דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדלת חזה כחלק מן התרבות 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1823 פעמים ]

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בעולם הרפואה האסתטית, וחשיבותו הולכת וגדלה מדי שנה, כאשר נשים רבות רוצות לעבור ניתוח הגדלת חזה בשביל להיות מקובלות יותר בחברה המודרנית. אנו חיים בתקופה שבה ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח לגיטימי מאוד, ואישה שעברה ניתוח הגדלת חזה נחשבת לאישה מושכת וחושנית, משום שהחזה שחלה גדול יותר, מוצק יותר, ללא כל קשר לגילה ולמעמדה. ניתוחי הגדלת חזה הם חלק בלתי נפרד מן התרבות המודרנית והעולם המערבי מחבק ומחזק את כל מי שעוברת את ההליך הרפואי. מודבר בתקופה שבה האסתטיקה הפיסית מאוד חשובה למיצוב האדם ולחיזוק מעמדו. אם בעבר שדיים היו עניין אישי מאוד, כיום החזה הנשי מוצג לראווה ומקבל על כך את התגובות החיובית ביותר.

 

ללכת לניתוח הגדלת חזה עם ידיעה

כאשר את רוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה את צריכה לדעת מהן ההשלכות לניתוח שכזה. אמנם מדובר בניתוח פלסטי למען שיפור האסתטיקה, אך עדיין זהו הליך כירורגי שיש לדעת כיצד עוברים אותו. בטרם ההליך את צריכה ללכת למפגש ייעוץ עם רופא מומחה לניתוחי הגדלת חזה, על מנת שהוא יוכל לבדוק אותך ולהמליץ לך מבחינה מקצועית את הניתוח הטוב ביותר עבורך. כמובן שלך יש את הידיעה הטובה ביותר למה אתה רוצה וצריכה ניתוח הגדלת חזה, אך רופא מומחה יכול לתת את ההצעות הטובות ביותר ולהעשיר אף יותר את מה שאת חושבת ומרגישה. הגדלת חזה זהו ניתוח לכל דבר, ואת צריכה להיות מודעת אליו ולדרך ההחלמה ממנו.

 

לבחור רופא שמבין הגדלת חזה מהי

מכיוון שאנו חיים בתקופה שבה ניתוחים פלסטיים בכלל וניתוחי הגדלת חזה בפרט הפכו להיות נפוצים מאוד, אנו צריכים לדעת כיצד בוחרים רופא מנתח. יש הרבה מאוד רופאים היום בשוק, ומרפאות רבות מציעות את שירותיהן האסתטיים, והנקודה הראשונה שיש לשים אליה לב היא ההמלצות. רופא מנוסה וטוב הוא רופא שכבר ביצע מספר רב של ניתוחי הגדלת חזה ובעל המלצות חמת וחיוביות רבות. ד"ר יורם וולף הוא רופא מנתח בעל שם בתחום, ובעל מטענים ערכיים מאוד שמובילים את דרכו המקצועית לאורך השנים. ניתוחי הגדלת חזה הם נפוצים וזמינים, ואם אישה מבקשת לעצמה ניתוח הגדלת חזה, היא צריכה לדעת היכן לעבור אותו.

 

הגדלת חזה וההתמודדות הפיזית

לפני שאת עוברת ניתוח הגדלת חזה אתה צריכה להבין ולהכיר את הליכי ההכנה לניתוח, ומה אומרת התקופה שלאחר הניתוח עצמו. יש תקופת החלמה בת מספר שבועות שבמהלכן השדיים הנפוחים מן הניתוח מקבלים את גודלם הסופי, אך הרגישות יכולה להיות גם מספר חודשים, ולכן חשוב מאוד לדעת ולהכיר את כל לוח הזמנים המוכר והברור של החלמה מניתוח הגדלת חזה. צריך לדעת מתי עדיף לך לעבור את הניתוח בשביל לחשב את זמן ההחלמה הנכון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב