דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מעבר לים 

מאת    [ 04/07/2010 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2729 פעמים ]

רוב הצעירים בארץ חולקים אותו חלום: עבודה בחו"ל. מי לא מתפתה להרוויח בדולרים או ביורו, לגור במדינה בעלת תרבות עשירה, מרכזי אומנות ויופי או מרכזים כלכליים אדירים - ולחסוך תוך כדי כך כסף לטיול הגדול? אחד היעדים המבוקשים בשנים האחרונות הוא דווקא האי הקסום הוואי. כי אם כבר לחלום, אז בגדול. עבודה בהוואי היא האימא של כל הפנטזיות והיא לחלוטין ברת מימוש.

לעבוד ולחיות במקום היפה בעולם- קצת על הוואי

הוואי היא בעצם קבוצת איים השוכנים באוקיינוס השקט, המדינה ה-50 של ארצות הברית. גולשים מכל העולם באים לחרוש את חופיה הנהדרים, בניסיון לתפוס את הגל המושלם. בקבוצת האיים הטרופית הזו שתי עונות בלבד: עונה יבשה ועונה רטובה.

אך מעבר לכל אלה, זוהי המדינה התיירותית ביותר באזור, וזה כלל לא מפתיע בהתחשב בחופיה האקזוטיים המדהימים, בתרבות השפע שהיא מציעה ובאקלים הטרופי המשגע. הוואי היא מדינה יקרה מאוד למחייה ולתיירות ולכן עבודה בהוואי משתלמת ביותר.

עבודה בהוואי- כי הים הגדול מחכה רק לך

עבודה בחו"ל היא לא רק עבודה, היא גם ובעיקר חוויה. ואיזו חוויה יכולה להיות מושלמת יותר מעבודה בארה"ב? אז נכון שמדובר בעבודה ולא בנופש. אך זו עבודה מעבר לים, עם אנשים מרתקים, במקומות מרתקים ועם משכורת אמריקאית. מה עוד צעיר ישראלי יכול לבקש?

הוא יכול לבקש כמובן לעבוד באחד מהחופים המדהימים ביותר הידועים לאדם, חופי הוואי. הרי סביר להניח שצעיר ישראלי ממוצע אינו יגיע להוואי לנפוש. כפי שאמרנו, מדובר באחת מהמדינות התיירותיות היקרות בארה"ב ובעולם. עבודה בהוואי היא הפתרון לכל אותם צעירים המחפשים להרוויח בדולרים ולהכיר את אחד המקומות היפים בעולם.

עבודה בחו"ל- לטייל ולחסוך

אז בוא נגיד שעכשיו השתחררת מהצבא לאחר שלוש שנים מפרכות של טיפוס על דיונות וזחילות אינדיאניות. אתה רק חולם לכבוש את העולם, לטייל בהודו, לגלות את דרום אמריקה ולצלול בניו זילנד. אך צלילות בניו זילנד וטרקים בהודו עולים כסף, וכסף אין. אז מה עושים?

למה שלא תתחיל את הטיול הגדול דווקא בעבודה? תחצה את האוקיינוס, תגלה עולמות מרהיבים ותחסוך לטיול הגדול. תוכל לעבוד כמעט בכל מקום בארה"ב- הרי בכל עיר יש קניון ובכל מדינה יש עיר גדולה. אך אם תרצה לעשות את זה באמת בגדול, תיסע להוואי. כי עבודה בהוואי היא כבר הליגה של הגדולים באמת.

עבודה בהוואי- לחיות בארה"ב, להרגיש בגן עדן

כשחושבים על עבודה בחו"ל באופן כללי או על עבודה בארה"ב, בדרך כלל חושבים על מכירות בקניונים הומי אדם, על שעות עבודה ארוכות ועל מגורים בקומפלקסים משותפים עם הרבה שותפים בדירות צפופות.

חלק מזה אמנם תמיד נכון, אך כשמדובר על עבודה בהוואי החוקים משתנים: הקניונים מתחלפים בחופים מרהיבים, דירות המגורים הצפופות בדירות נופש ועמלות המכירות מרקיעות שחקים. אחרי הכול מדובר במדינה עם מאות אלפי תיירים עשירים הששים לבזבז את מיטב כספם תוך כדי צעידה על החוף.

כשהפנטזיה הופכת למציאות- עבודה בארה"ב

כל אחד והפנטזיה שלו. חלקנו מפנטזים על ניו יורק, העיר הגדולה עם האפשרויות הבלתי נגמרות. חלקנו על החלום האמריקאי המושלם והפרברים. וחלקנו חושבים על האוקיינוס הגדול, על מכירות ללא הפסקה ועל כסף בכמויות. עבודה בהוואי מספקת בדיוק את אלו ועוד הרבה יותר לישראלי הצעיר המתחיל רק עכשיו לגלות את העולם הגדול.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב