוהבים נשים שמנות ו/או מלאות, ההפסד הוא שלכם בלבד. בכל אחת ישנו עולם שלם, עולם שלא תמיד תמצאו באחרים. רק צריך להתעלם מהמראה החיצוני ולהתמקד בפנימי, כי שם הוא היופי האמיתי.

 

הכותבת היא סיגל דביר, מנהלת בלוג מצליח על שמנה לשעבר אשר מספרת את סיפורה האישי כשמנה, משתפת את רגשותיה, תחושותיה וכאביה כבחורה עבת בשר ובנוסף מחלקת עצות אישיות להצלחה.www.sigald.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב