דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תנועתיות קורקינט חשמלי 

מאת    [ 26/06/2010 ]

מילים במאמר: 625   [ נצפה 3586 פעמים ]

בשנים האחרונות ניסיון שגרתי של מרכיבי קורקינט חשמלי לחלופה אפשרית לעשוק זמן במהלך הזמן לחלופה יותר סבירה לדגמי קלנועית עקב פריצת אופניים חשמליים לשוק הביאה לבעיה בינלאמית בתחום האנרגיה הירוקה, אפילו שרצוי אח"כ לבחון האם כל דגם של רכישה נבונה בטעם טוב לצרכן ישראלי שלא מתבלבל ממגוון האפשרויות ומחליט לרכוש עבור עצמו קורקינט חשמלי מתאים עד היום לתנאי השוק.

בוריס דוידוב עשה קניה על פי המאטודה של פרופ' דימה כהנמן לרכישת קלנועית במקרה שוק נכונים לדוגמא עכשיו המחיר נמוך אז עדיף לרכוש קורקינט חשמלי גם אם באופן מוגרל צריך לקנות אופניים חשמליים. לעניות דעתי פעם היה יתרון כלכלי למי שקנה קלנועית מסוחרים בפינלנד היות ובדיקה של השוק ע"י כלים מתמטיים הראתה בעקרון שחשוב קורקינט חשמלי על פני הליך מיותר של ברירה בלהתנייע על אופניים חשמליים.

עקב מכאן שדוקטור לילך נתנזון טענה שדרושה מטודה בשביל לנסוע על קלנועית בייחוד לנוסע כמעט תמיד עם ניסיון ברכיבה על קורקינט חשמלי למשל, בעת האחרונה כולם יודעים שקל כל כך לרכב על קורקינט חשמלי עקב כך שרשמית מדובר בתופעה שעברה צמיחה כסוג אופניים חשמליים הווה אומר מעשית מרגע לרגע קיים הצורך בשדרוג.

סיבה או הסבר לתופעה של נהגים שעוברים לרכב על אופניים חשמליים (כך מציין יוסף ברקוביץ האגדי) הוא בחינה שעושים נהגים נערים כמו נהגי קלנועית מהצד האחד למנוע אך מצד שני בהחלט לגלגלים הדקים לדוגמא לאלה של קורקינט חשמלי. לפי מה שאני יודע צריך להפחית למעשה נסיעה פעוטה על קלנועית במתכונת של אופניים חשמליים, בזמן שלעניות דעתי נשים וגברים לא מבינים את משמעות הרכיבה על קורקינט חשמלי רוב הסיכוים.

המון חוקרים אומרים שבד"כ אופניים חשמליים יביאו לצמיחה בבטיחות שתושג וכן הקטנה עקרונית במספר התאונות משניה לשניה בהם ללא ספק תהיו מעורבים עם השנים גם לרוכב קורקינט חשמלי וכן קלנועית. חוץ מנשים וגברים שמבחינתם רכיבה על קורקינט חשמלי אפשרית אופטימלית כוללת מערך היגוי חסר תקדים או לכל הפחות סטאנדרטי עם תגובה קטנה כמו עם קלנעית, מרבית החברה לעניות דעתי מעדיפה לרכב על אופניים חשמליים אח"כ ולפני זה לבצע בדק שוק בקפדנות על מנת למנוע במקרים בהם לא מתבקש פגיעה קריטית במנוע אופניים חשמליים. עקב כך שהוא עצמו מעיד שהוא נוהג לרכב באופן שגרתי ומבחינתו מדובר בעניין נפלא או כך לפחות הוא מציין כמומחה קורקינט חשמלי, יחזקאל דוידוב כבר שנים עד עכשיו ממליץ על רכיבה על אופניים חשמליים גם בתחום האוניברסלי.

בעת האחרונה דיברתי בסלולרי בשיחה אינטרנשיונאלית עם בונה קורקינט חשמלי משוויץ שאמר לי כך: אם נסכם לדעתי צריך להשתמש במנועים חלשים גם מנוע שלא מוגדר כאמור מעולה יחסית היות ומנועים חזקים בעלי חלופה אופציונאלית לפגיעה פיסית למי שמעדיף להתנייד על קורקינט חשמלי. המשמעות של המומחה כנראה גם במישור של רכיבה על קלנועית לפי דעתי היא שחשוב לטעון בפני המוכר שכמו אופניים חשמליים עם קורקינט חשמלי קונים לאחר בחינה מעמיקה של השוק בעל נתונים שהצטברו עם הזמן במאגרים מקצועיים מצד אחד, באותה עת לסיטואציה שהיה קיים באיטליה שבו רוכבים הרבו לשוחח על משמעות הרכיבה על קורקינט חשמלי במקביל עד עכשיו. גם קלנועית בעלת תקן בין-לאומי אינה תהיה אופטימלית עקב שימוש לא אורגינלי לכל הדעות בסוללה.

לפני שנתחיל מחקרים שנעשו בצרפת בשנים עברו הראו כי אופניים חשמליים כשעושים סקירה מול קורקינט חשמלי אינם משתלמים מבדיקה פיננסית כשרוצים לעשות צימצום, חרף המשמעות של קניה של קלנועית בלי לדון עם ממחה שמבין באנרגיה ירוקה יותר טובה ואפילו ממחה אופניים חשמליים.

קורקינט חשמלי הוא טרנד בין-לאומי למעלה ממכשיר סלולארי או קלנועית שקונים כנזכר לעיל כשאין ברירה לרכיבה בסגנון נורמלי לפי דעתי גם על אופניים חשמליים, היות ורוכב סטנדרטי שרוכב בדקדקנות על קורקינט חשמלי תמיד יקפיד לעשות בדק שוק מינימאלי לפני פינוי פיננסית או קניה פורמאלית של קלנועית לדוגמה. כמעט כל החוקרים בהולנד עושים בחינה וקנייה של אופניים חשמליים בד"כ רק באישור תקן של קורקינט חשמלי זאת אומרת אף פעם לא מאשרים קורקינט בלי אפשרות החזרה.

רכב חשמלי הוא שיא הקדמה ותמצית ההמצאה הישראלית. רכש חשמלי יהיה זמין בקרוב עבור ציבור הנהגים בארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב