דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תמורות בעיצוב כרטיסי ביקור 

מאת    [ 29/06/2010 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2499 פעמים ]

רבים נוהגים להתייחס לכרטיסי ביקור כאמצעי למסירת פרטי התקשרות בין בעלי תפקידים. אם אדם יוצא לכנס בו הוא יודע שהוא עשוי להכיר אנשים איתם ירצה לשמור על קשר, כרטיסי ביקור מהוים מדיה נוחה ופשוטה להחלפת פרטי התקשרות. הם חוסכים את הצורך בכתיבת הפרטים ע"ג נייר באופן ידני או את תהליך יצירת איש קשר חדש במכשיר הסלולרי. כל זאת נכון לגבי בעלי תפקידים, בין אם הם עצמאיים או שכירים בחברות.

 כיום המצב השתנה מעט. ישנם עסקים רבים בתחומים שונים, אשר נוהגים ליצור כרטיס ביקור לעסק שלהם. במקום שכרטיס הביקור יכיל פרטי התקשרות לבעל תפקיד ספציפי בחברה, כרטיסי הביקור לחברות מציגים פרטי התקשרות כלליים יותר לחברה כולה. כחלק מעיצוב הכרטיס ניתן לכלול את שם החברה בצירוף שורת תאור לחברה, אשר עוזרת לקהל היעד להבין יותר במדויק במה החברה עוסקת. בנוסף, ניתן לכלול פרטי התקשרות למחלקות השונות בחברה כגון: שיווק, מכירות, מחסן, שירות לקוחות ועוד. אך בנוסף על כרטיסי ביקור לחברות, בשנים האחרונות החלו לצוץ גם כרטיסי ביקור מיוחדים עבור אנשים פרטיים.

 התרחבותן של הרשתות החברתיות כגון Facebook ו-Twitter מעידה על רצונם של אנשים לשמור על קשר עם חברים או קולגות בצורה נוחה דרך אותן רשתות חברתיות. את השינוי שהרשתות החברתיות הובילו בעיצוב כרטיסי הביקור, ניתן לחלק לשניים: מצד אחד יותר ויותר אנשים פרטיים צורכים כרטיסים לשימוש עצמי ומצד שני, הפרטים המופיעים בכרטיס שונו מיסודם. אנשים נוהגים כיום לכלול בכרטיס הביקור האישי שלהם את פרטי חשבון ה-Facebook  שלהם בנוסף על חשבון ה-Twitter, כתובת אתר האינטרנט או הבלוג שלהם וכמובן הפרטים הרגילים כגון מספר טלפון, פקס ואימייל. למעשה אנשים מתייחסים לכרטיס הביקור ככרטיס כניסה, אותו הם מעניקים למי שהם בוחרים, לעולם הוירטואלי בו הם פעילים כגון הרשתות החברתיות.

 עיצוב כרטיס הביקור, לפיכך, הפך לשיטת פרסום ושיווק מן המניין. בעלי תפקידים וחברות עושים שימוש בכרטיס הביקור לקידום קשרי הלקוחות שלהם, כאשר אנשים פרטיים עושים בכרטיס שימוש לצורך הרחבת מעגל החברים שלהם ברשתות החברתיות. כעת ניתן לחשוב על כרטיס הביקור כאמצעי המחבר בין בעלי תפקידים, חברות ובין מדיות שונות. הוא עוזר לאנשים ליצור קשר בצורות שונות מאשר היה נהוג עד כה. מכיוון שהעולם בו אנו חיים אינו מפסיק לתפתח, מובן כי תמורות אלו מהוות רק דוגמא למה שהעתיד עשוי להכיל.

מייסד אתר אינק רדי פרינט - דפוס אינטרנטי וסטודיו למיתוג ועיצוב. אתר אינק רדי פרינט הינו אתר מתקדם העושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת עיצוב והזמנת מוצרי דפוס ישירות דרך האתר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב