דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ לחודש יולי 2010. מאת: חוה מזר 

מאת    [ 30/06/2010 ]

מילים במאמר: 1278   [ נצפה 4722 פעמים ]

 

הורוסקופ חודשי.

מאת חוה מזר. טלפון 5731540 03

כל הזכויות שמורות ©

 

תחזית לחודש  י ו ל י  2010

 טלה

המאורע המשמעותי מתרחש החודש ב- 11 ביולי וקשור לליקוי חמה מלא שעלול להכניס מתח, להוסיף ספיחים של תשישות ולהעיד על קונפליקט מחוץ או מבית. אתם נמצאים באיזושהי פרשת דרכים ומשדרים חוסר סבלנות, ובעיקר התנגדות לכל מסגרת, הגבלה או שיגרה. לכן יש להימנע מקיצוניות במצבי הרוח והרגשות ולרסן את הפוטנציאל לגוזמה. הליקוי השני בתוך שבועיים מבהיר היטב שאתם נמצאים באיזושהי פרשת דרכים, לכן זהו זמן של עיכול תהליך והתבוננות של עומק בחייכם ממקום בוחן וללא פשרות, כמו גם השלמה עם העבר וההווה, לקראת תהליך של ישן-חדש. יש הזדמנות להיערך בהתאם, לתקן דברים תלויים ועומדים ולטפל במה שמפריע. הצרה היא שהדבר דורש סבלנות שאין לכם כרגע.  

שור

אתם פעילים ותקשורתיים ומרבים בנסיעות. זוהי תקופה יצרנית, ולפוריים שביניכם יהיה הליקוי חמה - בתוספת בונוס של ונוס ומארס במזל בתולה - חיובי מבחינה תקשורתית, חברתית ויצירתית, כמו גם לראיונות עבודה ולימודים. יש לכם הזדמנות עכשיו לקחת על עצמכם פרויקט יצירתי איכותי, מה שעוזר לאנשים פעילים, יוזמים ואמיצים, במיוחד אלה שיש להם כיוון חיובי ועם אתגר משמעותי. המישור העסקי מאפשר תכנון לטווח הרחוק ומתחבר בנוסף לעסקים חובקי עולם. כל מה שקשור לנסיעות ולימודים יכול לפתוח בפניכם צוהר לעולם חדש. ייתכנו מפגשים בעלי השפעה גורלית על חיינו. תקווה חדשות ומרגשות לגבי זוגיות חדשה או קיימת ימלאו אתכם בהרגשה טובה. 

תאומים

עניינים פיננסיים יעסיקו אתכם החודש, על הפרק עולה  מיזם חשוב שצריכים לדעת להתוות את הדרך אליו. מהלך זה מביא להתקדמות או לאיזשהו שינוי בחיים. מצד שני, התקופה הנוכחית מסמלת מהפכים המלווים במאבקי כוח עיקשים הקשורים לכספים שמגיעים או נדרשים מכם, לכן מומלץ ככל שניתן להפחית בפעילות מנטלית שוחקת, כמו גם הימנעות ממריבות קטנוניות שלא מובילות לשום מקום. הצד השני של המתרס מרמז כי מפגשים עם אנשים ותחומים מרתקים יפתחו לפניכם דרך, שהניצנים לכך החלו לקבל ממשות וצורה כבר בחודש שעבר. יהיה עליכם ליזום, להתעניין, להציע את עצמכם לתפקיד או לפעול לקראת יוזמה בפרויקט שקוסם לכם.  

סרטן

ליקוי חמה מלא מתרחש החודש במזלכם, ועליו תהיה עליכם השפעה דומיננטית, שכן הירח הוא השולט על מזלכם, לכן כל ליקוי לבנה שמתרחש משפיע עליכם ישירות. נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עשויים לעלות ולהוות נקודת מבחן ליחסים שבהם אתם מעורבים. הליקוי מלמד או יוצר תחושה של צורך מהותי לקבל החלטות גורליות שלהן תלווה כנראה השלכה או תפנית דרמטית. השינויים העוברים עליכם הם פנימיים וחיצוניים ואתם חשים זאת היטב בתחומים מרכזיים בחייכם. התמודדתם באחרונה עם לחצים, ועכשיו הגיע הזמן לשוב למסלול שיתאים יותר לרצונכם ולצרכים שלכם. מודעות: סוגיות תלויות ועומדות עלולות להוות מכשול שעליו תצטרכו להתגבר.  

אריה

לחודש המקדים את יום הולדתכם כדאי שתביאו את עצמכם למצב רגוע יותר, במיוחד לקראת ימים 10-12 ביולי. אתם נתונים במצב רגיש וצריכים להנמיך ציפיות. לקראת ה- 22 ביולי תעזוב השמש את המיקום שבו היא נמצאת כיום, והמעבר יביא עימו הקלה והרגשה פחות מכבידה לבני אריה. ירח מלא במזלכם, בימים 27-27 ביולי, פותח שבועות של מימוש פוטנציאל, יוזמות חדשות ומסעות כיבוש למיניהם, וכך בעצם לייצג אנרגיה של הגשמת מאוויים כמוסים וטהורים. הצורך שלכם בעצמאות ובחופש פעולה יבלוט. מכאן ואילך ולתוך חודש אוגוסט יהיו לכם ימים של יצירתיות והשראה, שיעניקו אנרגיה יפה של עשייה ומימוש. היו סובלניים. 

בתולה

הכוכבים ונוס-מארס במזלכם נותנים דגש על עסקים ורגשות, ומשיבים לכם את התנופה להתעסק בדברים שנתקעו. הכריזמה שלכם מואצת והיכולת לחשוב בגדול תבלוט וכדאי שהדבר יבוא לידי ביטוי. מומלץ לאסוף את האנרגיה הדומיננטית הזאת ולהשקיע אותה בדרייב חזק, ממוקד ותכליתי. מי שמצליח להתגבר על מתחים טעונים נלווים, ישיג תוצאות הישגיות, שכן התקופה מסייעת לשאפתנים שביניכם ולאנשי עסקים בכלל זה לממש את עצמם ואת שאיפותיהם. מודעות: יש לזכור כי זהו חודש חשוב של יוזמה ותעוזה לבצע דברים שאנשים בדרך כלל חוששים מהם, אבל צריך גם אומץ לב, כוח ונכונות להזיז ולעשות.  

מאזניים

אתם בדריכות מקצועית או עסקית שתפגיש אתכם עם סביבה ביקורתית. ליקוי חמה החודש מאלץ התמודדות עם גורמים או מצבים בולמים/מפריעים. המישור הרגשי שלכם פגיע במיוחד. אתם לא בדיוק רגועים ונוטים לשדר את ההרגשה הזו לאנשים המקיפים אתכם. יכול להיות שאתם נדרשים לעבוד קשה, אך כאשר נלווים לכך מתחים והאנרגיות טעונות, אין פשוט חשק להתמיד, וזה די מדכא. הליקוי עלול להוות קטליזטור למצבים קיצוניים, דבר שעלול לגרור ולהקצין קונפליקט מתיש. כדאי לנסות להבחין בין נושאים שלגביהם חשוב להתעקש לבין אלו שחשובים פחות כדי לא לגרור אסקלציה. כדאי להפנים כי הכל ייראה אחרת לקראת החודש הבא. 

עקרב

התקופה מביאה עימה משב של פעילות בונה והישגית. הפן העסקי מבטיח מאוד וחובק עולם, נקודת מבט שונה אך החלטית תחשוף דברים שאולי קודם התקשיתם לראותם. מומלץ למנף את המישור התקשורתי, כמו גם ליצור קשרים והתכתבויות באמצעות האינטרנט. ענייני חו"ל יודגשו ללא הכר. הכוכבים ונוס-מארס בבית החברתי שלכם מרמזים כי האגו והצד הייצוגי של החיים ממלאים תפקיד חשוב ומרכזי בכל פעילות. ונוס ומארס בבית החברתי צובע אתכם בזוהר ובקסם שמושך אליכם מבטים. הדבר משפיע לטובה על היחסים בכלל ועל חיי הסקס בפרט. תיתכן היכרות משמעותית שתהווה אבן בוחן למה שיקרה בעתיד. עקב אכילס: יש לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך רוגז ותסכול. השורה התחתונה - שימרו על פרופורציות.  

קשת

אתם בעיצומו של חודש מכביד שעלול להגיע לשיאו לקראת 10-12 ביולי. אתם אוהבים להרגיש חופשיים, לבחור בעצמכם מה לעשות ומתי, אולם, דווקא עכשיו, בני מזל קשת נאלצים להיכנס לפרנויות ולאפרוריות היומיומית שנוגדת את מהותכם וטבעכם. תנו לימים אלה לעבור מבלי להסתבך, שכן ניגוד אינטרסים עם אחד האנשים סביבכם עלול להגיע לידי משבר. רגשות שהצטברו והתבשלו והכפייתיות המתישה גורמות לכם לשפוט את האחרים בפנאטיות מבלי להביט במצב גם דרך נקודת מבטם. החשש וההתנגדות נובעים מהפחד להיות נשלטים על-ידי מישהו אחר, והניסיון למנוע זאת מתבטא בצורה מוגזמת וחסרת פרופורציות לנעשה. דברים יתחילו לקבל תנופה מבורכת ברגע שתתחיל תקופת מזל אריה. 

גדי

לפניכם חודש משמעותי לעתידכם, גישה ממוקדת תשפיע לטובה על מה שיקרה בו, אך  אנרגיה מפריעה ותובענית עלולים לגרור סטגנציה בקשרים שאין בהם פתיחות וגמישות. ייתכן שתרגישו מאוימים, וזה יכביד על תפקודכם ועלול להקצין רגשות ותחושות, שיגיעו לשיאן לקראת ליקוי חמה בבית הזוגיות והשותפויות שלכם בימים 10-12 ביולי, אלה עלולים לעמוד במבחן. תרגישו שעליכם למצוא את האיזון הנכון כדי להתנהל בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך גאוות ההיבריס, שלא יועיל ולא יוביל לשום מקום. שינוי אווירה ייטיב איתכם, גישה פוזיטיבית וצעדים זהירים ומחושבים היטב יובילו אתכם לאט אך בטוח למקום האליטיסטי שרבים מכם שואפים להגיע אליו.  

דלי

ליקוי חמה החודש יעצים תשישות ותופעות בריאות עם נטייה להסתגרות. התקופה מלמדת על קוצר רוח שיהיה מלווה במתח ובהפרעות שיעמידו אתכם בפני קונפליקט מתיש, מצב שעלול לגרור מצב לא נוח. לכן צריך להיזהר לא לעשות שטויות בגלל גחמות ולא לקלקל יחסים. שותפויות וענייני עבודה ובריאות המצויים בתקופת מבחן וקשיים יחושו בהגבלה, קושי זה נועד לומר שמה שהיה עד כה מיצה את עצמו, ויש לשנות את הדרך. במילים אחרות מתנו עד כמה שאפשר את ציפיותיכם, שימרו על איזון והימנעו מסיכונים. יש בכם צורך לצאת מסטגנציה חונקת ולהכניס קצת יותר פלפל לחיים. כל אלה יקבלו תפנית לקראת השליש הראשון של החודש, וגם לתוך חודש אוגוסט. 

דגים

ליקוי חמה החודש מעמיק את עולמכם החווייתי והפנימי, ומהווה למעשה פתח אל תוך תת ההכרה שלכם. קשר שיצרתם עם מישהו בארץ או בחו"ל עשוי להיות המפתח לאפשרויות חדשות. צירוף הכוכבים מסייע, מפרגן ומבליט את כל מי שרוצה להיות אהוד ולהתבלט, מגמה שתעניק לכם את הדלק הדרוש כדי לאפשר פתיחה בדרך חדשה, בונה ונמרצת. נוכחות באירועים תמשוך אליכם את מירב הכריזמה. כוכב ונוס במזל הנגדי שלכם, יביא עימו יצירתיות מודגשת ומסעות כיבוש למיניהם, אבל מארס ממול גם עלול לגרור הקצנה, מתח וקונפליקט, ואלה המעדיפים לראות את ביטחונם האישי במצבים קבועים מראש, עלולים להימצא בזיגזג הפכפך. כדי להקטין את הפגיעות והנזקים יש לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת.

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס. http://www.toses.co.il/horoscope.asp>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב