דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בנייה קלה - מה עושים כשהבית קטן עליכם ואתם זקוקים נואשות לעוד חדר או שניים ? 

מאת    [ 02/07/2010 ]

מילים במאמר: 966   [ נצפה 8562 פעמים ]

זקוקים לעוד חדר בבית - אל תעברו דירה כ"כ מהר כי יש פתרון פשוט וקל - סגירת המרפסת או תוספת חדר בחצר ע"י בנייה קלה !
ישנם מצבים רבים בהם אנו צריכים פתאום עוד מרחב בבית לצרכים שונים ומגוונים, לדוגמא : חדר מגורים, סטודיו לאומנות, חדר כושר אישי בבית, חדר שמש , משרד לאלו העובדים בבית ועוד מצבים אחרים...אז מה עושים - אני ממליץ לכם לבדוק האם יש לכם במקרה חצר בבית , נישה לא מנוצלת, מרפסת פתוחה או מרפסת גג פתוחה - חיפשתם ומצאתם - תאמינו או לא, בכמה שעות בודדות אפשר להוסיף מרחב מגורים ע"י סגירת המרפסת או תוספת חדר בחצר ע"י שימוש בבנייה קלה מודולארית מתקדמת בפאנל אלומיניום מבודד  - להרחיב את שטח המגורים ולהעלות את ערך הבית !

פרגולנד - בנייה קלה מודולארית מתקדמת - גאים להציג :  

מהו תוספת חדר או סגירת מרפסת - מבנייה קלה מודולארית מפאנל מאלומיניום מבודד ? חדר הבנוי קירות מוכנים פחות או יותר מראש ומורכבים בשטח בכמה שעות . הגג והקירות עשויים מפאנל אלומיניום מבודד המשולב בתוך פרופילי אלומיניום תרמים ( מונעים הזעה והפרשי טמפרטורה )  המתאימים לכל מצב קיים. יתרונות הבנייה הקלה הם רבים מאד ואציין את כולם בכדי שתוכלו להתרשם ולהבין על מה אני מדבר :

·        מהירות הבנייה בשיטת פאנל האלומיניום המבודד -  כאמור בכמה שעות יש מעטפת חדר  ! מהירות היא פרמטר חשוב בייחוד במצבים בו אנו סוגרים מסעדה או כל מקום בו זמן הוא כסף ויש לעבוד מהר ולא להשבית את המקום לזמן רב.

·        רעש הבנייה -  הבנייה יחסית שקטה ביחס לבנייה הקונבנציונלית ? למעט קצת רעש של מסור ג'קסון ומברגות.

·        בידוד הפאנל המבודד - הפאנל מבודד בפוליסטירן ( קלקר ) - כך שמספק בידוד תרמי מעולה כמו בלוק איטונג ואף יותר , הוא שומר את טמפרטורת החדר ומונע לחות . כמו כן, הפאנל מבודד אקוסטי כך שבמקרה בו הפאנל מותקן כגג - מבחינה אקוסטית רעש הגשם נבלם ומבחינה תרמית בהשוואה לגג זכוכית למשל - אין אפקט של חממה וכאמור הטמפרטורה בחדר נשמרת .

·        תחזוקת פאנל האלומיניום המבודד - לא לזקוק לתחזוקה בניגוד לעץ - דפנות הקיר החיצוניים והפנימיים עשויים אלומיניום, אין חשש ממזיקים, ריקבון ובלאי 

·        משקלו של פאנל האלומיניום המבודד - משקלם הקל של הפאנלים מונע את הצורך בקונסטרוקציות כבדות ומסובכות . מדוע זה חשוב - במקרים רבים מבחינת החוזק הקונסטרוקטיבי של המרפסת לא ניתן להעמיס ולבנות על המרפסת ע"י שימוש בחומרים קונבנציונליים כמו יציקת בטון,בלוקים,ברזל,עץ ורעפים ורק בנייה קלה וחזקה מפאנלים מאלומיניום של עלית יכולה להתאים !!!  

·        שיפוע הגג בשיטת פאנל אלומיניום מבודד - הדרישה היא לשיפוע מתון ומינימאלי ! רק 2%  בלבד !!! לצורך ההשוואה גג רעפים חרס דורש 30%- 17% כך שתוספת הבנייה הקלה ממשיכה את קווי הבניין ולא נראית כמו נטע זר.

·        השתלבות עם המראה הקיים - לפאנל מראה אסטטי וטבעי לקווי הסביבה האדריכלית של הבית - והוא אינו נראה כמו טלאי . הפאנל מגיע בד"כ בגוון לבן או קרם אך ניתן לצבוע ולהתאימו לכל צבע אם ע"י צביעתו או במקרים קיצוניים ע"י חיפויו באבן,עץ, סיליקט או טיח.

·        מרזבים - לפאנל מערכת לאיסוף מי הגשמים באופן ניסתר, כך שלמעט צינור ריבועי עם פינות עגולות אסטטי מאלומיניום, הממוקם בפינת הגג לא רואים את המרזב כלל.

·        תעלות חשמל - ניתן לשלב בפאנל תעלות חשמל נסתרות מראש וע"י כך להימנע מחוטי חשמל או תעלות פלסטיק חיצוניות העוברים על התקרה והקירות.

·         לפאנל מערך פרופילים ל" פיניש " אלגנטי

·        אחריות ותקנים של פאנל אלומיניום מבודד - הפאנל מגיע עם 10 שנות אחריות של יצרן ותו תקן של מכון התקנים הישראלי והאמריקאי !

·        גימור פנים - ניתן לקבל גימור של דופן אלומיניום חלקה / דופן גבס / עץ

·        פתחי אור / חלונות בגג ? ברשותנו חלונות ייעודיים לגגות הפאנל למצבים בהם חלון גג נדרש.

 

בכל מצב בו יש לשלב חלונות היקפיים - כמו במקרה של סגירת מרפסת, סגירת בית קפה, מסעדה ועד להתקנת חלון - כמו במקרה של תוספת חדר , אנו מתקינים אלומיניום רק " מורשה קליל" בכל פרופיל קיים של "קליל" ובכל מפרט זכוכית נדרשת . המידות נלקחות לאחר גמר התקנת מעטפת הבנייה ומותקנות לאחר שבוע ימים לערך.

אתם בטח שואלים, נו אז כמה זה עולה ?! כמה עולה לסגור מרפסת ? אז ככה, מבחינת המחיר ,ניתן לומר בוודאות כי המחיר לבנייה מודולארית בפאנלים מאלומיניום אטרקטיבי ביחס לאלטרנטיבות אחרות קיימות - נקודה . קשה להעריך בדיוק, אך המחיר של סגירת מרפסת או תוספת חדר ינוע בין 2000$ - 10,000$ .כמו כן קחו בחשבון כי סגירת המרפסת או תוספת החדר יעלו את ערך הדירה במיידית ב 10% -15% !

אתם גם בטח שואלים - מה בנוגע לרישיונות בנייה לסגירת מרפסת  ? אז כן, בד"כ כל סגירת מרפסת או תוספת חדר נדרשים להיתר בנייה וכל מקרה יש לבדוק לגופו ובעבור זה יש את הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר שלכם , שם תוכלו לבדוק את הנושא - האם יש לכם אחוזי בנייה - במקרה שכן, תוציאו תוכניות אצל אדריכל , תחתימו שכנים ותקבלו היתר לאחר מס חודשים. כמובן שיש לקחת בחשבון שתשלמו על המ"ר הנוסף ארנונה אבל זה שולי ואני מאחל שזו תהיה הבעיה שלכם....במקרה שאין אחוזי בנייה, יש מספר פתרונות יצירתיים שלפעמים מצליחים ולפעמים לא ...תשאירו את זה לאדריכל מנוסה המכיר ועובד בוועדה המקומית. דוגמא אחת מיני רבות - יש מצבים בהם המרפסת נוזלת ויש בעיות איטום בלתי פתירות ואז הוועדה מאשרת גג בכדי לפתור את הבעיה . אגב, המצב כיום בארץ הוא שרבים מבצעים את התוספת או סגירת המרפסת ללא רישיון ולוקחים סיכון של הלשנה של שכן נחמד ואז יש מצב בו מבצעים "לגליזציה" שלאחר מעשה אם יש אחוזי בנייה, זאת אומרת מוציאים רישיון לאחר מעשה - אם אין אחוזי בנייה, אתם בבעיה .

לסיכום, אני בטוח שיש לכם עוד שאלות, אם בא לכם לראות, לדבר ולהתייעץ , אני והמחלקה האדריכלית שלנו עומדים לרשותכם בכל עת,

עומר מפרגולנד - פתרונות מודולאריים בעץ ואלומיניום לחוץ הבית

www.perguland.co.il 054-999-75-04

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב