דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו כרטיס אשראי לסטודנט 

מאת    [ 24/06/2010 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 3889 פעמים ]

כרטיס אשראי מאפשר לרכוש מוצרים מבלי לשלם עליהם במזומן. בתמורה לשירות זה בעל הכרטיס משלם לחברת האשראי עמלה חודשית של 13-8 שקלים המכונה "דמי כרטיס". בנוסף לכך משלמים "עמלת חיוב נדחה" עבור פריסה לתשלומים, שיעור העמלה הוא 0.5-0.4 שקלים עבור כל תשלום. חברות האשראי מרוויחות גם מריבית על תשלומי קרדיט ועמלות אחרות.

מכיוון שסטודנט שונה  בהתנהלותו מאדם בוגר העובד במשרה מלאה- הוא אינו מרוויח שכר חודשי או משתכר שכר נמוך יחסית ובדרך כלל הוא לא מכלכל משפחה- חברות האשראי והבנקים מציעים כרטיסי אשראי המתאימים לדפוסי החיים של הסטודנט.

 

למידע נוסף על הטבות מיוחדות: סטודנטים

 

הטבות למחזיקי כרטיס אשראי סטודנט

 

כל בנק יכול לספק ללקוחותיו בכלל ולסטודנטים בפרט את כל אחד מכרטיסי האשראי במשק- כרטיסי אשראי של חברת ישראכרט, ויזה כ.א.ל, אמריקן אקספרס, דיינרס או לאומי קארד.

כל אחת מהחברות מנפיקה כרטיס אשראי לסטודנטים הכולל הטבות רבות למי שמציג תעודת סטודנט תקפה והוא בן 35 או פחות.

 

דוגמאות של הטבות כרטיס אשראי לסטודנט

 

מבצעים והנחות מיוחדות - עם הצגת כרטיס אשראי סטודנטיאלי אפשר ליהנות ממגוון הטבות (כל כרטיס בהתאם להסכמים של חברת האשראי עם בתי העסק). חלק מההנחות בעלות ערך רב למשל, כרטיסים מוזלים לתיאטרון, אירוח מוזל בבתי מלון, הנחות בבתי קפה ועוד.

 

הטבות בנקאיות - מחזיקי כרטיס אשראי לסטודנט יכולים ליהנות גם מהטבות בפעולות הבנקאיות שלהם למשל, הלוואה בתנאים נוחים ובריבית זולה, גמישות יתר בעסקאות התשלומים והקרדיט והנחות על עמלות שונות.

 

ללא עמלות- יש כרטיסי אשראי שלא גובים מסטודנטים עמלת דמי כרטיס או שמעניקים הנחה ניכרת עליה במשך שנתיים או שלוש ברציפות.

 

חיוב חודשי גמיש- אחד הקשיים אצל סטודנטים הוא תזרים מזומנים לא קבוע, שכן בתקופת מבחנים הם עובדים ומשתכרים פחות ובחופשים שלפני תחילת סמסטר רבים מהם עובדים במשרה מלאה ומצליחים להרוויח שכר נאה. אחד הפתרונות שנולדו במטרה לסייע להם הוא האפשרות לקבוע ולשנות את גובה ההחזר החודשי. כך, בחודש טוב אפשר לקזז הרבה מסכום האשראי ובחודש טוב פחות אפשר לקחת אוויר ולשלם החזר נמוך יותר.

 

כרטיס אשראי שהוא תעודת סטודנט - בראשית העשור הציעו חברות האשראי לסטודנטים במכללות כרטיסי אשראי עם תמונה המהווים גם תעודת סטודנט. לאגודות הסטודנטים הם חסכו את עלויות ייצור הכרטיס ולסטודנט פינו מקום בארנק ואפשרו לו לשלם וליהנות מהטבות צרכניות תוך ביטול הצורך בחיפוש תעודת הסטודנט המרופטת.

 

נקודות או כוכבים - ההטבה הזאת אינה ייחודית רק בכרטיסי אשראי לסטודנטים, אבל היא יכולה להועיל להם מאוד. חברות האשראי מעניקות ללקוחות נקודות או כוכבים (כל חברה מכנה זאת אחרת) עבור כל קניה בהתאם לשווייה. באמצעות נקודות אלה אפשר לרכוש מוצרים או שירותים ללא תשלום או במחיר מופחת.

 

צרכנות נבונה

 

צריכה באמצעות כרטיס אשראי היא יעילה ומומלצת אם היא נעשית בצורה שקולה ומדודה. מכיוון שרוב הסטודנטים צעירים כרטיס האשראי שברשותם הוא הראשון מעולם שנכנס לארנקם. הפיתוי שמציע הכרטיס הזה הוא רב ומי שלא כלכל את עצמו מעולם עשוי לשגות ולקנות מעבר ליכולות ההחזר שלו. לכן מומלץ לעקוב אחר ההוצאות החודשיות באמצעות אתרי האינטרנט של הבנקים או חברות האשראי ולוודא כי בתום החודש יהיה בחשבון הסטודנט די כסף לפרוע את האשראי.

 

לשאלות ומידע בנושא: כרטיס אשראי

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב