דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדמוקרטיה בישראל עבר זמנה 

מאת    [ 02/07/2010 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2911 פעמים ]

השלטון בישראל שמושפע מגורמי חוץ ומאבקים פנימיים , פוליטיים וארגוניים משתשמש במילה דמוקרטיה ע"פ צרכיו. כשנוח וכדאי הוא מטיף ומחנך את הנוער והילדים באמצעות משרד החינוך והתקשורת לדמוקרטיה, כלומר לציות לחוק ולשלטון. כשאינו רוצה שיקומו הנפגעים בחברה וילחמו על זכותם הוא מזדעק דרך התקשורת על "סכנה לדמוקרטיה" ו"מבחן לדמוקרטיה" כאשר ברור כבר מזמן על שקר ואחיזת עיניים.

בשנים האחרונות , בעיקר מאז ימי שרון, העם בוחר והממשל לוקח את קולותיו למחוזות אחרים ע"פ רצונו כאילו היה שלטון יחיד. בבחירות העם ברובו בחר שלטון שיאבק בטרור ויחזק את ההתיישבות ויגביר את בטחוננו הלאומי. העם אומנם בחר ממשלות ימין אך השלטון החליט אחרת והחליט להגיש לעם תוכנית כשחבוי בה שקר העטוף במילים שהוכנו ע"י גאוני פרסום ומדיה. גירוש יהודים מביתם ובריחה פחדנית מאדמות יהודיות בשומרון ובחבל קטיף וכן הכנה מנטלית וביצועית של עשרות אלפי חיילים יהודים לגירוש אחיהם (ראה מלחמות אחים בהסטוריה הכואבת של עמנו) וכל זה על חשבון משלם המיסים ועל חשבון אימונים של הצבא, הוצגו לעם כשלום ושקט שיבואו לאחר תהליך "התנתקות" מפלסטינים ( שהרי ברור כי כבר בשנת 1994 נעשה ניתוק מהישובים הערבים שם). אנשי המפלגות הציוניות שנבחרו ע"י הבוחרים בדרך דמוקרטית, שניסו להאבק בעומד להתרחש והבינו כי שלטון הימין עושה את תוכניות השמאל הקיצוני מסיבות שונות ומשונות, פוטרו , הוזהרו או הועברו לתפקידים משניים. משאל בקרב מתפקדי הליכוד , דרך דמוקרטית מאוד, זכה לזלזול מצד שרון והשלטון והדרך של השמאל הקיצוני ניצחה. השליטים יצאו לתקשורת עם הצהרות של "סכנה לדמוקרטיה" ומבחן חשוב לדמוקרטיה והתקשורת מיהרה לתמוך ולעזור לדרך שנראתה להם כמשרתת את השקפותיה. ואנו המשכנו לשמוע, להאמין ולא לדעת כי על שתיקתנו והסכמתנו לשקר הגדול נקבל את מלחמת לבנון עם צבא חלש ומבולבל מכיוון שהיה עסוק בהכנת חייליו לגירוש יהודים והריסת בתים בהתיישבות היהודית, נקבל טילים והרוגים מכיוון חולות גוש קטיף מהם ברחנו שם ישבו ישובים פורחים שהוקמו על חולות שלא היו שייכות לאף אחד וקיבלנו שלטון של מושחתים שרקמו תככים ומזימות פוליטיות תוך הפקרת ארצנו, בנינו, אחינו וכן גם את הדמוקרטיה בשמה הם זועקים השכם וערב.

העם ששבע מדרכו של השמאל שוב הלך לבחור בדרך הדמוקרטית והחליט ברובו על דרך ציונית , כבוד לאומי והתיישבות בארץ ישראל. ואז הגיע ביבי והחליט למרות כל תמרורי האזהרה להמשיך בדרך ההרס העצמי שמנהיגנו כל כך טובים בה. בשם "הדמוקרטיה" הוא החליט לזרוק את דעתם של בוחריו ובוחרי ליברמן (זוכרים את ההצהרות לפני הבחירות) ולהכריז על מדינת פלסטינית וכן על איסור בנייה ליהודים בעשרות ישובים וערים יהודיות. אסור לבנות בתי כנסת, אסור לבנות בתים, חדרים, מרפסות, גני ילדים (למעט בודדים) החלטה גזענית עם שנאה עצמית והשפלה לריבונות הישראלית בעוד הערבים בונים ללא הבחנה בכל עת ובכל מקום. שרים וח"כים שוב הושתקו והעם הועסק בדברים  אחרים רק בכדי "שישתוק" ויתן לשלטון להגשים את מעשיו ההרסניים וכי על זה הוא נבחר?

הדמוקרטיה איבדה את דרכה. ההתעוררות החלה בעם החי בשטח. האדמה מתחילה לרעוד אך יקח עוד זמן רב עד שהדבר יורגש למעלה, בשלטון השיכור מדרכו והזוכה להגנה תקשורתית ומשפטית כל עוד מגשים הוא את חלומו ודרכו של השמאל הקיצוני ושל אויבינו המחכים לראות אותנו שוב כבעבר מובלים על ספינות ומפוזרים לכל עבר.

העת לקום ולהגשים את הדמוקרטיה שהתבקשה ע"פ תוצאות הבחירות. 

שמאי אמיר


בשם האמונה, צדקת הדרך והציונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב