דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג באמצעות תוכן 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2102 פעמים ]

מיתוג באמצעות תוכן מתאים לכל עסק או בעל מקצוע המעונין למצב עצמו כמומחה בתחומו, לייצור תקשורת טובה יותר עם לקוחותיו ולהיות נגיש יותר ללקוחות פוטנציאליים. להבדיל מהפרסום הישן המתבסס על העברת מסרים פשוטים (ויקרים…) באמצעות תקשורת המונים, כאן מתבצע המיתוג באמצעות אספקת תכנים אטרקטיביים (בידור, העשרה, הדרכה ועוד) ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים בפלטפורמות שונות הממוקדות בקהל הכי רלוונטי לך.

 

מטרה 1: מיתוג עסק / בעל מקצוע כמוביל בתחומו.

אספקת תכנים אטרקטיביים כמו: בידור, העשרה, הדרכה ועוד מעבירה ללקוח שלך (הקיים והפוטנציאלי) את המסר שהעסק שלך (או אתה עצמך) הוא המומחה בתחום וכפועל יוצא נתפש כמוביל בתחום. די להסתכל בדוגמאות כמו אנשי מקצוע מתחומי הפסיכולוגיה, הרפואה,ה ספורט ורבים אחרים אשר נמצאים במדיה כפרשנים, כיועצים, כמנחי תכניות ריאלטי או תכניות רדיו. אנשי מקצוע אלו נחשבים כמומחים וכמובילים בתחומם ללא כל קשר ליכולתם ולמעמדם המקצועי בענף בו הם פועלים.

עצם העובדה שהם מפרשים, מייעצים, מחוות דעה וכדומה ממצבת אותם בעיני הקהל כמומחים, "כנחשבים", כאלה שאפשר לסמוך עליהם…

מטרה 2: תקשורת טובה יותר עם לקוחות.

אספקה של תכנים רלוונטיים ללקוחות משדרת ללקוח שמישהו משקיע בו, מישהו משתף אותו בעולם התוכן שלו, מישהו חושב עליו. המסר שעובר ללקוח בעצם השימוש בתוכן (להבדיל מסיסמאות בפרסום המסורתי)  הוא שאתה כעסק או כאיש מקצוע, לא מנסה למכור לו ולזכות בכספו אלא משקיע בו ומנהל איתו מערכת יחסית עמוקה יותר ולאורך זמן. ערוצי התוכן השונים מאפשרים לנהל תקשורת דו-כיוונית עם הלקוח ובכך למתג עצמך כמי שקשוב ללקוחותיו.

מטרה 3: נגישות ללקוחות פוטנציאלים.

היבט שיווקי חשוב נוסף לו תורמים עולמות תוכן היא קידום האתר של במנועי חיפוש (Search Engine Optimization) כדוגמת גוגל. על מנת להיות בין התוצאות הראשונות שמציג מנוע החיפוש קיימת חשיבות רבה לתוכן. על התוכן להתחלף לעיתים מזומנות, להיות רלוונטי ובעל אופי לא "ספמרי" (גוגל לא אוהב שמנסים לתכמן אותו). בניגוד לחברות קידום אשר כל עניינם הוא "לעבוד" על מנוע החיפוש (ועל המחפשים!) כדאי "להביא תנועה לאתר", הרי שבעולמות תוכן, הכוונה היא שהמחפש לא ירגיש מרומה וכאשר יגיע לאתר יקבל תוכן אמיתי ומקצועי (שים לב, מאמרים רדודים, הכוללים הרבה מילות מפתח אך מעט ערך לגולש עלולות לפגוע במוניטין המקצועי שלך!).

 
רועי פרידלר (MBA) מייסד ובעלי 'עולמות תוכן'- חברה למיתוג חברות ובעלי מקצועות חופשיים באמצעות תוכן.  רועי פרידלר הוא בעל ניסיון של למעלה מעשר שנים כקופירייטר  שכיר ועצמאי, בלוגר פעיל ובעל טור קבוע ב-YNET.
ליצירת קשר התקשר 0528383256 או כתוב o.tochen@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב