דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פליירים, הדפסת פליירים, עיצוב פליירים - איך, כמה ולמה? 

מאת    [ 25/06/2010 ]

מילים במאמר: 682   [ נצפה 2995 פעמים ]

פרסום בפליירים - זה עובד?

רבים תוהים לגבי יעילות הפרסום בפליירים. מבחן המציאות מוכיח כי על אף שאנשים רבים זורקים את הפליירים ברגע שמקבלים אותם, אחרים כן יעיפו מבט ואם יראו הצעה אשר רלוונטית אליהם אז ימשיכו לקרוא. יש לזכור כי מטרת הפרסום באמצעות פליירים היא להניע לפעולה מיידית, ניתן לעשות זאת ע"י קופוני מבצע או הנחה שתנתן בעת הצגת הפלייר / הקופון הגזור מתוכו. הציעו ללקוחותיכם הצעה אטרקטיבית אשר תגרום להם לשמור את הפלייר וליצור עמכם קשר במקרה הצורך. בנוסף, על הטקסטים לספק את סקרנות הקוראים ולשכנע אותם שאכן מדובר במוצר / שירות איכותי, מקצועי ואמין. מאפיין חשוב נוסף הוא עיצוב פליירים מקצועי שיבליט את העסק שלך מבין כולם. חשוב לזכור! מספר התגובות נמדד ביחס לכמות הפליירים המחולקים וליעילות החלוקה. ככל שיהיו לך יותר פליירים והחלוקה תהיה  מקצועית ובמקומות הנכונים - כך תגדל כמות הפניות. אחוזי היעילות הממוצעים של פליירים הם כ- 0.5%-2%, כלומר סטטיסטית עבור כל 1,000 פליירים שתחלקו תקבלו 5-20 פניות, ועבור 10,000 פליירים שתחלקו תקבלו 50-200 פניות. לכן המסקנה היא, פליירים אכן עובדים, רק אם מחלקים אותם. זכרו שסטטיסטיקות מחושבות לפי כמויות גדולות. ולכן הכמות המינימלית המומלצת להפצת פליירים היא 5,000 יחידות.

שלב ראשון - עיצוב פליירים

פליירים בעיצוב מקצועי יקנו לעסק שלך את החזות המקצועית הנכונה, שתשדר את המסר שהנך מעוניין להעביר בצורה מעניינת, מקצועית וייחודית, כזו שתפנה לקהל היעד שלך. עיצוב פליירים נועד בראש ובראשונה "לתפוס" את עיניהם של לקוחות פוטנציאליים ולעניין אותם בתוכן. בחירת הצבעים והאלמנטים צריכה להיות בהתאם ללוגו ולמיתוג הקיימים. חשוב שהעיצוב יצור המשך ויזואלי לצבעים המזוהים עם החברה, שיפנה לקהל היעד ויבהיר את מהות העסק, ושהתוכן והטקסטים יהיו ברורים וקריאים, בסגנון הפונה לקהל היעד.

לעיצוב פליירים יש השפעה גדולה על הרושם הראשוני של מקבל הפלייר, לגבי אופיה ומקצועיותה של החברה. בעיצוב פליירים יש פרמטרים רבים שיש להתייחס אליהם - מבחירת הצבעים והאלמנטים, שילוב תמונות, שילוב הלוגו, אופן הצגת המידע, גודל הגופן, רקע ועוד. בעיצוב פליירים מקצועי - כל אלו יסתכמו לקונספט עיצובי שידבר אל קהל היעד וישדר את מהות העסק. למשל כאשר פונים לקהל יעד מבוגר יש להשתמש בפונטים גדולים יחסית, לאנשי עסקים מומלץ ליצור עיצוב נקי ומקצועי המשדר רצינות, לקהל צעיר יש לפנות בעיצוב חדשני, מפתיע ומסקרן.

בניו ויז'יון מדיה סטודיו מקצועי לעיצוב גרפי. ברשותנו כלים מקדמת הטכנולוגיה הכוללים בין היתר מאגר עצום של פונטים, תמונות, אלמנטים ואפקטים. צוות הגרפיקאים שלנו יוצרים עיצוב גרפי בחשיבה חדשנית וממוקדת, בהתאמה אישית לאופי העסק, ולקהל היעד תוך הקפדה על המשכיות של המיתוג הקיים, הלוגו וצבעי החברה. ברשותנו הידע והניסיון ליצור עבורך עיצוב פליירים מושלם, שיעניקו לך רושם עסקי ויתרון בולט מעל המתחרים.

שלב שני - הדפסת פליירים

 פליירים מודפסים לרוב בהדפסת אופסט, אם כי לעיתים מדפיסים פליירים בכמויות קטנות גם בהדפסת דיגיטלית. לכמויות של אלף פליירים ומעלה מומלץ לבחור בהדפסת אופסט צבעונית ("פול פרוצס") אשר נחשבת להדפסה האיכותית והמדוייקת בעולם. מומלץ לא לוותר על הדפסה משני הצדדים, מכיוון שגם פלייר זרוק על הרצפה יכול לעניין עובר אורח ולגרום לו להרים אותו, אך אם הוא שוכב כאשר הצד הלבן פונה כלפי מעלה, אין סיכוי שהוא יקלט בעיני העוברים והשבים. 

מהי הדפסת פליירים באופסט? תהליך ההדפסה באופסט הינו מורכב ולעיתים אף דורש מספר ימים לביצוע. קודם כל יש לבדוק את הקבצים המיועדים להדפסה ולסגור אותם בצורה המתאימה לדפוס אופסט. לאחר מכן הקבצים מסודרים על גבי גיליון ממוחשב, אשר יודפס בהדפסת שמש ויעבור בקרת איכות. לאחר מכן קובץ הגיליון יופרד לארבעה צבעים (CMYK - תכלת, ורוד, צהוב ושחור, צבעים אלו מסוגלים להרכיב את כל הצבעים הדרושים להדפסה צבעונית), וכל צבע מוקרן ע"י מכונת הקרנה מיוחדת על גבי לוחות אלומיניום. לרוב יהיו 4 לוחות עבור כל צד, כלומר סה"כ נדרשים 8 לוחות להדפסת פליירים צבעוניים דו צדדים. הלוחות נבדקים בקפידה ומותקנים על גבי מכונת הדפוס. בעת ההדפסה, הלוחות המוקרנים נוגעים בצבע ומעבירים אותו לדף, כל אחד בתורו, עד שלבסוף מתקבלת התמונה הצבעונית. בזמן ההדפסה, הדפסים משגיחים על איכות ההדפסה ועל כיוון הצבעים, ובמקרה הצורך עוצרים את מכונת הדפוס לצורך כיוונים נוספים. לאחר מכן הגיליונות המודפסים נאספים ומועברים למכונת חיתוך ממוחשבת, בה יחתכו הגיליונות באופן מדוייק וחסכוני ויארזו לחבילות.

בניו ויזי'ון מדיה מדפיסים פליירים במכונת אופסט מקצועית ואיכותית ביותר מבית היידלברג הגרמנית, החברה המובילה בעולם בייצור מכונות דפוס אופסט. ההדפסה מתבצעת על גבי גיליונות שלמים (70*100 ס"מ) ונחשבת לחסכונית במיוחד.

לפרטים נוספים, מידע ומחירים כנסו לאתר ניו ויז'יון מדיה: פליירים http://www.nvm.co.il/Flayers.php 

נכתב ע"י אירה, ניו ויז'יון מדיה - דפוס, כרטיסי ביקור, עיצוב גרפי ופרסום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב