דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות למונדיאל 

מאת    [ 27/06/2010 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 1683 פעמים ]

 

מידי 4 שנים מחכים אוהדי הכדורגל והספורט בעולם לאירוע הספורטיבי הגדול והמתוקשר ביותר. בחודש יוני, גבירותיי ורבותיי, הוא מגיע- המונדיאל. כאן נרחיב על טיסות למונדיאל, עלויות, כדאיות ועצות נוספות. לאלה מאתנו ברי המזל שיש את האפשרות והכלים, מוצעים עשרות סוגים של טיסות וחבילות של טיסות למונדיאל בדרום אפריקה, שם הוא יערך .

דרום אפריקה משתרעת על פני שטח של מילון מאתיים אלף קמ"ר, בעלת אזורי אקלים מגוונים ונחשבת לאחת מהמדינות היפות בעולם. נהוג לחשוב שמדובר במדינה מסוכנת מבחינה ביטחונית, אך במידה ופועלים לפי הוראות פשוטות, אין סיבה לדאגה. כאמור, מעבר לחוויית הכדורגל העצומה שעוברים אלה הרוכשים טיסות למונדיאל, ביקור בדרום אפריקה יהיה חוויה בעלת ערך מוסף אדיר לכלל האוהדים, אשר יוכלו לשלב תיירות נפלאה והנאה מכדורגל בו- זמנית. מדובר במדינה המערבית ביותר ביבשת אפריקה, אולם יופייה מתבטא בכך שהיא לא נותנת למערביות לטשטש את הסממנים האפריקאים שלה. מדובר במדינה בעלת נופים מופלאים, תרבות עשירה ואתרים רבים ומדהימים ביופיים. טיסות למונדיאל מאופיינות כטיסות בעלות שהות קצרה, בין 4 ל-8 ימים, כאשר המחיר לתייר בכל הקשור לשוק המקומי יהיו גבוהים יחסית לתקופות אחרות, זאת עקב הביקוש הגבוה והיקף התיירות שבאופן טבעי יעלה.

כשמדברים על טיסות למונדיאל בדרום אפריקה לא מדובר על חבילות זולות. היעד הוא יחסית מרוחק ובתקופת המונדיאל, עקב הביקוש העולה, המחירים צפויים לעלות עוד יותר. חבילה קלאסית שמוצעת מכילה טיסת הלוך חזור לחמישה לילות, כניסה לארבעה חמישה משחקים, אירוח במלון של שלושה כוכבים כולל ארוחת בוקר במחיר שמתחיל מ-4200$ לאדם. טיסות למונדיאל הן אטרקציה, על כן המחיר בהתאם. מזג האוויר בדרום אפריקה הוא הפוך מישראל, משמע תקופת המונדיאל תהיה חורפית, אמנם זוהי התקופה הנוחה בדרום אפריקה, מכיוון שהחורף שם הוא יחסית חם ללא כמויות רבות של גשם, והקיץ לעומת זאת חם מאוד.

למבררים לגבי טיסות למונדיאל, יש לקחת בחשבון שכדאי להגיע כיומיים לפני המשחק הראשון, וכמו כן יש להזמין חדרים מראש. אין לבנות על השכרת חדרים ביום ההגעה עקב העומס והלחץ הצפויים בערים המארחות את המונדיאל. טיסות למונדיאל הן ללא ספק חלום של רבים מאיתנו, וללא ספק חלום שעבורו כדאי לשבור קופת חיסכון, בטח כאשר מדובר בשילוב כה מדהים בין כדורגל וחווית תרבות נדירה.

 

פליינט - פורטל התעופה של ישראל. המראות ונחיתות, טיסות לחו"ל, שירותים לנוסע ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב