דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לשפר את אחוז המכירות באתר האינטנרט שלך? 

מאת    [ 16/03/2007 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 3646 פעמים ]

תכנון אתר אינטרנט במבנה הפוך למקובל, מה היתרונות?(ארכיטקטורת יחס המרה של גולשים ללקוחות באתר אינטרנט)

נכתב ע" גיא לוי. מקור המאמר: www.webmarketingresources.net

בדרך כלל עיצוב אתר אינטרנט מתחיל בדף בית, המשפיע על המראה וההרגשה של הגולשים באתר. כשמעצב אתר האינטרנט מחכה לתוכן, האתר אינטרנט נבנה ע"י נוסחאות קבועות בלי התחשבות במטרת האתר למכור מוצר שירות .אבני דרך בפרויקט בניית אתר אינטרנט מפוספסות בין הנעלמים הבלתי צפויים של התהליך היצירתי ובין המאבק לקבל תוכן לאתר אינטרנט - תוכן שמכוון למכור.

התהליך היצירתי הוא תמיד בלתי צפוי בין אם אתה כותב קוד או מעצב אתר. למרות הכול אני מאמין שרוב העיכובים בסיום פרויקט אתר אינטרנט הם תכנים חסרים, שזה בדר"כ הנקודה החלשה ביותר של בונה אתר האינטנרט (הערת מתרגם: לפעמים לוקח שבועות עד שלקוח מעביר תוכן. למה הדבר דומה? ללקוח שמזמין ספר מהוצאת ספרים והוצאת הספרים מספקת לו 500 עותקים ריקים של הספר. האם זו הייתה כוונת הלקוח?).

ע"י בניית תכנים נכונה וארכיטקטורה, אנחנו מורידים מבונה האתר את הצורך לפתח תוכן משמעותי ומאיצים את תהליך העיצוב. במצב רגיל הלקוח מחמיר את המצב ואומר: "סיים את האתר ותקן אחר כך!" לעיתים נדירות התהליך החשוב של ביצוע בדיקות אתר וליטוש האתר מסתיימים מכוון שכל המעורבים פחות נלהבים לגבי האתר ובמקום חיוכים, ישנם לפעמים אצבע מאשימה.

חשוב מזה, דף ההמרה (הערת מתרגם: דף ההמרה הוא הדף שבו אנו ממירים תנועה באתר למטרה שהיא מכירות, טופס הרשמה לרשימת דיוור וכו',) מקבל תשומת לב מינימאלית. נוצר מצב של מכירות מועטות ושיעור עזיבת גולשים את האתר גבוה. בנקודה זו הלקוחות הנבונים מערבים משווק אתרי אינטרנט המתמחה בשיפור יחס המרה באתר. בדרך כלל מה שישמע מהלקוח הוא:"האתר מקבל תנועה אבל אין כמעט מכירות".

אנחנו פיתחנו וממליצים על גישה הפוכה לחלוטין לגישת עיצוב האתר. אנחנו קורים לזה ארכיטקטורת נקודת המרה. המודל הזה מבוסס על מבחני שימושיות ושיפור יחס המרה ושם דגש רב על על עיצוב מובנה על מכירות ויחס המרה, לא הבדל אם אתה מוכר מוצר או שירות. הגישה הזאת עוזרת לאתרים לעלות לאוויר מהיר יותר ולהגיע ליחס המרה גבוה ישר מההתחלה. התהליך מתחיל למטה, ולא בדף הבית. אנחנו מתקדמים תחילה במטרות העסק / האתר! אחרי הכול, מה עוד חשוב?, האתר שלך יזכה לעיתים נדירות בפרסים של יופי, אבל כל האתרים נמדדים ע"י ההצלחה שלהם. אנחנו סומכים על מעצב טוב שיספק לנו אתר מושך אבל הניסיון שלנו מראה כי יותר מדי החלטות נשארות לשיקול דעת המעצב. יותר מזה אנו מוצאים כי המעצב מעדיף להתמקד בעיצוב. רדיפה אחרי לקוחות כדי שהלקוחות יספקו תוכן לאתר היא אחת המשימות הפחות אהודות על ידי המעצב. שאל כל מעצב כמה זמן לקוח לו לבנות אתר של 20 עמודים כשמבנה האתר, דפי האתר כולל טקסטים מונחים לפניו. כאשר המעצב אחרי על איסוף חיבור התכנים של האתר, בדרך כלל משך הזמן של בניית האתר ייקח הרבה יותר זמן אבל יותר חשוב העובדה כי לעיתים נדירות מעצבים הם גם מומחים ביחס המרה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב