דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתיחת בטן בשנות האלפיים 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2080 פעמים ]

בשנים האחרונות הפכה הרפואה האסתטית למצרך פופולארי מאוד, שרבים משתמשים בו לצרכים כאלה ואחרים, בין אם מדובר בתיקונים פיזיולוגיים ובין אם לצרכים נפשיים וחברתיים. ניתוח מתיחת בטן הוא אחד הניתוחים הנפוצים יותר, גם משום שניתוח מתיחת בטן הוא חלק מתרבות האסתטיקה שרבים מנסים לקחת בה חלק, בה הפטרות מעודפי משקל ועור עודף, וגם כי מתיחת בטן יכולה לתת את הדחיפה האסתטית למה שפעילות גופנית נותנת לנו. שנות האלפיים הביאו את התרבות האנושית לכדי מצב שבו אנו מרשים לעצמנו לתקן את הגוף שלנו, ולמזער את הנזקים שנגרמים לנו, בין אם בגלל בלות טבעית וגילאית, או בין אם בגלל אורח חיים לא בריא ומזיק.

 

לעשות מתיחת בטן לעור עודף

העור באזור הבטן שלנו נמתח ומשתחרר כל ימי חיינו, מסיבות כאלה ואחרות, ואנו לא תמיד יכולים להתמודד עם הסיטואציה הזו כמו שצריך, ומכיוון שניתוח מתיחת בטן יכול לסדר את הבעיה ולהתחיל עבורנו את תהליך השמירה על הבטן, אנו נוטים לקבל ניתוח מתיחת בטן כדבר לגיטימי ונכון. לא אחת אנו מבקשים להיפטר מעור עודף שנשאר שם באזור בגלל שנפח הבטן קטן והגוף לא יכול לכווץ את העור למצבו הבסיסי. האלסטיות של העור מוגבלת בשלב מסוים ואנו צריכים למצוא את הפתרונות הטובים ביותר לבעיה הזו. כמובן שפעילות גופנית תמיד עוזרת, גם לכיווץ הבטן וחיזוק שרירי הבטן, וגם שומרת על התוצאות שגורם ניתוח מתיחת בטן. ניתוח מתיחת בטן הוא לא עניין של מה בכך, אך הוא בהחלט מותן לנו את ההרגשה שיש לנו פיתרון שיכול לעזור לבעיה.

 

מתיחת בטן לאחר ההריון

אחד המצבים הנפוצים ביותר שמשתמשים בהליך של ניתוח מתיחת בטן הוא לאחר לידה. בזמן ההריון העור באזור הבטן נמתח ואמור לחזור לעצמו לאחר הלידה, ובחלק נכבד מן המקרים זה מצב נתון, אך ישנם מקרים שבהם העור אינו חוזר למצבו המקורי ויש לבצע הליך של מתיחת בטן כדי להחזיר את הבטן למקומה ולתצורתה המקורית. נשים מקבלות את עניין האמהות באהבה אין קץ ומבינות שגופן לא בהכרח יחזור להיות כשהיה לאחר הלידה הראשונה או לאחר מספר לידות, ואם הן רוצות לקבל את גופן המעיר שוב, הן צריכות לפנות לרופא פלסטי שימליץ על ניתוח מתיחת בטן כזה או אחר, בשביל לתת לבטן של היולדת את המראה המתאים. אך לפני הליך של מתיחת בטן יש להתייעץ עם הרופא ולראות האם יש צורך בכך. במרפאה של ד"ר יורם וולף אפשר להתייעץ עם הרופא לגבי כל מה שמטריד בעניין.

 

מתיחת בטן בשביל הבריאות

אנשים רבים מדי כיום הם אנשים עם עודף משקל. הרפואה נותנת את הפיתרון המתאים מבחינתה, ולאחר הליך כירורגי מתאים, הם מאבדים ממשקלם ונאלצים להתמודד עם עור עודף. ניתוח מתיחת בטן הוא חלק מן התהליך הבריאותי שעוברים האנשים הללו. מעבר לכך, מתיחת בטן היא גם עזרה נפשית למי שהביטחון העצמי שלו ירד בעקבות המראה שלו, וכמובן שניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח יחסית פשוט, במונחים רפואיים של היום.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב